draadjes niet op gelezen

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
Ilse501
J&J HAWAII

draadjes niet op gelezen

Bericht door Ilse501 »

Het valt mij op dat sommige draadjes die ik wel gelezen heb, niet op gelezen komen te staan als ik kijk via berichten sinds laatste bezoek. Ik heb nog geen patroon kunnen ontdekken wanneer dat wel of niet gebeurt. Bij spiri gebeurt het sowieso niet. En dan zijn er na het lezen echt geen nieuwe reacties geplaatst. Iemand herkenning of een idee wat de oorzaak kan zijn?
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)

Hoe dan ook, we redden het
C1ndy
J&J SANTORINI

Bericht door C1ndy »

bij mij staan ze ook 9 van de 10 keer op niet gelezen. heb ook geen idee hoe het kan,maar zal wel aan de software liggen die hier gebruikt word.
Groetjes Cindy, mama van 2 meisjes (04-2006 en 08-2008)

Moeders houden hun kinderen een tijdje bij de hand, maar voor eeuwig in hun hart.
Marijn

Bericht door Marijn »

Waar staat bij jou berichten sinds laatste bezoek dan?

Die knop mis ik...
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Marijn schreef:Waar staat bij jou berichten sinds laatste bezoek dan?

Die knop mis ik...
Die staat enkel en alleen als je naar de index gaat. Dus je moet telkens terug naar de index om weer op berichten sinds laatste bezoek te kunnen klikken, Dan staat hij gewoon op dezelfde plek als bij het oude forum!
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
Marijn

Bericht door Marijn »

Hebbes. Dank je!
Regina
J&J SANTORINI

Bericht door Regina »

Ja wat ik ook erg jammer vind is dat dat dingetje om naar het eerst ongelezen bericht te gaan het niet doen. Ik blijf scrollen zo.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Chabeli

Bericht door Chabeli »

bij mij gebeurt het ook Ilse, maar wat ik hier heb ontdekt is dat draadjes op ongelezen blijven staan als ik er zelf in heb gereageerd (als laatste). Om het draadje op gelezen te zetten, moet ik dus mijn eigen berichtje lezen!
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

ik vind het ook jammer dat je niet meer kunt zien in welk draadje je gereageerd hebt. eerst stond er dan een stipje of zo voor.. toch?
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
MarietteD
J&J MALEDIVEN

Bericht door MarietteD »

artcoco schreef:Bij mij klopt de nieuwe berichten na vorige bezoek ook voor geen meter. En je zou toch ook een stipje moeten zien op de items waar je een antwoord in had gegeven? Want die doet het ook niet bij mij. Het gaat nog wat romelig hier en ik ben bang dat ik dingen mis of niet antwoord op mijn eigen dingen... sorry!
ja dat vind ik ook erg lastig...
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Plaats reactie