En de verjaardags CCtjes

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Annemarie

En de verjaardags CCtjes

Bericht door Annemarie »

Met caramelsnippertjes;
Afbeelding

Met witte chocoladesnippers en een witte chocoladetoef;
Afbeelding

Afbeelding

Naturel met gestencild schildje;
Afbeelding

Afbeelding
Mieke

Bericht door Mieke »

mmm dat ziet er erg lekker uit!
Gebruikersavatar
Althea
J&J SANTORINI
Berichten: 3582
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:45 pm

Bericht door Althea »

Pràchtig!!!
Althe@, mv I.sis (nov 2005)
Suuz

Bericht door Suuz »

Wauw, erg mooi!
Gebruikersavatar
loet78
J&J HAWAII
Berichten: 9218
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:06 am

Bericht door loet78 »

mooi!!
Perfecte toefjes zeg.......
M@rloes, moeder van:
1uuk 15, Nin@ 14, en Tyg0 12
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11003
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Bericht door Dorien »

te mooi om op te eten! Super
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Hanne

Bericht door Hanne »

wow, mooi.
Sinder

Bericht door Sinder »

Goed gedaan zeg, onwijs leuk gefotografeerd en heeeeel aantrekkelijk zo! De strikjes op de baking cups vind ik geniaal!
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5628
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Bericht door JasmijnLinde »

Kwijl!!
en zeer mooi gedaan.
Die chocoladetoef klinkt errug lekker en ziet er prachtig uit.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13457
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Bericht door Chantal »

zien er heerlijk en ook al zo poepiesjiek uit!
prachtig!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Jeanet

Bericht door Jeanet »

cool wat geweldig
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12058
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Bericht door Esther »

Leuk, met die strikjes aan de zijkant! Echt superchique Annemarie, allemaal.

Wat nam jij zaterdag ook alweer mee? ::wink:
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (14), Roos (12) en Job (10)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

artcoco schreef:
Sinder schreef:Goed gedaan zeg, onwijs leuk gefotografeerd en heeeeel aantrekkelijk zo! De strikjes op de baking cups vind ik geniaal!
Ja, dat dus. Prachtig en die strikjes zijn echt heel erg leuk. Waar mensen toch al niet op komen!
Ja ik zat al te wachten wanneer zegt iemand nu iets van de foto :lol: . Weet je hoe ik het doe, ik pak een stoel en zet die in het daglicht, rol inpakpapier er over en je hebt snel een mooie foto. En de strikjes, heel leuk, maar mensen hebben we een naald in hun cakeje :? .

En Esther zaterdag even pauze van dit soort dingen maar mijn caramel brownies zijn naar mijn mening lekkerder dan dit moois (en je had vandaag natuurlijk je slag kunnen slaan :wink: ).

Mijn verjaardag was trouwens super gezellig, ik had een high tea in de speeltuin verzorgt, sommige gasten hadden ook nog dingen mee genomen, iedereen voelt zich vrij om zelf hapjes en drankjes te pakken, de kinderen lekker spelen, mijn huis hoefde voor en na de tijd niet opgeruimd, ideaal.
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12058
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Bericht door Esther »

Annemarie schreef:En Esther zaterdag even pauze van dit soort dingen maar mijn caramel brownies zijn naar mijn mening lekkerder dan dit moois (en je had vandaag natuurlijk je slag kunnen slaan :wink: ).

Mijn verjaardag was trouwens super gezellig, ik had een high tea in de speeltuin verzorgt, sommige gasten hadden ook nog dingen mee genomen, iedereen voelt zich vrij om zelf hapjes en drankjes te pakken, de kinderen lekker spelen, mijn huis hoefde voor en na de tijd niet opgeruimd, ideaal.
Oh, caramelbrownies klinken ook goed!
En ja, het is een beetje mijn eigen schuld dat ik er niet was. Maar ik heb 2,5 uur liggen slapen toen jullie gezellig in de speeltuin zaten. Was ik aan toe!

Leuk dat het zo geslaagd was! Grappig dat je gewoon zulke chique cakejes meeneemt naar de speeltuin.
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (14), Roos (12) en Job (10)
Gebruikersavatar
diane76
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: ma aug 09, 2010 10:47 am

Bericht door diane76 »

Annemarie schreef:
Ja ik zat al te wachten wanneer zegt iemand nu iets van de foto :lol: . Weet je hoe ik het doe, ik pak een stoel en zet die in het daglicht, rol inpakpapier er over en je hebt snel een mooie foto.
..........
Mijn verjaardag was trouwens super gezellig, ik had een high tea in de speeltuin verzorgt, sommige gasten hadden ook nog dingen mee genomen, iedereen voelt zich vrij om zelf hapjes en drankjes te pakken, de kinderen lekker spelen, mijn huis hoefde voor en na de tijd niet opgeruimd, ideaal.
Nou, het was me direct opgevallen! Wat een idee zeg! Gewoon op een stoel... Ik maak mijn taarten helaas meestal 's avonds, dus ik heb nooit mooi invallend licht. De volgende dag heb ik meestal geen tijd om de taart alsnog op de foto te zetten, zeker niet met kleine graaiende handjes in de buurt!

En wat een leuk idee zeg, je verjaardag in de speeltuin! Dat ga ik onthouden!

Tot slot natuurlijk een compliment voor cuppies. Heel mooi. Wat kan ik er anders van zeggen? Echte 'Annemarietjes' :lol: , precies, netjes, mooi neergezet. Echt 'af'!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9574
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

Bericht door muppet »

Ze zijn mooi!
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8116
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Bericht door channiemam »

PRACHTIG!
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Diane ik heb nu met het licht ook gelukt dat het langer licht is, maar bij gebrek aan daglicht zo veel mogelijk kunstlicht en een lichte achtergrond. De foto is het enige wat je overhoud aan al je uren arbeid.
Sinder

Bericht door Sinder »

ja daar heb ik ook altijd last van. Een taart is meestal bij mij laat in de avond/nacht af, 's ochtends kan het soms en soms niet, maar dat verschil zie je meteen hè. Ik heb nu iemand die wel meer productfoto's voor me wil maken, dat zie je ook meteen. Ik zal het straks laten zien.

Ik vraag me af, die strikjes, zou je die niet vast kunnen maken met zo'n dingetje waar je 3d kaarten mee maakt? zo'n stukje foam dat aan 2 kanten plakt?
Annemarie

Bericht door Annemarie »

De naald zit er ook door om het strikje in de strik vorm te krijgen, ik heb ze gemaakt van een lintje niet kant en klaar. Als mensen het papiertje eraf halen dan gaat het strikje en de naald mee.

Ben benieuwd naar je foto's.

Kan je trouwens gelijk slapen als je klaar bent met een taart, ik niet namelijk, dus op de laatste avond zorg ik dat ik alleen nog hoef te bekleden en de decoratie erop hoef te doen (decoratie, taart en vullen heb ik dan dus al klaar). Zo ben ik meestal wel om 21:00 of 22:00 klaar.
Plaats reactie