Men neme een pauw, leeuw en schildpad...
Moderator: Chantal
Nu zit ik met smart te wachten op de foto van de gehaktbaltaartMarina schreef:hahahaahhaaa... jij pakt ook werkelijk alles als reden aan om maar aan de knutsel te gaan![]()
![]()
![]()
'oh, het is donderdag, gehaktdag en bij gehakt hoort natuurlijk TAART'...
grinnik
errug leuk weer!!!

Ik vind vooral je leeuw geweldig. Volgens mij hebben ze bij Y inthe op school dezelfde dieren (nu ja, niet de marsepeinen versies) als pijlers op de speelplaats hangen.
Mama van Yinth3 (21.11.2004), Li3ne (17.09.2006) en Y3no (06.01.2009)
Superleuk Corina! En zo lekker toepasselijk!
Ik heb ook zo'n lijstje, wat ik nog wil doen. Lekker juist. Als er een taart langs komt ga ik eerst verzinnen of ik een van mijn 'doewensen' er op los kan laten
. Valt trouwens nog tegen, hoe vaak ik iets kan maken wat op mijn lijstje staat...
Ik heb de grotere parels en ben er tevreden mee. Die keinere en de drops staan op de verlang lijst. Ze zijn iets grover natuurlijk, bij een klein taartje komt het iets minder goed uit, dat is wel een nadeel...
Maar: echt een aanrader!
[/list]
Ik heb ook zo'n lijstje, wat ik nog wil doen. Lekker juist. Als er een taart langs komt ga ik eerst verzinnen of ik een van mijn 'doewensen' er op los kan laten

Ik heb de grotere parels en ben er tevreden mee. Die keinere en de drops staan op de verlang lijst. Ze zijn iets grover natuurlijk, bij een klein taartje komt het iets minder goed uit, dat is wel een nadeel...
Maar: echt een aanrader!
[/list]
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Jaaaa!!artcoco schreef:Ja, ik heb die pinguins ooit als eerste gemaakt, ik vind ze echt super die vogels! Dat gnagnagna-bekkie met tanden!Cil schreef:Hey, die pauw! Die vogel kun je ook gebruiken om een pinguïn te maken, toch? Ik heb de how-to gezien.
Die herkende ik meteen.
Ik heb gisteren nog uitgebreid zitten boetseren. Ik had drie meisjes op bezoek, en dat was dus genieten voor deze jongensmoeder

Ik heb alles aan ze meegegeven, en natuurlijk vergeten een foto te maken, dom, dom, dom...
Corin@, het is weer een fantastische taart geworden, daar gaan ze van genieten. Wat heb je erin gedaan?
-
- J&J SANTORINI