Lieve Miranda

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
Annebel

Lieve Miranda

Bericht door Annebel »

wat een ontzettend lief bericht. Dank je. Ik ga mijn best doen.
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10997
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Bericht door Dorien »

hahaha volgens mij is er iets mis gegaan. Ik ben nu wel benieuwd waar jij nu op reageert ;)
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Bericht door Miranda »

Dat lijkt mij ook....
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
C1ndy
J&J SANTORINI
Berichten: 2660
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:19 am

Bericht door C1ndy »

Dorien schreef:hahaha volgens mij is er iets mis gegaan. Ik ben nu wel benieuwd waar jij nu op reageert ;)
ik ben ook wel benieuwd eigenlijk..
Groetjes Cindy, mama van 2 meisjes (04-2006 en 08-2008)

Moeders houden hun kinderen een tijdje bij de hand, maar voor eeuwig in hun hart.
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Bericht door Miranda »

Annebel heeft in een topic aangegeven zich niet echt welkom te voelen. DIt was naar aanleiding van een aantal reacties op haar.
Ik heb haar via pb laten weten dat mij dat niet verbaasde gezien haar schrijfstijl. Kort, bondig, niets over zichzelf vertellen maar wel gelijk vragen om een bank etc.
Mijn persoonlijke mening is dat ik dat niet prettig vind. Net alsof iemand even wat komt halen om vervolgens met de noorderzon te verdwijnen (met alle informatie die hier dan verzameld is).
IK heb haar dan ook het advies gegeven om eerst eens het een en ander te gaan lezen hier en zich zelf wat uitgebreider voor te stellen.
Pas als zij wat van zichzelf laat zien, doe ik dat ook (en ik denk dat dat voor meerdere mensen hier geldt.)

Ik denk dat het haar bedoeling is geweest om op mijn pb te reageren maar dat dat dus niet helemaal is gelukt...
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Plaats reactie