Ik merk dat ik geen zin meer heb in kolven
Ik merk dat ik geen zin meer heb in kolven
Het begint me ineens tegen te staan, dat kolven. Borstvoeding blijft erg leuk hoor (ik heb dan ook niet gelekt) maar dat heen en weer gesjouw van die kolf en die flesjes... En m'n kolfrecht is voorbij.
Nou ja, ik wil graag kolven tot hij 12 maanden is en daarna hoop ik alleen nog live te voeden.
Moppermopper.
Nou ja, ik wil graag kolven tot hij 12 maanden is en daarna hoop ik alleen nog live te voeden.
Moppermopper.
Blergh, ik ken het. Bij 12 maanden ging Joris ook nog eens definitief weigeren en heb ik met hangen en wurgen nog 2 maanden volledig gekolfd. Ik wilde hoe dan ook het RS virus seizoen vol maken met BV, dat heeft me er doorheen getrokken, maar ik kon die kolf wel schieten.
Hang in there!
p.s. lekkende flesjes is ook echt veel irritanter dan lekkende borsten
Hang in there!
p.s. lekkende flesjes is ook echt veel irritanter dan lekkende borsten

ik ben het nu al zat eigenlijk, ook al heb ik nu een fijne kolf en wederom alle medewerking van mijn collega`s.
Meike drinkt ook meer dan ik op mijn werk kolf- ik kolf al 3 keer- dat helpt ook niet mee.
Ik ben van plan om nog lekker door te gaan met de bv, maar misschien word ik wel wat makkelijker met kv als ze 6 maanden is, als ik dan nog niet genoeg gekolfd krijg op mijn werk....
Meike drinkt ook meer dan ik op mijn werk kolf- ik kolf al 3 keer- dat helpt ook niet mee.
Ik ben van plan om nog lekker door te gaan met de bv, maar misschien word ik wel wat makkelijker met kv als ze 6 maanden is, als ik dan nog niet genoeg gekolfd krijg op mijn werk....
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Mijn baas vind het maar onzin en ik heb zelf de voorraadkast een beetje omgebouwd zodat ik er normaal kan zitten. Maar het blijft aanmodderen. Vooral als weer iemand het verlangsnoer heeft geleend, de stoel heeft weggehaald of monitoren op mijn tafeltje heeft gezet.kaatje71 schreef:ik ben het nu al zat eigenlijk, ook al heb ik nu een fijne kolf en wederom alle medewerking van mijn collega`s.
Nog een beetje gemopper
(moppermopper)
En nu is het klaar :-)
Die 12 maanden ga ik wel halen.
Groeten, Claudia
Ik had ook altijd een gruwelijke hekel aan kolven, echt mijn ding niet. Het scheelt dat ik tbm ben en ook niet op mijn werk hoefde te kolven, dus ik heb het niet eens zo vaak als vele anderen moeten doen.
Heel veel sterkte dan maar met die laatste loodjes.
Heel veel sterkte dan maar met die laatste loodjes.
Annemiek, moeder van 3 dochters, jan 2006, jan 2008, dec 2009 en een zoon sinds 4 juni 2016.
- channiemam
- J&J HAWAII
Zo herkenbaar! Ik heb ook geen zin meer in kolven. Nu kolf ik nog een keer in een 24uurs dienst maar dat staat me al tegen. Zeker omdat Vera overdag geen flesjes melk blieft.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)