Kikkercupcakes

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Mieke

Kikkercupcakes

Bericht door Mieke »

Vandaag ging Jon@than trakteren, en aangezien hij in de kikkergroep zit, leken kikkercupcakes me wel leuk.
32 stuks gemaakt en met de hand uitsneden, wat een werk.
Voor de meesters en juffen maar wat simpele cupcakes gemaakt met de tekst:
Jonathan is 6!

De juffen waren helemaal onder de indruk, en wilden elk jaar een kind van ons in de klas, gelukkig hebben ze er nog 2 te gaan!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

Die zijn mooi, zeg! Wowie!
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Wauw wat leuk zeg, die voor de meesters en juffen vind ik ook heel leuk, kleurtjes en ontwerp zijn super.
Imke

Bericht door Imke »

Leuk!!
Mieke

Bericht door Mieke »

Annemarie schreef:Wauw wat leuk zeg, die voor de meesters en juffen vind ik ook heel leuk, kleurtjes en ontwerp zijn super.
Dank je, die zijn gemaakt met de restjes gekleurd marsepein die ik nog had liggen, we willen al het voorgekleurde marsepein op hebben voor de zomervakantie. Dan kunnen we na die tijd weer met nieuw marspein beginnen
Kimmie
J&J SANTORINI

Bericht door Kimmie »

hoe schattig!!!
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Mieke

Bericht door Mieke »

mamawanda schreef:
Mieke schreef:
Annemarie schreef:Wauw wat leuk zeg, die voor de meesters en juffen vind ik ook heel leuk, kleurtjes en ontwerp zijn super.
Dank je, die zijn gemaakt met de restjes gekleurd marsepein die ik nog had liggen, we willen al het voorgekleurde marsepein op hebben voor de zomervakantie. Dan kunnen we na die tijd weer met nieuw marspein beginnen
ssshhhht! :wink:

Gewoon heel lang nagedacht over het ontwerp en heel bewust deze kleuren zo gekozen etc..

Jemig wat een werk 32 kikkers met de hand :shock:
ja dat was een heel werk, maar ook niet in 1 keer gedaan, op een gegeven moment was ik het ook een beetje zat, dus de volgende avond maar verder gegaan.
en over 2 weken hebben we een bestelling voor 190cc. de plaatjes daarvan zijn al af, 190 grote rondjes, 190 kleine rondjes en dan de versiering er boven op.
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

wat een leukies!! en alles met de hand, wat een werk! ik heb bijna precies zo'n uitsteker liggen.. (heb ook wel eens deze cc's gemaakt).

grappig dat de juffen ook zo'n leuke opmerking gaf :)
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Gootje
J&J MALEDIVEN

Bericht door Gootje »

Leuk! Leuke reactie van de juffen ook.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Sinder

Bericht door Sinder »

pff wat een werk! toppers!
Plaats reactie