Vraagje over rolfondant, wordt spiderman...

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Hanne

Bericht door Hanne »

ik heb nog nooit met enkel fondant gewerkt. ik doe vaak 50%, 50% als ik wit moet hebben. marsefond werkt fijner dan hetzij marsepein, hetzij fondant. en dat heb ik gewoon met dat funcakesspul gedaan.

eigenlijk vind ik al die zoete zooi zelf helemaal niet lekker. alleen leuk om te maken. ik probeer ook altijd een dunne laag te maken.
Jeanet

Bericht door Jeanet »

die gebruik ik altijd en dan de marshmellow smaak.

goed spul dus.
Suuz

Bericht door Suuz »

Ik heb ook van funcakes het fondant, ik doe het altijd erg dun.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Jij kan ook icing spuiten toch Wanda? Daar zou ik dan een web mee maken. Groot web bovenop de taart en een gepuzzeld spidermannetje erop.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Wie Diego kan puzzelen kan alles, heb ik wel eens gelezen op DLT.
Mon
J&J SANTORINI

Bericht door Mon »

Ik gebruik ook altijd FC en die bevalt me prima. Beter dan Regalice, daar heb ik (en bianca ook) de laatste tijd altijd ruzie mee. Veel te plakkerig en scheurt al wanneer je er naar kijkt.
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
loet78
J&J HAWAII

Bericht door loet78 »

Ik had laatst fc rolfondant en vond het nogal droog om mee te werken, het scheurde ook snel.
Ik ben wel een fondant fan, vind het lekkerder dan marsepein. Heb toendertijd een emmer ballina gekocht. Dat blijft wel zacht, maar ik vond het fijn om mee te werken.
M@rloes, moeder van:
1uuk 15, Nin@ 14, en Tyg0 12
Mon
J&J SANTORINI

Bericht door Mon »

Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

mamawanda schreef:
Annemarie schreef:Wie Diego kan puzzelen kan alles, heb ik wel eens gelezen op DLT.
ah, dat geeft goede moed :D

(hoewel ik weinig mooie spidermantaarten tegen kom op het net)
Moet je is op Diego zoeken, kom je ook niet moois tegen. Er zijn denk ik op deze wereld maar twee mooie Diego taarten gemaakt :lol: .

Hier een mooie Spiderman;
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi ... ?id=145559
Mon
J&J SANTORINI

Bericht door Mon »

Nog wel een aantal mooie tegen gekomen hoor.

Dit vind ik ook wel erg gaaf gedaan:
Afbeelding
Sinder

Bericht door Sinder »

De emmers fondant van de Sligro schijnen ook fijn te zijn. Zelf nog niet gebruikt hoor.
Maar spiderman, je kunt ook aan de zijkant huizen doen? En een gele achtergrond maakt het minder somber ook.
Ik heb er 2 op mijn site staan, eentje met een 3d spiderman en eentje plat. Je hoeft niet eens per sé een heel web te maken.
Plaats reactie