Taartklagen en foodprinter
Moderator: Chantal
Taartklagen en foodprinter
Evan taartklagen hoor. Mijn bruidstaart gaat door (super leuk), maar het is wel duidelijk dat dit het (bruids)taarten seizoen is, echt alles is uitverkocht, uiteindelijk op twee sites het meeste kunnen bestellen, krijg ik nog weer mailtjes na dat dingen toch niet leverbaar zijn, zucht.
Daarnaast nog een foodprinter vraagje;
Ik wil graag een foodprinter gaan kopen. Ik ben er al achter dat je de inkt en sheets goedkoper bij kopyform (Duitsland) kunt kopen, maar als ik daar een printer type selecter blijft de site heel veel keuze in cartridges geven, passen deze dan allemaal?
En welke Canon printer is echt super geschikt als foodprinter?
Daarnaast nog een foodprinter vraagje;
Ik wil graag een foodprinter gaan kopen. Ik ben er al achter dat je de inkt en sheets goedkoper bij kopyform (Duitsland) kunt kopen, maar als ik daar een printer type selecter blijft de site heel veel keuze in cartridges geven, passen deze dan allemaal?
En welke Canon printer is echt super geschikt als foodprinter?
Witte (zeelandia) marsepein of witte vloeibare kleurstof
Patidess Witte Chocolade
Alcohol
Grote taartdoos (35cm)
En ik wil de filigree border van first impressions, echt nergens te krijgen
Dat, ach ik kan het heus nog wel ergens vinden, maar het is gewoon jammer dat je het besteld en dan later een mail krijgt het is er toch niet.
Patidess Witte Chocolade
Alcohol
Grote taartdoos (35cm)
En ik wil de filigree border van first impressions, echt nergens te krijgen
Dat, ach ik kan het heus nog wel ergens vinden, maar het is gewoon jammer dat je het besteld en dan later een mail krijgt het is er toch niet.
patidess witte chocola heb ik ook gehad. maar het is gewoon een bakje witte chocopasta vond ik zelf!
dus als je niet aan die patidess kunt komen, kun je altijd nog witte chocopasta halen. die van duo penotti is dan het lekkerste natuurlijk
zelf heb ik altijd bij ah vandaan.
smeert ook lekker af als het even in de magnetron is geweest (gewoon de hele pot!)
dus als je niet aan die patidess kunt komen, kun je altijd nog witte chocopasta halen. die van duo penotti is dan het lekkerste natuurlijk

zelf heb ik altijd bij ah vandaan.
smeert ook lekker af als het even in de magnetron is geweest (gewoon de hele pot!)
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
witte vloeistof is dan denk ik wel genoeg.Annemarie schreef:Ik heb het wel nodig om drie taarten mee te kleuren, heb je daarvoor genoeg? En de alcohol wil ik wel eens proberen.
Maar ik zag gisteren dat het potje alcohol al bijna leeg is.
Maar bij de bestelling heb ik gevraagd of ze dat ook kunnen leveren.