Ik kom niet ingelogd :-(

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
Karinn

Ik kom niet ingelogd :-(

Bericht door Karinn »

Hallo FB, toen het nieuwe j&j net gemaakt was, had ik me opnieuw aangemeld en vlak daarna had ik door verhuizing geen internet meer. Nu probeer ik me in te loggen maar ik kom er met mijn gebruikersnaam "Karin" niet meer in. Hoe kan dit? Ik was eerst KarinE omdat Karin al bestond maar met deze nieuwe j&j heb ik me aangemeld met Karin. Ik heb net een nieuw wachtwoord aangevraagd maar dan kom ik er nog niet in. Hoe kan dit? Ben ik er weer uitgegooid en moet ik mij dan weer opnieuw aanmelden?

Ik ben weeeeeeeeken niet op jip geweest en ik mis jullie!!! Dus ik wil er weer in! Hellep me dus please!
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10999
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Bericht door Dorien »

Ja daaaaaaar ben je! Je werd al gemist ja. Geeeen idee waarom je er niet in kunt. Hopelijk lukt hetsnel!
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
C1ndy
J&J SANTORINI
Berichten: 2662
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:19 am

Bericht door C1ndy »

je staat nog wel in de gebruikerslijst:
Karin 27-7-2010 3
Groetjes Cindy, mama van 2 meisjes (04-2006 en 08-2008)

Moeders houden hun kinderen een tijdje bij de hand, maar voor eeuwig in hun hart.
Gast

Bericht door Gast »

Dorien schreef:Ja daaaaaaar ben je! Je werd al gemist ja.
Fijn te horen :D .
Hopelijk ben ik gauw geen gast meer.
Gast

Bericht door Gast »

Up

Opnieuw aanmelden met ander gebruikersnaam en dan mijn gebruikersnaam laten veranderen?
Lampje
J&J SANTORINI
Berichten: 1732
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 6:51 pm

Bericht door Lampje »

Meld je opnieuw aan met de gebruikersnaam die je al had.
Dan kan Karin gewoon haar eigen gebruikersnaam krijgen die ze ook altijd al op J&J had. Ik heb je daar een PB over gestuurd.

Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Gast

Bericht door Gast »

Een pb lezen gaat moeilijk als je niet kan inloggen.
En waarom kan ik niet gewoon Karin als gebruikersnaam krijgen als ik als eerste op het nieuwe forum kwam? Bijv. Linda heeft nu ook haar eigen naam als gebruikersnaam ipv mama van Bram terwijl er al een andere Linda was op het vorige forum.
Lampje
J&J SANTORINI
Berichten: 1732
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 6:51 pm

Bericht door Lampje »

Anonymous schreef:Een pb lezen gaat moeilijk als je niet kan inloggen.
En waarom kan ik niet gewoon Karin als gebruikersnaam krijgen als ik als eerste op het nieuwe forum kwam? Bijv. Linda heeft nu ook haar eigen naam als gebruikersnaam ipv mama van Bram terwijl er al een andere Linda was op het vorige forum.
Misschien omdat Karin (die die naam dus al had en daarmee actief was op J&J) het enorm op prijs zou stellen als ze haar naam gewoon kon blijven gebruiken?

Ik zou het ook allerminst waarderen als ik al sinds de start van een forum onder een naam ergens meeschrijf en dat er dan in een vakantieperiode een verhuizing plaatsvindt en ik bij terugkomst ook nog eens een andere naam moet gaan gebruiken.
Nee, ik zou 'not amused' zijn.

Vandaar ook dat wij als forumbeheer je gemaild hebben of je de naam wilde aannemen waaronder iedereen je kent.

Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Gast

Bericht door Gast »

Ik zou het zeker ook waarderen alleen had het dan wel voor iedereen hetzelfde moeten gelden. Ik heb me inmiddels aangemeld onder een andere naam. Met de vorige gebruikersnaam dachten de meesten nl. dat ik Karine heet.
Gast

Bericht door Gast »

Ongelofelijk! Heb ik mij aangemeld en kon even inloggen en nu weer niet!
Mag ik er niet in ofzo :? .
Gast

Bericht door Gast »

Marina schreef:er is een quotum voor mensen die karin heten

*grinnik*
Ja, lach maar :x .
Ik ga het bijna opgeven maar dan mis ik wel al jouw goeie tips hoor :( .
Gast

Bericht door Gast »

Ik zei toch dat ik dat ook zou waarderen?
Alleen nu heb ik een ander gebruikersnaam genomen en nu kom ik ook niet ingelogd. Dat is ook erg onplezierig.
Lampje
J&J SANTORINI
Berichten: 1732
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 6:51 pm

Bericht door Lampje »

Anonymous schreef:Ik zei toch dat ik dat ook zou waarderen?
Alleen nu heb ik een ander gebruikersnaam genomen en nu kom ik ook niet ingelogd. Dat is ook erg onplezierig.
Maar wat gaat er niet goed dan?

Welke foutmelding krijg je? Of lukt het niet om de registratiecode goed te lezen?
Werk je vanaf meerdere adressen? Dan kan het zijn dat op basis van je IP-nummer je je door die rottige code heen moet worstelen.

