Mooiste Visje van de Zee

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Annemarie

Mooiste Visje van de Zee

Bericht door Annemarie »

Hebben jullie het door, ik heb er een hobby bij. 't Is echt zo leuk om te doen. Hier mijn laaste creatie;
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Annemarie op zo jan 23, 2011 9:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
lineke
J&J SANTORINI
Berichten: 2854
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:37 pm

Bericht door lineke »

Wat een leukerdje Annemarie!
Saskia 12-04-2005
Nienke 11-12-2006
mamasan

Bericht door mamasan »

Woooooooooooooow die is echt super gaaf!!! Je kunt echt zien dat je er veel plezier aan beleeft. Wat zal de jarige blij zijn !
Sinder

Bericht door Sinder »

wooooooooooooow deze is echt SUPERgaaf!!! hoe doe je die spikkels joh?
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Sinder schreef:wooooooooooooow deze is echt SUPERgaaf!!! hoe doe je die spikkels joh?
Bedoel je de glitters? Je kent vast wel het parelmoerpoeder, je hebt in dezelfde ronde potjes ook eetbaar glitter. Ik heb het geproeft en ik denk dat diegene met de glitterschub wel een minder lekker hapje aan zijn taart heeft :D . Maar het effect vind ik super.
Gebruikersavatar
diane76
J&J SANTORINI
Berichten: 3378
Lid geworden op: ma aug 09, 2010 10:47 am

Bericht door diane76 »

Heeeeeel mooi!!! Hoe treffend zeg! Het is ècht de mooiste vis. En de gemarmerde achtergrond: geweldig! Ik ga vaak nèt te lang door, en dan is het effect weg.

Leuk hoor, weer een actieve decoreerster erbij :D , en nog een goede ook!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
mamasan

Bericht door mamasan »

Haha Sinder tegelijk posten en dan ook nog met dezelfde tekst!!
Laatst gewijzigd door mamasan op zo jan 23, 2011 9:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12042
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Bericht door Esther »

*Zet taartendate met Annemarie hoger op prioriteitenlijstje*
Wat ontzettend gaaf Annemarie! Heel mooi, die glitters. En hij is heel netjes, en de kleuren zijn heel mooi.

(ik zal hem maar niet aan Anna laten zien, die had vorig jaar een Mooiste Vis-thema op haar feestje, onder het eten had ze het erover dat we dat dit jaar wel weer konden doen. Als ze dit ziet, weet ik zeker dat ze dat wil!)
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12726
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Bericht door Pauline »

mooi zeg!
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (15)
Jeanet

Bericht door Jeanet »

woooow echt helemaal echt en echt helemaal gaaf!!!!
Annemarie

Bericht door Annemarie »

artcoco schreef:Wow, wat een superresultaat. Die zilveren accenten zijn prachtig, de gemarmerde achtergrond ook, helemaal een perfect totaalplaatje. Hoeveelste taart is dit?! Want als het er minder dan 10 zijn, dan ben je echt wel een natuurtalent hoor!
Het is mijn 3e taart, maar ik ben creatief opgeleid en een priegelaar en perfectionist.
Anja

Bericht door Anja »

:o 3e taart :o

WAUW!
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5612
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Bericht door JasmijnLinde »

Doe normaal!! Je derde taart. Hij is echt onwijs mooi! Je hebt echt fantasie en weet het erg goed uit te werken.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
EskilE

Bericht door EskilE »

WAUW, wat een prachtige taart. Helemaal te gek!!!!
ddaantje

Bericht door ddaantje »

WOW prachtig en ja je bent inderdaad een natuur talent ook al ben je perfectionistisch
Gebruikersavatar
Marian
J&J TEXEL
Berichten: 594
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:20 pm

Bericht door Marian »

Wow, hij is mooi. Echt super met die glitters langs de randen.

