Het was zo leuk om te doen !!

Moderator: Chantal

Plaats reactie
bianca

Het was zo leuk om te doen !!

Bericht door bianca »

We mochten voor het shakespeare theater en tafel maken omdat ze dit jaar 65 jaar bestaan

De opdracht die we meekregen was ;
voor 100 personen, we spelen dit jaar het stuk Hamlet en gebruik het logo niet we willen iets bijzonders :D
De tafel zou na de speech gepresenteerd worden .. Leuk :D

Het shakespear theater is een openlucht theater midden in het bos en we hadden gelijk zoiets van we willen dingen uit het bos als aankleding gebruiken en een doodshoofd staat centraal in het stuk dus die moet bovenop de taart :o

In het stuk komt Hamlet (doodshoofd) uit een gat midden op het podium met veel rook en vuur dus we hadden bedacht om na de speech vuur en rook rondom te taart te maken zodat het doodshoofd net zoals in het stuk uit de rook opsteeg .. hihi we hadden dus vooraf lekker veel ideeen, nu alleen de uitvoering nog 8)

We zijn er donderdag en vrijdag de hele dag druk mee geweest en gisteravond hebben we de tafel gemaakt en het was zo gaaf !

Wat we in ons hoofd hadden stond er uiteindelijk en we waren echt super trots !! En de reakties waren super :D er zijn heel veel foto's gemaakt en de kaartjes waren op ;-)

hopelijk komt er weer zoiets leuks achterweg

dit was de poster die we meekregen
Afbeelding

hier de foto's


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hihi ik kon niet kiezen ;-)

groetjes Bianca

http://juulbien.blogspot.com/
http://www.juulenbiendesserttafels.nl/
http://juulenbien.hyves.nl/
Laatst gewijzigd door bianca op za jul 09, 2011 7:46 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Suuz

Bericht door Suuz »

wauw leuk zeg!
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8097
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Bericht door channiemam »

wow mooi!
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Jeanet

Bericht door Jeanet »

oh heerlijk zoveel fotos, meer mag altijd hoor

wat gaaf idd zon opdracht erg leuk gedaan ook
die doodskop vind ik super.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Wat een creatieve ideeen en dito uitvoering. Ik vind het doodshoofd wel eng/vies, maar past heel goed binnen de opdracht.

En met welk spuitmondje en hoe maak je de toeven, zo mooi?
EskilE

Bericht door EskilE »

Geweldig!!

Wat een werk, wat een ideeën, wat een precisie. Echt helemaal te gek.
Hebben jullie het doodshoofd ook zelf gemaakt? Het lijkt zoveel op de foto op de poster.

En ook nog een vraagje over de toefjes op de cc's, heb je daar een recept van? Blijven ze lang mooi?

Nog een keer dan: wauw!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
AstridJordi
J&J SANTORINI
Berichten: 1983
Lid geworden op: di jul 27, 2010 6:14 pm

Bericht door AstridJordi »

EskilE schreef:Geweldig!!

Wat een werk, wat een ideeën, wat een precisie. Echt helemaal te gek.
Hebben jullie het doodshoofd ook zelf gemaakt? Het lijkt zoveel op de foto op de poster.
Wzz, geweldig!!!!
Astrid mv Jordi (21/3-02), Isa (8/9-07) en Robin (6/11-10)
Hanne

Bericht door Hanne »

heeeeeeeeeel cool.
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5608
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Bericht door JasmijnLinde »

Wat een fantasie hebben jullie! geweldig mooi gedaan!
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Gebruikersavatar
diane76
J&J SANTORINI
Berichten: 3369
Lid geworden op: ma aug 09, 2010 10:47 am

Bericht door diane76 »

Wat een schitterende tafel! Wat mij dan weer op valt, buiten het hoofd, is de schijven boomstam waar alles op staat. Wat mooi en passend! Hoe komen jullie daaraan?

De aankleding is echt helemaal passend en af, petje af!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
bianca

Antwoorden :-)

Bericht door bianca »

Annemarie : ik heb de toef gespoten met het mondje M2

Eskil : ik heb het doodshoofd idd zelf nagemaakt van de poster ( hij is gevuld met 2 lagen aardbeienmousse) hij ziet er bizar vies uit maar viel erorm in de smaak , de mensen van een theater zijn vaak wel van de extremen en die waren verrukt over de doodshoofd hij is vaak op de foto gezet, ze wilden iets speciaals en dat kregen ze ;-)

Afbeelding

ik heb voor de toef creme au beurre gemaakt
250g Eiwitten
500 g fijne suiker
750 g roomboter
en snufje zout

Hij is echt heerlijk ! bij de rode had ik verse aarbeien aan toegevoegd en iets kleurstof om ze mooier rood te krijgen
en de creme is met hazelnoot

Diane76 : We wonen op een boerderij en hebben veel land met bomen en er lag nog een boomstam achter de schuur daar hebben we plakken afgezaagd met de kettingzaag,
ik denk dat we die nog wel vaker gaan gebruiken , geeft een mooi effect kan ook prima met mooie strakke schalen erop

Bedankt voor alle complimenten ! t was heel leuk om te doen er we waren zelf ook heel blij met het resultaat


groetjes Bianca
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Eigenlijk verdienen jullie veel meer complimenten op deze tafel, maar de gemiddelde vrouw reageert denk ik eerder op bloementjes dan doodshoofden. Als ik jullie was zou ik hem ook op DLT showen.
Gebruikersavatar
Regina
J&J SANTORINI
Berichten: 3616
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:29 am

Bericht door Regina »

Wat gaaf. Mooi gemaakt zeg. Zal ook vast lekker smaken. Ik vind die hout schijven echt geniaal bedacht.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Suzanne

Bericht door Suzanne »

mooi zeg! i love deserttables!
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12037
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Bericht door Esther »

Annemarie schreef:Eigenlijk verdienen jullie veel meer complimenten op deze tafel, maar de gemiddelde vrouw reageert denk ik eerder op bloementjes dan doodshoofden.
Ik zie hem nu pas voor het eerst en ik vind het gaaf! Heel mooi gedaan met het thema. En knap, een doodshoofd namaken in marsepein! Kan me voorstellen dat theatermensen dat wel cool vinden 8)
Gaaf hoor, leuk ook dat je zo enthousiast bent over iedere opdracht!
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Gebruikersavatar
Mon
J&J SANTORINI
Berichten: 1282
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:47 pm

Bericht door Mon »

Ik vind het echt geweldig! De hele tafel laat ook echt het thema en de sfeer zien. Heel erg gaaf. Ik ga ze ook even showen aan een collega, die heft iet literairs gestudeerd en ik zag een folder van Shakespeare op zijn bureau liggen en toen heb ik natuurlijk opgeschept en natuurlijk wilde hij het resultaat zien. Komt voor elkaar :)
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
Plaats reactie