Hij is al opgehaald. Ik wilde nog de witte stippen doen, die was ik idd vergeten, maar helaas. Nou ja, ze waren er heel erg blij mee.
Diana, ik heb idd uit het zwart de letters gestoken, maar ik heb er ook weer letters in gedaan, maar dan dus witte. De witte fondant iets minder dik uitgerold dan de zwarte rand en dan krijg je dus dit resultaat.
Het gras is idd uit de losse hand gesneden. Zomaar wat begonnen en het is redelijk goed uitgepakt

. Gras was trouwens ook pure noodzaak. Ik heb me ontzettend verkeken op het stuk uitgerolde witte fondant. En dan niet een klein beetje, maar echt heel erg

Snap er niets van hoe ik dat zo had. Maar er misten dus hele grote stukken onderaan, was ontzettend slordig. Dus mijn radartjes als een gek aan het draaien, hoe ik dat kon verbergen. En dat is dus gras geworden. Het lijkt net of het van tevoren helemaal uitgedacht was he
Hoe heb je jouw Feyenoord taart gemaakt? Ik kreeg gisteren nl de vraag of ik een Feyenoordtaart kon maken (goh, wat een toeval, daar was ik net mee bezig

), voor de zoon van een collega. Misschien leuk om em toch weer eventjes anders te maken

Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)