Welke subfora besloten, deels besloten en open?

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sarina
J&J HAWAII
Berichten: 8005
Lid geworden op: za mei 14, 2011 10:40 pm

Welke subfora besloten, deels besloten en open?

Bericht door Sarina »

Ik zat net te kijken bij het subfora Vrouw en vroeg me af of dit nou wel of niet besloten was of alleen maar deels (voor leden met zoveel posts bijvoorbeeld)? Hier worden namelijk best intieme zaken besproken en het staat me ergens bij dat het in het begin gewoon openbaar was.
Is hier ergens een overzichtje van? Ik weet nu alleen dat 0-4 jaar en Marktplaats helemaal openbaar zijn (dus voor de 'buitenwereld'), maar verder dan dat weet ik eerlijk gezegd niet.
S@rin@, moeder van B (2005) en R (2008)
Lampje
J&J SANTORINI
Berichten: 1731
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 6:51 pm

Re: Welke subfora besloten, deels besloten en open?

Bericht door Lampje »

Sarina schreef:Ik zat net te kijken bij het subfora Vrouw en vroeg me af of dit nou wel of niet besloten was of alleen maar deels (voor leden met zoveel posts bijvoorbeeld)? Hier worden namelijk best intieme zaken besproken en het staat me ergens bij dat het in het begin gewoon openbaar was.
Is hier ergens een overzichtje van? Ik weet nu alleen dat 0-4 jaar en Marktplaats helemaal openbaar zijn (dus voor de 'buitenwereld'), maar verder dan dat weet ik eerlijk gezegd niet.
Ook Taarten en Forumbeheer en aanmeldingen subfora is helemaal open.
Het Vrouwengedeelte is niet zichtbaar voor mensen die niet geregistreerd zijn als deelnemer. Van buitenaf dus niet te zien in de legenda.

Hoe het zit met geregistreerden dat ga ik nog even uitzoeken voor je.

Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Lampje
J&J SANTORINI
Berichten: 1731
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 6:51 pm

Re: Welke subfora besloten, deels besloten en open?

Bericht door Lampje »

Zodra je geregistreerd bent (dus toegelaten) dan kan je het gedeelte Vrouwen bezoeken. Maar nogmaals, je ziet aan de buitenkant van J&J niet dat dat onderdeel bestaat.

Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Gebruikersavatar
Sarina
J&J HAWAII
Berichten: 8005
Lid geworden op: za mei 14, 2011 10:40 pm

Re: Welke subfora besloten, deels besloten en open?

Bericht door Sarina »

Ok, dank je wel!
S@rin@, moeder van B (2005) en R (2008)
Plaats reactie