Kan er weer niet op

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
Gerakanernietop

Kan er weer niet op

Bericht door Gerakanernietop »

Grrr, kom er weer niet op. Krijg weer die rare letters/cijfers die ik moet overtikken, maar dat lukt niet. Hoe zie ik nou het verschil tussen de 0 en de O? En een rondje met een kriebel er onder, is dat een Q of een G? En dan nog een teken dat ik al helemaal niet kan plaatsen. Morgen maar in de herkansing.
Gebruikersavatar
Betje
J&J HAWAII
Berichten: 6796
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:38 am

Bericht door Betje »

Irritant is dat he? Bij mij overschrijft mijn browser ook telkens inlognaam en ww die ik heb ingevuld. Dus ook als je het invult, daarna die stomme code moet doen, dan moet je wéér alles goed invullen (en bij een ww zie je dat dus niet ook)
Meisje '06, Jongen, '09 Jongen '15
Gebruikersavatar
Mireille
J&J SANTORINI
Berichten: 2734
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:51 pm

Bericht door Mireille »

Die code, die vind ik echt verschrikkelijk. En waarom ze dat bij Messageboard nou niet anders doen, het kan zo veel leesbaarder.
Ik kan soms wel acht, negen keer een code invullen voordat er een code langskomt die leesbaar is. Grote frustratie.
Groetjes, Mireille
Moeder van Morgan (13) en Gwyneth (10)
Suuz

Bericht door Suuz »

moeten jullie je cookies gaan verwijderen.. dan kan je browser het ook niet overschrijven :P
Gebruikersavatar
mAmArianne
J&J SANTORINI
Berichten: 3268
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:39 pm

Bericht door mAmArianne »

Hihihi, moet alleen maar lachen om je naam... dacht echt wat is dát nou voor een vreemde kanariepiet (dacht in de gauwigheid zoiets te lezen)...
Maarrehhh hoop dat je er gauw terug op kan!
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Gera

Bericht door Gera »

Het lukt weer!
Gebruikersavatar
Ilse501
J&J HAWAII
Berichten: 8684
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:22 am

Bericht door Ilse501 »

mAmArianne schreef:Hihihi, moet alleen maar lachen om je naam... dacht echt wat is dát nou voor een vreemde kanariepiet (dacht in de gauwigheid zoiets te lezen)...
hihi, wzz. Moest echt 2 keer kijken voor ik er Gera in ontdekte :lol:

Fijn dat je weer toegang hebt!
I l s e, mv B a s t i a a n (26-05-03), J o r i s (31-12-04) & P i e t e r (11-03-07)

Hoe dan ook, we redden het
Gast

Bericht door Gast »

ik kom er dus ook al een poos niet meer op, ik geef het maar op geloof ik, dat inloggen.
Iemand heeft me een pb gestuurd, die ik dus nu niet kan lezen, sorry....

Is er iets aan te doen, aan dit inlogprobleem? Ik heb het al een keer eerder gehad, en de cookies op mn pc zijn een dag of 10 geleden nog verwijderd, dus daar zal het vast niet aan liggen toch?

Annelies, mv 4
annelies

Bericht door annelies »

Anonymous schreef:ik kom er dus ook al een poos niet meer op, ik geef het maar op geloof ik, dat inloggen.
Iemand heeft me een pb gestuurd, die ik dus nu niet kan lezen, sorry....

Is er iets aan te doen, aan dit inlogprobleem? Ik heb het al een keer eerder gehad, en de cookies op mn pc zijn een dag of 10 geleden nog verwijderd, dus daar zal het vast niet aan liggen toch?

Annelies, mv 4
duzzz, nog een laatste poging gedaan en nu lukte het dan toch. Raar hoor. Het gaat steeds mis met die codes, die zijn zo onduidelijk...
Gebruikersavatar
Hanneke
J&J SANTORINI
Berichten: 2548
Lid geworden op: ma aug 02, 2010 2:28 pm

Bericht door Hanneke »

Mireille schreef:Die code, die vind ik echt verschrikkelijk. En waarom ze dat bij Messageboard nou niet anders doen, het kan zo veel leesbaarder.
Ik kan soms wel acht, negen keer een code invullen voordat er een code langskomt die leesbaar is. Grote frustratie.
ja die codes, vreselijk! Soms zijn ze nog redelijk leesbaar, maar er zitten er tussen..... En ik vind het eerlijk gezegd ook nogal overdreven om meteen al bij de eerste typefout met die codes te komen......
mv Steijn (23-10-2001) en Sweder (16-07-2003)
Gast

Bericht door Gast »

Welke codes?

Ik hoef nooit een code in te vullen...
Gebruikersavatar
Rijntje
J&J SANTORINI
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:17 pm

Bericht door Rijntje »

Cil schreef:Welke codes?

Ik hoef nooit een code in te vullen...
Moet je voor de lol eens perongeluk een verkeerd wachtwoord intypen bij het inloggen, dan krijg je de slechtste captcha die je ooit gezien hebt.
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
Gebruikersavatar
Rijntje
J&J SANTORINI
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:17 pm

Bericht door Rijntje »

O, ik bedenk me net dat dat perongeluk daar natuurlijk niet klopt ;)
Vind het te lollig om te veranderen

(sorry ben snipperdesnipverkouden, voel me belabberd, dus opereer vandaag op laag niveau)
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
Gast

Bericht door Gast »

Nou grrrrr
Ik heb zeker te weten een goed wachtwoord ingevuld.
Deed ie niet
Dus dan maar een nieuw wachtwoord aangevraagd en zelfs dán doet ie het niet!
En ik baal want ML zit de hele avond achter de pc (zit ik normaal) en ik achter zijn lappie, en dan kan ik dus niet Jippen.
En nu maar hopen dat straks op de pc het wachtwoord het wel doet.
Had ik al gezegd dat ik ervan baal?

Gr Vermanen
Vermanen

Bericht door Vermanen »

Hmm ik had eerder moeten klagen.
Ik sluit dit venster gewoon niet meer vanavond ;)
Marieke

Bericht door Marieke »

Vermanen schreef:Hmm ik had eerder moeten klagen.
Ik sluit dit venster gewoon niet meer vanavond ;)
:P
Jeanet

Bericht door Jeanet »

ja heb ik ook vaak, gelukkig lees ik hier dat er meer een probleem mee hebben. Ik dacht al een soort van tekenblind te zijn oid...
gewoon doorgaan op een gegeven moment heb je er eentje die je wel goed ziet...
Plaats reactie