Ook het feit dat je 2 gebruikersnamen hebt vanaf hetzelfde IP-adres kan voor de problemen zorgen. Dus graag iets specifieker, dan kunnen we je ook helpen.

Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Gast

Bericht door Gast »

Ik krijg de melding dat ik een foutieve wachtwoord of gebruikersnaam ingetypt heb. Maar het gekke is dat toen ik mij vanmiddag opnieuw aangemeld had, dat ik de eerste 2 keer wel kon inloggen hiermee en daarna niet meer. Dat is toch vreemd?

Wat staat ip voor?
Lampje
J&J SANTORINI
Berichten: 1732
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 6:51 pm

Bericht door Lampje »

Anonymous schreef:Ik krijg de melding dat ik een foutieve wachtwoord of gebruikersnaam ingetypt heb. Maar het gekke is dat toen ik mij vanmiddag opnieuw aangemeld had, dat ik de eerste 2 keer wel kon inloggen hiermee en daarna niet meer. Dat is toch vreemd?

Wat staat ip voor?
Je gebruikersnamen zijn volgens mij: KarinE en Karinn (let erop dat je ook echt onderscheid moet maken tussen hoofd- en kleine letters).
Daarnaast moet je dus ook je wachtwoord goed ingeven. Dan zou het moeten werken.

Krijg je de melding dat je gebruikersnaam of wachtwoord fout is, dan denk ik toch dat je iets verkeerd hebt ingetikt. Na meerdere pogingen in te korte tijd moet je een tijdje wachten voordat je het opnieuw kan proberen.

En je IP-adres is het computeradres waarmee je over Internet surft en dus traceerbaar bent. Iedereen op internet heeft een IP-adres. Dit IP-adres krijg je meestal van je provider en wordt meegestuurd als uniek kenmerk met elk bericht wat je op internet achterlaat en op elke pagina die je bezoekt.

Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13431
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Bericht door Chantal »

wat een gedoe hè karin?
nog steeds niet gelukt?
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Marieke

Bericht door Marieke »

Hé Karin, is het inmiddels gelukt om je weer in te loggen?
Wat is je gebruikersnaam nu uiteindelijk geworden??
Gast

Bericht door Gast »

Nee, nog steeds niet. Ik heb het ook nooit foutief ingevoerd.

Kan het niet komen doordat ik er als "Karin" ben uitgegooid door FB en ik er daardoor met mijn email-adres niet meer inkom?

Ik weet het ook niet meer. Naja, ik hou meer tijd over voor andere dingen :| .
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13431
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Bericht door Chantal »

wel terugkomen hoor!
kun je niet een nieuw emailadres aanmaken, en daarmee jezelf hier registeren en zo?
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Lampje
J&J SANTORINI
Berichten: 1732
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 6:51 pm

Bericht door Lampje »

Anonymous schreef:Nee, nog steeds niet. Ik heb het ook nooit foutief ingevoerd.

Kan het niet komen doordat ik er als "Karin" ben uitgegooid door FB en ik er daardoor met mijn email-adres niet meer inkom?

Ik weet het ook niet meer. Naja, ik hou meer tijd over voor andere dingen :| .
Maar wat gebeurt er dan precies als je wilt inloggen? Wat is de melding die je krijgt?
Maak je gebruik van meerdere plekken vanaf waar je toegang zoekt tot J&J?
Moeten wij je wachtwoord resetten en van wélk account wil je het dan gereset hebben? Je hebt 2 accounts.

Kortom, geef aan wat we voor je kunnen doen en dan regelen we het.
De problemen die je ervaart met inloggen had je al toen je met Karin wilde inloggen. Wij hadden nog niks met dat account gedaan op dat moment. Pas nadat je aangaf dat het accoord was om het om te zetten, hebben we dat ook uitgevoerd.

De inlogproblemen staan daar wat ons betreft dan ook los van en die proberen we nu al keer op keer op te lossen voor je.

Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Gast

Bericht door Gast »

Nadat ik mij aangemeld had met "Karin" ben ik even druk geweest met onze verhuizing. Ik had toen nog geen problemen met inloggen. Met de gebruikersnaam "Karinn" heb ik 2 keer kunnen inloggen en vanaf toen ging het ineens niet meer.
Ik weet niet wat ik moet vragen omdat ik niet weet hoe het opgelost zou kunnen worden. Als jij een idee hebt, dan heel graag uitvoeren.
Ik zit wel achter de laptop van mn mans zn werk omdat we zelf nog geen internet hebben. Zou dat iets uitmaken? Dat ik me aanmeldde met "Karinn" was ook via deze laptop.
Corryna

Bericht door Corryna »

