Nieuwste bericht bovenaan?

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
Mariken

Nieuwste bericht bovenaan?

Bericht door Mariken »

Misschien een gekke vraag hoor, maar was dat altijd zo, dat het nieuwste bericht van een draadje helemaal onderaan staat? Dan scroll je zoveel. Kan ik iets instellen dat het oudste bericht onderaan een topic staat en het nieuwste bovenaan?
Eliza

Bericht door Eliza »

Waarschijnlijk kun je dat bij je profiel aangeven.
Bij mij is het trouwens niet zo dus ik zou ff in je profiel kijken!
Gebruikersavatar
Ilse501
J&J HAWAII
Berichten: 8683
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:22 am

Bericht door Ilse501 »

Klikte jij altijd op dat gele pijltje voor de titel van het bericht? Want daardoor ging je automatisch naar het nieuwste bericht in dat draadje. Die functie werkt in dit format (nog?) niet. En ja, het oudste berichtje stond altijd al bovenaan en het nieuwste dus onderaan.
I l s e, mv B a s t i a a n (26-05-03), J o r i s (31-12-04) & P i e t e r (11-03-07)

Hoe dan ook, we redden het
Lampje
J&J SANTORINI
Berichten: 1732
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 6:51 pm

Bericht door Lampje »

Dat kan je per draadje instellen als je toch al naar beneden gescrolled bent. Dus hoe handig is dat? Die instelling staat nu op oudste eerst.

Wat je wel kan doen is helemaal rechts op de datum/tijd klikken. Dan spring je naar de laatste reactie in het draadje en bespaar je je een boel scrollwerk.

Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Mariken

Bericht door Mariken »

Okee, bedankt! Ik ga 's even kijken! Ik snap de instelling per draadje, in mijn profiel staat niets hierover. De FAQ ookniet trouwens.

Datum/tijd moet ik nog even uitproberen, dat is wat je ziet in de overzichtslijst en dan uiterst rechts toch?

Komt goed! Thankx! :)
Plaats reactie