Foto mooiste en best ontvangen taart
Moderator: Chantal
Foto mooiste en best ontvangen taart
Is het misschien een leuk idee als we allemaal een foto plaatsen van de taart die we zelf onze mooiste taart vinden en van de taart die het best werd ontvangen/waar je het meest complimenten op kreeg.
Ik ben in ieder geval heel benieuwd.
Joepie!!! En hij was natuurlijk ook onwijs mooi!Chantal schreef:tja, de meeste leuke reacties kwamen van de bruidstaart van suus!
de mensen daar kenden mij natuurlijk niet, en waren er lekker over aan het praten terwijl ik vlak naast ze stond
En lekkerrrrrrr
Mama van F¡nne (dec '05), Yrs@ (feb '08 ) en R¡vk@ (nov '09)
Stoergeboortekaartje.nl
Stoergeboortekaartje.nl
Re: Foto mooiste en best ontvangen taart
En jij Annemarie? Welke vind jij de mooiste van jezelf?Annemarie schreef:Is het misschien een leuk idee als we allemaal een foto plaatsen van de taart die we zelf onze mooiste taart vinden en van de taart die het best werd ontvangen/waar je het meest complimenten op kreeg.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best moeilijk vind om te kiezen... Ik moet er even over nadenken...
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
oja, als we het over de meeste reacties gaan hebben... 
http://tattooben.hyves.nl/wiewatwaar/32 ... _state__=1

http://tattooben.hyves.nl/wiewatwaar/32 ... _state__=1
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Deze is prachtig maar volgens mij waren er meer reacties voor de taart voor de dochter van Ben S.Chantal schreef:tja, de meeste leuke reacties kwamen van de bruidstaart van suus!
de mensen daar kenden mij natuurlijk niet, en waren er lekker over aan het praten terwijl ik vlak naast ze stond
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Mijn haakblog
Ja qua reactie is de taart voor ben zijn dochter wel de topper. En zeker een mooie taart!
Maar de trouwtaart vind ik meer bijzonder.
Gweldig trouwens om al die reacties te lezen met mensen die dus even reclame gaan maken voor hun eigen taartensite (of die van hun zus oid)
Zou ik niet doen onder zon toptaart van een ander!
Maar de trouwtaart vind ik meer bijzonder.
Gweldig trouwens om al die reacties te lezen met mensen die dus even reclame gaan maken voor hun eigen taartensite (of die van hun zus oid)
Zou ik niet doen onder zon toptaart van een ander!
M@rloes, moeder van:
1uuk 15, Nin@ 14, en Tyg0 12
1uuk 15, Nin@ 14, en Tyg0 12