arm kleintje

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9548
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

arm kleintje

Bericht door muppet »

Ik ben zo geschrokken vandaag. Eerst klom Eline op een stoeltje dat hier bij de salontafel staat. Doet ze wel vaker om te gaan zitten, maar ik had niet in de gaten dat ze was gaan staan! En toen ik het zag, kieperde ze voorover met d'r koppie op de vloer. De bult is inmiddels al weer weg, dat viel gelukkig mee.
Maar 's middags waren we in de tuin, ik loop dan altijd op van die zweedse klompen. Ik stap achteruit en had niet gezien dat Eline inmiddels achter mij gekropen was: sta ik vol op d'r handje en een stuk van haar armpje. Heb zo snel mogelijk gekoeld, maar het werd wel dik... Gelukkig doet ze wel alles met d'r handje, maar het ziet er echt niet leuk uit. :cry:
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Bericht door Mare »

vervelend zulke dagen hè! gelukkig vergeten de kleintjes de pijn meestal wel weer heel snel. je moet op deze leeftijd echt oren en ogen overal hebben.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Kristel
J&J SANTORINI
Berichten: 1439
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:18 pm

Bericht door Kristel »

Jee, wat een pechvogel!
Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Bericht door Charlotte »

o wat naar en wat zal je je rot gevoelt hebben. Gelukkig zijn jullie allebei bijgekomen.
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10997
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Bericht door Dorien »

ach dat is wel erg veel pech op 1 dag. Dat vallen van zo'n stoeltje is trouwens heel herkenbaar.
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5607
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Bericht door JasmijnLinde »

Ah dat klinkt wel heel zielig. Dan voel je je ook zo stom. Maar gelukkig is ze het vast alweer vergeten.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

ach jee wat een brokkenpiloot! hopelijk wordt haar arm snel beter
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Bericht door wilmama »

Och arme jullie. Hopelijk is morgen voor haar alles weer ok. En ja die dingen overkomen je.

Ik had gister ook iets doms. A nne had een opstapje bij de salontafel gezet dus M arijn stond ook al bij de tafel op het krukje. Ik haal hem eraf en schuif het krukje weg. Ik loop naar de wc omdat A nne hulp nodig had en kom ik terug was meneertje al op de bank geklommen want mama was zo slim om het krukje naar de bank toe te duwen. Het ging allemaal weer goed gelukkig.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9548
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

Bericht door muppet »

ik voelde me echt heel schuldig toen ik op haar armpje was gaan staan.

Vallen met het stoelje, ik vond het akelig, maar minder erg. Ik kan gewoon niet overal tegelijk zijn en ze klimt echt overal op: van een stoeltje op de bank, de trap helemaal naar boven (ben ik wel bij), op het voorste deel van de glijbaan, op de zandbak... etc. etc. en ja, dan ben ik wel eens te laat. Daarin ben ik wel makkelijker geworden.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9548
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

Bericht door muppet »

wilmama schreef:was meneertje al op de bank geklommen want mama was zo slim om het krukje naar de bank toe te duwen. Het ging allemaal weer goed gelukkig.
dat doet Eline dus ook...
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Gebruikersavatar
vuurvonk
J&J MAURITIUS
Berichten: 5213
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:09 pm

Bericht door vuurvonk »

ach gos dus echt een pech dagje.
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9548
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

Bericht door muppet »

het valt reuze mee gelukkig. Handje is nog wel ietsje dikker en een klein beetje blauw, maar ze heeft er duidelijk geen last van.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Ves

Bericht door Ves »

Nou gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen.... wel even schrikken, hè?!
Gebruikersavatar
Tiki
J&J SANTORINI
Berichten: 3081
Lid geworden op: di jul 27, 2010 4:51 pm

Bericht door Tiki »

Niet leuk, he. Hier zijn mijn twee meisjes deze week allebei op vakantie uit hun bed gevallen, is Eva van de salontafel gevallen toen ze dacht dat ze daar mocht op staan en is Lena van mijn schoot getuimeld :oops: Ik voel me dan ook altijd behoorlijk schuldig en slecht, maar je kan niet overal tegelijk zijn.
Marijke, moeder van Eva (september 2007) en Lena (juni 2009) en Daan (februari 2013)
Plaats reactie