Taartenworkshop.

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Vermanen

Taartenworkshop.

Bericht door Vermanen »

Hallo ladies van de taartenhoek.

Ik ben niet zo'n held met taarten vandaar dat je mij hier niet vind.
Maar nu toch een vraagje.

Wij als vrouwen (mijn moeder, 2 zussen en ik :wink: ) wilden als vrouwenuitje een taartenworkshop gaan doen.

Mijn oudste zus had deze website gevonden. De workshops worden in Dordrecht gehouden wat voor ons ideaal is mbt bereikbaarheid. (kan ik op de fiets, ohnee toch niet met een taart :lol: )

Mijn vraag is. Kent iemand deze website/taartenmaakster. Zijn de prijzen een beetje redelijk. Of heeft iemand een beter alternatief? :D
Simoon
J&J SANTORINI
Berichten: 2350
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:33 pm

Bericht door Simoon »

Ik ken haar niet maar het ziet er leuk uit. De taartenworkshop die ik ooit heb gedaan koste volgens mij zo rond de 45.00 euro. Daarin vulden en afsmeren, bekleden en versieren.
Veel plezier
Simoon mv Ellen en Senna
Gebruikersavatar
Mariska
J&J SANTORINI
Berichten: 3652
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:34 pm

Bericht door Mariska »

SuzanneV en ik gaan binnenkort ook een taartenworkshop doen ( in Spijkenisse, hier: http://www.voorjetaart.nl/ ) en betalen daar 40 euro voor. Verder helemaal geen ervaring mee, net als jij, dus we zijn ook erg benieuwd! Veel plezier in ieder geval!
Mama van Bas ( oktober 2008 ) en Nina ( december 2010 )
Twitter; @mariskavangilst
Gebruikersavatar
mAmArianne
J&J SANTORINI
Berichten: 3268
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:39 pm

Bericht door mAmArianne »

Ik ben goedkoper hoor :wink:
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Chabeli

Bericht door Chabeli »

Marijke61 schreef:SuzanneV en ik gaan binnenkort ook een taartenworkshop doen ( in Spijkenisse, hier: http://www.voorjetaart.nl/ ) en betalen daar 40 euro voor. Verder helemaal geen ervaring mee, net als jij, dus we zijn ook erg benieuwd! Veel plezier in ieder geval!
leuk! Ik wist niet eens dat dit kon in Spijkenisse haha. Ik ga ook maar eens kijken voor een workshop.
Gebruikersavatar
Mariska
J&J SANTORINI
Berichten: 3652
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:34 pm

Bericht door Mariska »

Chabeli schreef:
Marijke61 schreef:SuzanneV en ik gaan binnenkort ook een taartenworkshop doen ( in Spijkenisse, hier: http://www.voorjetaart.nl/ ) en betalen daar 40 euro voor. Verder helemaal geen ervaring mee, net als jij, dus we zijn ook erg benieuwd! Veel plezier in ieder geval!
leuk! Ik wist niet eens dat dit kon in Spijkenisse haha. Ik ga ook maar eens kijken voor een workshop.
Ja leuk he? Ik wist het ook niet hoor, Suzanne kwam met deze. Ik dacht, daar zullen we wel voor naar Rotterdam moeten. Ik vind het heel spannend hoor, want ik ben niet zo handig. En ik scrap dan wel veel ( veel technieken komen overeen) maar ik heb het idee dat het bij een scrap makkelijker is om je foutjes te verbergen/verstoppen. Maar we zien wel, als ie niet mooi wordt, wordt ie vast lekker!

Maar hoor ik daar een aanbod van Arianne? Ik wil vast nog wel een keertje na deze! :D .
Mama van Bas ( oktober 2008 ) en Nina ( december 2010 )
Twitter; @mariskavangilst
Gebruikersavatar
Nancy
J&J MAURITIUS
Berichten: 5775
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Bericht door Nancy »

mAmArianne schreef:Ik ben goedkoper hoor :wink:
Ik wilde het net zeggen: gewoon Ariannen pb-en, vind ze vast leuk om te doen.
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
Gebruikersavatar
Eve71ne
J&J HAWAII
Berichten: 6256
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:09 am

Bericht door Eve71ne »

Oei verleidelijk hè Vermanen, een taartenwinkel praktisch om de hoek... Ik zou het ook héél leuk vinden om eens te doen, zo'n workshop dus als Arianne deze kant op komt dan wil ik oohook!
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13431
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Bericht door Chantal »

is hartstikke leuk!
en arianne is heel goed natuurlijk, dus lekker een pbtje naar haar!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Suzanne

Bericht door Suzanne »

Ik heb bij hun die workshop pastilage gedaan. Moeder en dochter compleet verslaafd aan het taartengebeuren. Ze opent binnenkort een winkeltje in ridderkerk(geloof ik)
Ik vond de workshop wel heel goed, maar je zult zelf de tijd in de gaten moeten houden anders zit je daar tot diep in de nacht. Als ze eenmaal bezig zijn...
Zij hebben dus zelf ook een webshop en in de workshopruimte alles, echt alles ook liggen om te gebruiken, en vraag je ergens naar dan wordt dit uitgebreid gedemonstreerd. DAAR krijg je wel het virus :D
Vermanen

Bericht door Vermanen »

Nou.. zuslief heeft ons al aangemeld.
Maar, mochten we nou helemaal verslaafd zijn.
Kom je dan bij ons thuis?
Eveline en Marion willen vast ook wel meedoen dan ;)
Chabeli

Bericht door Chabeli »

Ik wil ook wel! :)
Marquerite

Bericht door Marquerite »

Ik wil ook wel.
Ik lees en kijk al maanden ( ook op het vorige forum ) mee en ben echt jaloers dat jullie dat zo mooi maken.
Nu wil ik het dus ook wel leren :D
En volgens mij woont Arianne niet zo ver bij mij vandaan ( Kijkduin toch ? )
Gebruikersavatar
Mariska
J&J SANTORINI
Berichten: 3652
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:34 pm

Bericht door Mariska »

Afhankelijk van wanneer en waar en oppas kunnen regelen enzo wil ik ook heel graag een workshop van Arianne!
Mama van Bas ( oktober 2008 ) en Nina ( december 2010 )
Twitter; @mariskavangilst
Vermanen

Bericht door Vermanen »

Nou Arianne, je hebt al een hele horde fans zo te zien!
Als het goed is ga ik dus met mijn zussen en moeder bij die workshop in Dordrecht.
Mochten we nog een keer willen dan bestellen we gewoon Arianne aan huis ;)
Gebruikersavatar
mAmArianne
J&J SANTORINI
Berichten: 3268
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:39 pm

Bericht door mAmArianne »

Hé leuk! Marquerite stuurde al een pb, ik had de reacties nog helemaal niet gelezen.

Het gaat nog druk worden de komende maanden :wink:
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Chabeli

Bericht door Chabeli »

Arianne, voor hoeveel mensen geef jij een workshop? Aangezien er wel wat animo is, misschien leuk om een jip-workshop te doen? En waar geef je de workshop?
Marquerite

Bericht door Marquerite »

En wat gaat het kosten. Want nu ik ( een stuk ) minder inkomen heb, moet het wel in mijn portemonnee passen :?
Hanne

Bericht door Hanne »

ik ken haar niet, maar het ziet er allemaal zo leuk uit met al die gastworkshops ook. ik krijg er ook zin in.
Plaats reactie