Had je toevallig ook die knutselpakketjes als voorbeeld gebruikt? Ik heb toen eens de papagaai ervan gemaakt.
Marian, mama van Amber (11-08-03) Jasmijn (13-04-05) Rowan (06-04-07) en Marit (21-11-09)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Marian schreef:Had je toevallig ook die knutselpakketjes als voorbeeld gebruikt? Ik heb toen eens de papagaai ervan gemaakt.
Geen idee wat je bedoelt (ben wel benieuwd, link). Ik zoek een plaatje, kopieer dat een x aantal keer en knip de stukjes uit en leg dat op het marsepein en ik snij het uit. Het helpt wel heel erg veel om een goed mesje te kopen.

Bedankt voor alle leuke reacties, In mijn omgeving vindt iedereen het ook erg mooi, maar het is leuk om de mening van andere taartenbakster te horen.
Gebruikersavatar
Marian
J&J TEXEL
Berichten: 594
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:20 pm

Bericht door Marian »

Annemarie schreef:
Marian schreef:Had je toevallig ook die knutselpakketjes als voorbeeld gebruikt? Ik heb toen eens de papagaai ervan gemaakt.
Geen idee wat je bedoelt (ben wel benieuwd, link). Ik zoek een plaatje, kopieer dat een x aantal keer en knip de stukjes uit en leg dat op het marsepein en ik snij het uit. Het helpt wel heel erg veel om een goed mesje te kopen.

Bedankt voor alle leuke reacties, In mijn omgeving vindt iedereen het ook erg mooi, maar het is leuk om de mening van andere taartenbakster te horen.
Mmm, ik zal staks eens zoeken naar een link, kan het nu niet zo snel vinden, ik zal eens kijken of het hier in huis nog ligt, Amber en Jasmijn hebben allebei zo'n pakket gehad.
Marian, mama van Amber (11-08-03) Jasmijn (13-04-05) Rowan (06-04-07) en Marit (21-11-09)
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Bericht door Mare »

wow annemarie hij is echt super. je hebt het wel snel door dat taartenversieren. leuk dat je er een hobby bij hebt
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Mon
J&J SANTORINI
Berichten: 1282
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:47 pm

Bericht door Mon »

Rolt tong weer naar binnen ....

Wat een ontzettend gave taart zeg. En je 3e nog maar, dat belooft wat :). Je enthousiasme spat ook iedere keer van je berichtjes af, een genot om te lezene nte kijken.
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
Gebruikersavatar
Kimmie
J&J SANTORINI
Berichten: 3148
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:40 am

Bericht door Kimmie »

oh prachtig zeg... wat een talent!
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4153
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Bericht door Gerrie »

Geweldig.
Super.

Erg mooi met dat gemarmerde effect op de achtergrond.
Ja, je bent inderdaad een natuurtalent. Komt dat perfectionisme goed van pas.
Ik ben vaak blij geweest dat ik daar geen 'last' van had omdat ik in m'n omgeving merk dat het vaak veel stress op levert, maar met taarten maken zou perfectionisme toch wel goed uitkomen. :P
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9553
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

Bericht door muppet »

Hij is echt super mooi!
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Agnes

Bericht door Agnes »

Wauw wat mooi, We hebben net het boek in huis.
Lees project van school.
Gebruikersavatar
Tiki
J&J SANTORINI
Berichten: 3081
Lid geworden op: di jul 27, 2010 4:51 pm

Bericht door Tiki »

Wat is die mooi! Wat goed dat je een hobby hebt kunnen vinden waarin je perfectionisme een groot voordeel is :wink:
Marijke, moeder van Eva (september 2007) en Lena (juni 2009) en Daan (februari 2013)
Lien

Bericht door Lien »

Zucht.... Weer heel erg mooi Annemarie!!!
Je hebt het echt in je.

(kost zeker wel bakken met tijd...?)
Mamarielle
J&J SANTORINI
Berichten: 2101
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:16 pm

Bericht door Mamarielle »

wauw, echt supermooi! Wat een werk zeg, ik ben wel heel benieuwd hoelang je hier nu mee bezig bent geweest. Die gemarmerde achtergrond maakt het helemaal af. Echt heel erg knap van je dat je dit zo goed kunt! Ik vind het ook erg leuk voor je dat je zo'n leuke nieuwe hobby hebt!
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Volgens mij heb ik de vis in 3x gedaan, dat is dan 3 x 1,5 uur, letters 1 x 1 uur, blaadjes 1 x 1,5 uur, taart bakken en afwerken 2 uur. Een uurtje of 9 a 10.

