Gezocht, onderdeel sugercraftgun, update

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Annemarie

Gezocht, onderdeel sugercraftgun, update

Bericht door Annemarie »

Ik zoek een schroefdopje voor mijn sugercraftgun, dat ding waarmee je de schijfjes vast zet. Iemand een kapote gun, waarvan dit onderdeel nog wel intakt is?
Laatst gewijzigd door Annemarie op wo mei 04, 2011 5:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mieke

Bericht door Mieke »

Misschien zou je een webshop kunnen mailen, of je dat los kan bestellen?
Wel balen dat je hem kwijt bent.
Tot die tijd kun je die van mij wel lenen, als je hem nodig hebt
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Toevallig ben ik 'm ook kwijt... Ik moet al mijn kisten echt uitzoeken, alles eruit halen, hopelijk kom ik 'm dan tegen...

Succes met je zoektocht!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Sinder

Bericht door Sinder »

oh das balen zeg, misschien op het taartenforum?
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Sinder schreef:oh das balen zeg, misschien op het taartenforum?
Ja ik heb al twee reacties, hopenlijk gaat het lukken, was jouwe ook niet kapot?

En Mieke je schroefdopje ligt op een veilig plaatsje hoor.
Sinder

Bericht door Sinder »

ja ik was de veer kwijt maar die heb ik teruggevonden. Heb wel weer discs opnieuw besteld.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Via het taartenforum heeft iemand het dopje naar me toegestuurd, ze hoefde er niets voor te hebben, zelf de portokosten niet, hoe aardig???!!! En dan zeg ik erbij dat het taartenforum helemaal niet ons kent ons is zoals hier.

Ik ga haar natuurlijk wel bedanken en vind het daarom erg handig dat ze haar complete adres op de achterkant van de enveloppe heeft gezet :wink: .
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Wat fijn zeg! En wat aardig! Toevallig kwam ik de mijne van de week weer tegen (toen ik mijn kisten aan het uitzoeken was, dus niet geheel toevallig ;)) en moest aan je denken.

Kom je vaak op het DLT-forum? Ik kijk en lees er veel, maar post eigenlijk nooit iets...
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik zag dat ik al wel in de 200 berichten had. Maar ik ben er niet verslaafd aan (aan Jip wel). Maar ik kijk wel, soms dagelijks, soms weken niet. Het gaat mij om de inspiratie en de tips.
Plaats reactie