Bijten

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Ves

Bijten

Bericht door Ves »

N bijt steeds vaker bij het voeden. Eerst was het vooral aan een kant, of als borst bijna leeg was. Nu is voeden overdag drama en bijt hij al na paar slokken en aan beide kanten. Heb links een flinke kloof opgelopen. Zelfs bij de avondvoeding is het paar dagen mis en gaat hij met slechts een paar slokken op (en ik met pijnlijke tepels en gespannen borsten) slapen. S nachts gaat goed, heb hem nu ook aan de borst, maar wil de nachtvoedingen nu eindelijk minderen. Maar als hij overdag slecht drinkt... Overdag is hij veel met andere dingen bezig, meestal lukte het wel vlak voor slaapjes in donkere kamer, maar we zijn net een weekje weggeweest. Voeden op andere lokaties was geen succes. Terwijl dat eerder nog prima ging. Ik begin het een beetje zat te worden zo... Wat kan het zijn? Tandjes? Maar dat denk ik al weken (of langer) en er gebeurt niks. Wat doe ik hieraan? Wil eigenlijk niet stoppen, maar dit is ook niet zo leuk meer.
Gebruikersavatar
drus
J&J HAWAII
Berichten: 6290
Lid geworden op: wo aug 11, 2010 9:59 pm

Re: Bijten

Bericht door drus »

Ik kreeg tip dat het misschien spruw kon zijn toen ik iets vergelijkbaars had. Ik had geen klachten. Ben toch gaan smeren en binnen dag dronk hij alweer beter.

Succes, is niet fijn zo
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
Ves

Re: Bijten

Bericht door Ves »

Ik zie bij hem niks geks in z'n mondje dat wijst op spruw (als ik weer eens op zoek ga naar doorkomende tandjes). Ik heb verder ook geen klachten. Vandaag was hij regelmatig aan het huilen/gillen (heel ongewoon voor hem), niet slapen. En drinken/bijten was hetzelfde als gister overdag. Ik hoop dat dit snel over gaat.
Gebruikersavatar
Petra
J&J SANTORINI
Berichten: 2314
Lid geworden op: di jul 27, 2010 2:13 pm

Re: Bijten

Bericht door Petra »

Geen last van oortjes?
misschien proberen om hem wat rechterop te voeden om te kijken of het uitmaakt?
mv M.yrthe (juni 2005), B.en (mei 2007) en J.esse (maart 2010)
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6137
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Re: Bijten

Bericht door Mamalon »

Mijn danes hebben beide spruw gehad zonder zichtbare klachten. Spruwbehandelung gaf toen gelukkig wel snel verbetering. Ik heb bij de HA flink op mijn strepen moeten staan voor medicijnen, dat helaas wel.
Sterkte ik hoop dat jullie snel de oplossing vinden...
Mamalon
Mirjam
J&J SANTORINI
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma apr 29, 2013 3:16 pm

Re: Bijten

Bericht door Mirjam »

Zou het kunnen dat je ongesteld moet worden?
moeder van Rick (20-09-2007) en Emma (28-03-2009)
Ves

Re: Bijten

Bericht door Ves »

Bedankt voor het meedenken. Vandaag ging het gelukkig beter met drinken (dronk ook overdag zonder steeds te bijten) en hij huilde niet zoals gisteren, al was hij nog wel onrustig. Oortjes zou dit keer kunnen (heb het verschillende keren laten checken door ha als hij een paar nachten heel onrustig was, maar steeds niks aan de oren). Wel had hij destijds regelmatig last van verstopping, waarvoor we nu forlax gebruiken. Poepen gaat daarmee stuk beter.
Het gekke is dat het verder super met hem gaat, rustig, vrolijk, eet goed etc. Makkelijk kind. Dan af en toe een periode waarin hij ergens veel last van lijkt te hebben. Dit keer dus gepaard gaande met bijten en slecht drinken, maar eerdere keren niet. Het blijft steeds zo gissen met die kleintjes...
Plaats reactie