Voor mijn cakepops was mijn botercreme te boterig.
Nu ben ik opzoek naar een alternatief of heb ik het gewoon niet goed gedaan.
dit was mijn recept
20 g roomboter
20 g margarine
40 g poedersuiker
mengen en gebruiken
op 100 gram cake
Ik lees philadelphia lijkt me wel lekker. Maar is dat niet te zacht ?
en wat is de vertaling van 1 can frosting (gevonden via bakerella) ? (liefst wel in een supermarkt te koop)
botercreme te boterig cake pops
Moderator: Chantal
- marjolein62b
- J&J MAURITIUS
botercreme te boterig cake pops
i'm still standing
Mama van Joep (18) en Maartje (16)
Het lijkt mij ook wat veel... Ik heb een twee lepels aarbeienjam en een klein beetje botercreme erdoor gedaan. Zelfs dat vond ik al te boterig. Ik las ergens dat het niet uit maakt wat je erdoor doet, als het maar kleeft.
Ik heb voor vanmiddag cakepops op het programma staan. Ik ga mascarpone proberen, jam en OVO maltine crunch (een soort chocopasta en kanpperige dingetjes erdoor) Ik laat je weten hoe deze varianten smaken!
Ik heb voor vanmiddag cakepops op het programma staan. Ik ga mascarpone proberen, jam en OVO maltine crunch (een soort chocopasta en kanpperige dingetjes erdoor) Ik laat je weten hoe deze varianten smaken!
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
- channiemam
- J&J HAWAII
- marjolein62b
- J&J MAURITIUS
Ik heb vanochtend philedelphia en mon chou meegenomen. Om te proberen. Cake staat nu in de over en die ga ik verdelen zodat ik veel verschillende plaksels kan proberen.
Ook het botercreme recept nog een keer gemaakt, en dat staat nu in de koelkast zodat het veel langer kan staan. Vorige keer direct gebruikt.
Maar minder plaksel is misschien ook een idee.
Hoe doen jullie dit dan een beetje kruimels en een beetje boter en dan een bal maken. En dan per bal boter en kruimels aan elkaar toevoegen ?
Ook het botercreme recept nog een keer gemaakt, en dat staat nu in de koelkast zodat het veel langer kan staan. Vorige keer direct gebruikt.
Maar minder plaksel is misschien ook een idee.
Hoe doen jullie dit dan een beetje kruimels en een beetje boter en dan een bal maken. En dan per bal boter en kruimels aan elkaar toevoegen ?
i'm still standing
Met alleen jam is het zeer goed te doen.
Die Ovo, was minder geschikt. Ik had op 400 gram de hele pot erdoor gedaan en toen kruimelde het nog. Een schep marcarpone erdoor gedaan en toen was het weer te plakkerig
. Uiteindelijk heb ik er nog 400 gram cake bij gedaan en het bleef plakkerig. Toch maar nballetjes gemaakt en de helft in de keolkast gezet... Ben benieuwd wat er van gaat komen. Echt ballen iig niet, het zakte zo in elkaar...
Hoe lukt het met monchou en philadelphia?
Die Ovo, was minder geschikt. Ik had op 400 gram de hele pot erdoor gedaan en toen kruimelde het nog. Een schep marcarpone erdoor gedaan en toen was het weer te plakkerig

Hoe lukt het met monchou en philadelphia?
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009