ToyStory, 25-jarig huwelijk, autoband, kleine bolletjes

Moderator: Chantal

Plaats reactie
diane76
J&J SANTORINI

ToyStory, 25-jarig huwelijk, autoband, kleine bolletjes

Bericht door diane76 »

Mijn taarten van de afgelopen weken! De TS vind ik zelf de leukste. Dat bed was echt leuk om te maken. De bruidstaart was voor een collega, een taart met een knipoog, de kleine bolletjes waren voor op het marktje. Dit waren de laatste voor de vakantie. Na de vakantie heb ik nog niets staan, maar de ervaring leert dat het opeens heel hard kan gaan!

Edit. de foto's waren erg groot, even aangepast... Het lukt niet... even worstelen...

Edit 2: Ik snap het niet... Ik heb alles aangepast naar 320x240 en ik blijf van die grote foto's houden... Alleen de TS foto's zijn kleiner geworden. Ik ben nu bijna een uur bezig met resizen, ik hou ermee op. Jammer.

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
bianca

mooi

Bericht door bianca »

die stapel met dat bed .. wauw mooi !

ziet er goed uit allemaal :D leuk al die verschillende dingen

nu even vakantie .. lekker !
Kristel
J&J SANTORINI

Bericht door Kristel »

Zien er goed uit!!!

(En met dat resizen, volgens mij heeft dat te maken met het cache van je compu. Dan laat ie bij jou grote plaatjes zien, maar bij de rest niet. Ik zie iig vrij kleine foto's.)
Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Mama Schaap schreef:Zien er goed uit!!!

(En met dat resizen, volgens mij heeft dat te maken met het cache van je compu. Dan laat ie bij jou grote plaatjes zien, maar bij de rest niet. Ik zie iig vrij kleine foto's.)
Grappig... bij mij zijn ze beeldvullend...
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Jaja de foto's van je prachtige taarten zijn bij mij ook veel te klein.

Is Toy Story voor hetzelfde gezin als de prinssestaart? Dan komen ze vast bij je terug volgend jaar.
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Annemarie schreef:Jaja de foto's van je prachtige taarten zijn bij mij ook veel te klein.

Is Toy Story voor hetzelfde gezin als de prinssestaart? Dan komen ze vast bij je terug volgend jaar.
Inderdaad voor hetzelfde gezin. Ik hoop dat ze volgend jaar terug komen. De moeder heeft leuke ideeën en dat is altijd leuk om uit te voeren!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
loet78
J&J HAWAII

Bericht door loet78 »

Mooi!!
M@rloes, moeder van:
1uuk 15, Nin@ 14, en Tyg0 12
Hanne

Bericht door Hanne »

jij bent echt goed. ik vind vooral toy story erg leuk. knap gedaan dat bed.
Jeanet

Bericht door Jeanet »

wow leuk gedaan en fotos zijn niet snel te groot of te veel hahah
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

diane76 schreef:
Mama Schaap schreef:Zien er goed uit!!!

Grappig... bij mij zijn ze beeldvullend...

Nu zijn ze wel klein... Echt raar...

TS is ook mijn favo, zo leuk om te doen! Het was het idee van de moeder, dus ergens wel lastig omdat zij al een beeld in haar hoofd heeft. Ik kreeg net een mail van haar: 'super taart en tot volgend jaar! '
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Weet je wat ik echt heel leuk vindt bij mensen die echt in detail zeggen wat ze willen, dat jij ze echt iets unieks kunt bieden, wat ze niet zo maar bij de bakker kunnen krijgen.
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Annemarie schreef:Weet je wat ik echt heel leuk vindt bij mensen die echt in detail zeggen wat ze willen, dat jij ze echt iets unieks kunt bieden, wat ze niet zo maar bij de bakker kunnen krijgen.
Kost ook wat hè! Ik heb voor deze taart €75,- gevraagd. Veel werk, veel extra's. En het zijn onbekenden, dat maakt het toch makkelijker om een wat hogere prijs neer te leggen...
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Plaats reactie