Over alle taarten
Moderator: Chantal
Over alle taarten
weet je wat ik nou zo leuk vind? Elke keer als ik een taartendraadje open vergaap ik me aan alle prachtige creaties, er zit hier behoorlijk wat talent. Maar wat ik zo grappig vind is dat je zo duidelijk kan zien dat iedereen zijn eigen stijl heeft, of het nou qua afwerking, boetseren of puzzelen is, elke taart is zo persoonlijk voor degene die hem gemaakt heeft. Nou, dat viel me gewoon op 

Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
Dat vinden die van mij ook zo leuk, en dan ook direct de bestelling doorgeven voor hun volgende verjaardag hé.Roosje73 schreef:Weet je waar ik Sarah een groot plezier mee doe..
Taarten kijken op Jip...
Maar het is inderdaad wel leuk om te zien, dat je toch altijd de eigen stijl er uit haalt. Ook al probeer je iets helemaal na te maken, het wordt toch vaak een eigen creatie.
Marian, mama van Amber (11-08-03) Jasmijn (13-04-05) Rowan (06-04-07) en Marit (21-11-09)
Ik vind mijne nog niet echt de moeite waard om te showen, maar doe het toch omdat ik het zo leuk vind om die van andere te zien, ook die van de beginners.Sinder schreef:ja top hè al die taarten hier! Ik vind het ook altijd heel leuk om naar te kijken hoor!
En Lisette begin er maar niet aan hoor, het is een tijdrovende hobby.
Nah, echt wel hoor. Die kerst/wintertaart van jou is super! Zelf ben je altijd kritischer he, anderen kijken er heel anders naar.Annemrie schreef:Ik vind mijne nog niet echt de moeite waard om te showen, maar doe het toch omdat ik het zo leuk vind om die van andere te zien, ook die van de beginners.Sinder schreef:ja top hè al die taarten hier! Ik vind het ook altijd heel leuk om naar te kijken hoor!
En Lisette begin er maar niet aan hoor, het is een tijdrovende hobby.
En je moet mijn eerste maaksels zien

Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
Ik vind mijn eigen taarten wel mooi hoor, maar zie echt wel dat bijvoorbeeld de Diego taart veel mooier en ook veel meer werk is. Ik ben benieuwd of ik er ooit genoeg tijd aan ga besteden om zo'n mooie taart te maken. Hier zien wij die verschillen, maar in mijn omgeving wordt een simpele taart ook al heel mooi gevonden.
Zo is het bij mij ook, maar zolang mijn omgeving telkens "Ooh Aah, wat mooi" blijft roepen, vind ik het prima!Annemarie schreef:Ik vind mijn eigen taarten wel mooi hoor, maar zie echt wel dat bijvoorbeeld de Diego taart veel mooier en ook veel meer werk is. Ik ben benieuwd of ik er ooit genoeg tijd aan ga besteden om zo'n mooie taart te maken. Hier zien wij die verschillen, maar in mijn omgeving wordt een simpele taart ook al heel mooi gevonden.
Maar zoals de Diego taart, dat zal ik niet kunnen, daar gun ik me ook de tijd niet voor.
Marian, mama van Amber (11-08-03) Jasmijn (13-04-05) Rowan (06-04-07) en Marit (21-11-09)
Noi inderdaad! Zo leuk om taarten te bekijken! En ik herken aan de taart ook de maakster! Zoveel mensen, zoveel stijlen.
Wat een ander niet als taart herkent, zo bijzonder, daarbij roepen mijn mieden: ooooh mama, moet je eens kijken wat een mooie taart!!!
Wat een ander niet als taart herkent, zo bijzonder, daarbij roepen mijn mieden: ooooh mama, moet je eens kijken wat een mooie taart!!!
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009