En wat betreft het perfectionisme, dat heb ik verder in mijn leven flink afgeleerd, maar het is heerlijk om weer een keer wel zo te zijn.
Gebruikersavatar
Betje
J&J HAWAII
Berichten: 6798
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:38 am

Bericht door Betje »

Ik vind 'em prachtig
Meisje '06, Jongen, '09 Jongen '15
Chabeli

Bericht door Chabeli »

prachtig!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
loet78
J&J HAWAII
Berichten: 9218
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:06 am

Bericht door loet78 »

wow! 3de taartje?
Jij bent echt een natuurtalent.
Wat een gave taart!
M@rloes, moeder van:
1uuk 15, Nin@ 14, en Tyg0 12
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Weet je wat ook helpt voor het mooie resultaat, dat het een leuk plaatje is. Ik denk dat de meeste hier dit visje leuker vinden dan Bumba, Hello Kitty of Dora. En mijn eerste taart heb ik samen met Mieke en haar vriendin gemaakt, dus ik het geleerd van de pro's.
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13431
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Bericht door Chantal »

jaaa, daar is ie dan!
echt superleuk en mooi en lief en ... geworden!!!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Gebruikersavatar
mAmArianne
J&J SANTORINI
Berichten: 3268
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:39 pm

Bericht door mAmArianne »

Oh Annemarie, wat ís ie leuk!! Je hebt het echt in de vingers, leuk om te zien dat het je zo goed af gaat.

En, ik weet zéker dat ie goed zal smaken, een beetje afgaand op je smaak van brownies dan zit het wel goed ::wink:
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Bericht door wilmama »

JasmijnLinde schreef:Doe normaal!! Je derde taart. Hij is echt onwijs mooi! Je hebt echt fantasie en weet het erg goed uit te werken.
wzz

Mijn mond valt open van verbazing. Je hebt het dan wel van prof's geleerd maar dan nog.......... Knap hoor.

Ik vind het ook zo geweldig dat iemand een talent ontdekt en er dan vervolgens ook nog zoveel plezier in heeft. (ik hoop altijd nog eens iets tegen te komen 8) )
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Suuz

Bericht door Suuz »

zo zeg... dat doe je erg goed!
Cindy

Bericht door Cindy »

:shock: Wow, Annemarie, wat een prachtige taart!
Ik zie vaker heel mooie taarten voorbij komen, maar deze vind ik echt prachtig.
Gebruikersavatar
Mara
J&J HAWAII
Berichten: 8231
Lid geworden op: di aug 17, 2010 8:10 pm

Bericht door Mara »

Die is mooi!
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8102
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Bericht door channiemam »

heul heul mooi! Heb je ook een how to... Carmen is bijna jarig en wil vast wel zon mooie taart. Hoe krijg je dat gemarmerde zo mooi.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Voor het marmeren kun je hier lezen hoe het moet (stukje naar beneden scrollen);
http://www.detaartentantes.nl/1660010.htm

Ik heb het nog iets meer door elkaar gekneed, omdat ik niet zo'n camouflage effect wilde. Ik heb drie kleuren gebruikt, licht blauw, donkerder blauw en groen. En verder..........weet je hoe je puzzelplaatjes maakt? En zonder goed mesje gaat het denk ik niet lukken.
Mieke

Bericht door Mieke »

Oh hij is echt heel erg gaaf geworden!
En het is ook een leuk thema, dat scheelt, die zie je niet heel vaak voorbij komen.

Echt super!
maaike
J&J TEXEL
Berichten: 341
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 11:41 am

Bericht door maaike »

prachig zeg!
dat is echt helemaal het mooiste visje van de zee
maaike mv 3 jongens en een meisje
Domi mv Merel

Bericht door Domi mv Merel »

WAUWIE mooi zeg!
Plaats reactie