Anonymous schreef:Nadat ik mij aangemeld had met "Karin" ben ik even druk geweest met onze verhuizing. Ik had toen nog geen problemen met inloggen. Met de gebruikersnaam "Karinn" heb ik 2 keer kunnen inloggen en vanaf toen ging het ineens niet meer.
Ik weet niet wat ik moet vragen omdat ik niet weet hoe het opgelost zou kunnen worden. Als jij een idee hebt, dan heel graag uitvoeren.
Ik zit wel achter de laptop van mn mans zn werk omdat we zelf nog geen internet hebben. Zou dat iets uitmaken? Dat ik me aanmeldde met "Karinn" was ook via deze laptop.
Je nieuwe huis heeft toch geen last van aardstralen die interveniëren met de verbinding die je wilt leggen? :8:
Lampje
J&J SANTORINI
Berichten: 1732
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 6:51 pm

Bericht door Lampje »

Anonymous schreef:Nadat ik mij aangemeld had met "Karin" ben ik even druk geweest met onze verhuizing. Ik had toen nog geen problemen met inloggen. Met de gebruikersnaam "Karinn" heb ik 2 keer kunnen inloggen en vanaf toen ging het ineens niet meer.
Ik weet niet wat ik moet vragen omdat ik niet weet hoe het opgelost zou kunnen worden. Als jij een idee hebt, dan heel graag uitvoeren.
Ik zit wel achter de laptop van mn mans zn werk omdat we zelf nog geen internet hebben. Zou dat iets uitmaken? Dat ik me aanmeldde met "Karinn" was ook via deze laptop.
Ik kan ook niets oplossen als je niets vraagt. Met alleen 'hij doet het niet' kan ik helemaal niets.
Wat is de melding die je krijgt als je wilt inloggen?

Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Gast

Bericht door Gast »

Pff, wat een gedoe hè, Janneke. Het is nu een zooitje volgens mij.
Sinds gisteravond hebben we zelf weer internet en kon ik op onze eigen laptop via favorieten op het forum komen. Ik heb je pb ook kunnen lezen. Nu heb ik uitgelogd om te proberen weer in te loggen en dat mislukte. Op mijn eigen laptop stond ik wel met KarinE ingelogd.
Zoals ik al eerder zei, weet ik niet wat ik moet vragen. Ik weet de mogelijkheden niet hoe het opgelost kan worden. I.v.m. alle verwarring moet maar "KarinE" aangehouden worden. Jij had het over een wachtwoord resetten? Als dat een oplossing is, doe dat dan maar gauw want dan ben je eindelijk van me af :wink: .
Gast

Bericht door Gast »

Lampje schreef:Wat is de melding die je krijgt als je wilt inloggen?

Janneke
Zoals ik al eerder zei: dat er een foutief wachtwoord en/of gebruikersnaam ingevoerd is.
Lampje
J&J SANTORINI
Berichten: 1732
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 6:51 pm

Bericht door Lampje »

Anonymous schreef:Pff, wat een gedoe hè, Janneke. Het is nu een zooitje volgens mij.
Sinds gisteravond hebben we zelf weer internet en kon ik op onze eigen laptop via favorieten op het forum komen. Ik heb je pb ook kunnen lezen. Nu heb ik uitgelogd om te proberen weer in te loggen en dat mislukte. Op mijn eigen laptop stond ik wel met KarinE ingelogd.
Zoals ik al eerder zei, weet ik niet wat ik moet vragen. Ik weet de mogelijkheden niet hoe het opgelost kan worden. I.v.m. alle verwarring moet maar "KarinE" aangehouden worden. Jij had het over een wachtwoord resetten? Als dat een oplossing is, doe dat dan maar gauw want dan ben je eindelijk van me af :wink: .
Als je dus kan inloggen, ga ik nu even niets wijzigen. Als je een verkeerd wachtwoord intikt of een tikfoutje maakt, dan is dit forum erg kritisch en duurt het even voordat je opnieuw een inlogpoging mag doen.

Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Gast

Bericht door Gast »

En praat je dan over dagen of weken?
Gast

Bericht door Gast »

Anonymous schreef:En praat je dan over dagen of weken?
Karin toch....natuurlijk geen weken!
Een paar minuten, of een kwartier ofzo.
Ik heb in het begin ook wat inlog-problemen gehad, niet 100 keer opnieuw proberen maar als het niet lukt paar minuutjes wachten voor je het opnieuw probeert.
Gast

Bericht door Gast »

Sorry Ilja, maar ik had er echt geen idee van.
Maar het lukt nog niet.

Janneke, dat wachtwoord resetten, kan je dat toch doen alsjeblieft? En hoe werkt dat dan? Krijg ik dan een nieuw wachtwoord?
Kijken of het dan wel werkt.
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10999
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Bericht door Dorien »

Joh Karin, wat een gedoe allemaal joh. Hopelijk lukt het toch snel. Kan je niet eens proberen om met de anoniem inlog in te loggen? Dat FB je een mailtje stuurt. Kijken waar nou die fout zit.
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Lampje
J&J SANTORINI
Berichten: 1732
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 6:51 pm

Bericht door Lampje »

Karin,

Het vervelende is dat ik je geen PB kan sturen met je nieuwe wachtwoord zolang je niet raakt ingelogd.

Als je even je mailadres hier neerzet, kan ik je nieuwe wachtwoord naar je mailen.

Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Plaats reactie