ik kan niet inloggen

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
gast-mv2jongens

ik kan niet inloggen

Bericht door gast-mv2jongens »

Help!

Ik blijf ook maar steeds die code krijgen.. het kan bijna niet anders dan een bug zijn, want volgens mij zie ik het echt goed!
Echt superfrustrerend! Ik probeer het al 3 dagen... op m'n mobiel en op de laptop doet hij het niet.. dacht eerst dat het aan m'n mobiel lag.

heb vanochtend zelfs een nieuw wachtwoord aangevraagd omdat ik dacht dat het misschien daaraan lag (ik wist niet meer precies welk wachtwoord ik had en probeerde beide, maar elke keer kreeg ik alleen maar het bericht dat de visuele code fout was, niet m'n wachtwoord... dus om dat alvast uit te sluiten dus een nieuw)

kan ik nog iets anders doen? of is het gewoon een kwestie van blijven proberen?
heb op m'n mobiel in ieder geval alle cookies verwijderd, maar dat leverde niets op.

Ik wil wel weer meer lezen dan alleen freubel forum en baby&dreumes.. wordt niet veel gepost daar ;) En ik kan niet reageren uiteraard!

Ben trouwens aan het haken geslagen! Ik begin na een aantal proeflapjes meteen groots: een (dé) streepjesdeken van 2 meter (heb de ketting al en een halve toer vaste... tjonge wel veel werk, waar ben ik aan begonnen! De proeflap lukte trouwens, maar was een stuk (!) kleiner! Hier geen (baby)meisjes die een poncho aan kunnen/willen dus dan maar dit :)
Floor83-

Bericht door Floor83- »

Ik kan ook nog steeds niet inloggen. Ik krijg juist geen code, jij dus wel? Heb ook geprobeerd via nieuw wachtwoord aanvragen in te liggen maar dan zegt ie dat mijn account niet geactiveerd is.

Vervelend he, als t niet lukt. Succes met je afkickverschijnselen van t Jippen.
Lampje
J&J SANTORINI
Berichten: 1732
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 6:51 pm

Bericht door Lampje »

Als je die code moet ingeven (die inderdaad soms lastig te lezen is) moet je goed opletten dat boven die code je eerst nog moet inloggen.

Dus telkens opnieuw je login/pass en dan maar hopen dat je een leesbare code hebt. Vooral hoofdletters gebruiken als je hoofdletters ziet. Bij mij lukt het meestal met een poging of 6. Ik heb er last van als ik vanaf een andere computer even op het forum wil snuffelen.

Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Gast

Bericht door Gast »

Ja dat opnieuw invoeren doe ik al.. Ik vul de 1e keer juist maar 1 letter in omdat het allemaal nog een keer moet. (en ook als ik de 1e keer wel goed invoer gaat het mis. )

Een hoofdletter, is die te herkennen aan hoe groot hij is of aan de schrijfwijze? Ik gebruik ze nu op grootte.
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Bericht door Floor83 »

Oh wat een gedoe he! Uit eindelijk kreeg ik een code die vrij duidelijk was wat betreft hoofdletters en kleine letters.
Ik hoop voor je dat je ook een duidelijke code krijgt.
Succes met proberen!
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Mv2jongens

Bericht door Mv2jongens »

Het is me weer gelukt op de laptop!! Nu m'n mobiel nog, want achter de laptop zit ik niet zo vaak, maar er is een begin! Met krul is hoofdletter :)

(ik ging steeds terug in m'n browser en kreeg dezelfde lettercombinatie maar steeds in andere samenstelling, dus zo kon ik zien wat wel en niet hoofdletter was.)
Mv2jongens

Bericht door Mv2jongens »

Hoera! In een keer goed op m'n mobiel! Ik heb de code gekraakt:)
Plaats reactie