Moderator: Chantal
En van dit soort poppetjes heb je ook van Hello Kitty, Dora, Bob de Bouwer, etc. Ik houd niet zo van boetseren en puzzelendiane76 schreef:De moeder had plaatjes, dus de paal heb ik niet zelf verzonnen. Ik heb 'm nog wat ingekort, hij was wat lang vond ik. Ik vind wel dat er erg veel prinsessen op staan, eerst had ik andere maten taart, maar daar pasten ze niet allemaal op...
Voor komende maand moet ik voor deze mensen een toy story taart maken en leveren ze ook poppetjes aan. Het voordeel is wel dat je op een vrij makkelijke manier een gezellige taart!
Plus dat de jarige met zo'n plasticpoppetje nog een leuk kadootje/aandeken heeft. De meeste kinderen die ik ken eten liever het puzzelplaatje dan de taart, dus dat doe je niet voor niets nee (en blijf ik ook wel doen).mamawanda schreef:Ik vind boetseren ook niet leuk (puzzelen dan weer welAnnemarie schreef:
En van dit soort poppetjes heb je ook van Hello Kitty, Dora, Bob de Bouwer, etc. Ik houd niet zo van boetseren en puzzelen.
En van Toy Story een speelgoed kist taart met het deksel open en daar alle poppetjes in, of wat ga je doen?)
Maar ook omdat de geboetseerde figuurtjes toch door het gebruik van gumpaste (of hoe dat ook heet) oneetbaar zijn geworden. Als het dan toch oneetbaar is kan je er mi net zo goed plastic op zetten.
Puzzelen houdt het eetbaar en dus heb ik (gevoelsmatig hoor!) meer eer van mijn werk.
Op zich vind ik boetseren wel leuk, maar liever geen bestaande figuurtjes. Het moet wel echt lijken! En even 8 prinsessen boetseren, nee dank je... Puzzelen vind ik ook leuker om te doen, hoewel het 3d effect van boetseren me ook wel weer aanspreekt.Annemarie schreef:Plus dat de jarige met zo'n plasticpoppetje nog een leuk kadootje/aandeken heeft. De meeste kinderen die ik ken eten liever het puzzelplaatje dan de taart, dus dat doe je niet voor niets nee (en blijf ik ook wel doen).mamawanda schreef:Ik vind boetseren ook niet leuk (puzzelen dan weer welAnnemarie schreef:
En van dit soort poppetjes heb je ook van Hello Kitty, Dora, Bob de Bouwer, etc. Ik houd niet zo van boetseren en puzzelen.
En van Toy Story een speelgoed kist taart met het deksel open en daar alle poppetjes in, of wat ga je doen?)
Maar ook omdat de geboetseerde figuurtjes toch door het gebruik van gumpaste (of hoe dat ook heet) oneetbaar zijn geworden. Als het dan toch oneetbaar is kan je er mi net zo goed plastic op zetten.
Puzzelen houdt het eetbaar en dus heb ik (gevoelsmatig hoor!) meer eer van mijn werk.