Met witte chocoladesnippers en een witte chocoladetoef;

Naturel met gestencild schildje;

Moderator: Chantal
Ja ik zat al te wachten wanneer zegt iemand nu iets van de fotoartcoco schreef:Ja, dat dus. Prachtig en die strikjes zijn echt heel erg leuk. Waar mensen toch al niet op komen!Sinder schreef:Goed gedaan zeg, onwijs leuk gefotografeerd en heeeeel aantrekkelijk zo! De strikjes op de baking cups vind ik geniaal!
Oh, caramelbrownies klinken ook goed!Annemarie schreef:En Esther zaterdag even pauze van dit soort dingen maar mijn caramel brownies zijn naar mijn mening lekkerder dan dit moois (en je had vandaag natuurlijk je slag kunnen slaan).
Mijn verjaardag was trouwens super gezellig, ik had een high tea in de speeltuin verzorgt, sommige gasten hadden ook nog dingen mee genomen, iedereen voelt zich vrij om zelf hapjes en drankjes te pakken, de kinderen lekker spelen, mijn huis hoefde voor en na de tijd niet opgeruimd, ideaal.
Nou, het was me direct opgevallen! Wat een idee zeg! Gewoon op een stoel... Ik maak mijn taarten helaas meestal 's avonds, dus ik heb nooit mooi invallend licht. De volgende dag heb ik meestal geen tijd om de taart alsnog op de foto te zetten, zeker niet met kleine graaiende handjes in de buurt!Annemarie schreef:
Ja ik zat al te wachten wanneer zegt iemand nu iets van de foto. Weet je hoe ik het doe, ik pak een stoel en zet die in het daglicht, rol inpakpapier er over en je hebt snel een mooie foto.
..........
Mijn verjaardag was trouwens super gezellig, ik had een high tea in de speeltuin verzorgt, sommige gasten hadden ook nog dingen mee genomen, iedereen voelt zich vrij om zelf hapjes en drankjes te pakken, de kinderen lekker spelen, mijn huis hoefde voor en na de tijd niet opgeruimd, ideaal.