poepgedrag 1 jarige

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Dragoste

poepgedrag 1 jarige

Bericht door Dragoste »

Mijn 1 jarige Lars poept al tijden lang (weken) echt wel een keer of 5 per dag. Daarvan is de helft zeker wel echt zo bomvol dat het zijn romper ook vies maakt.
Hij heeft er geen last van denk ik, behalve rode billen als ik niet vaak genoeg smeer of snel genoeg verschoon.

Hij poept vooral in bed, met wakker worden heeft hij standaard gepoept.
Soms ruik ik als ik in zijn kamer kom terwijl hij slaapt de poep al.

Is dit wel normaal?
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10997
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Bericht door Dorien »

Eet hij ook veel? Dan is het wel normaal ja. Liv eet niet zo heel veel maar op een of andere manier komen wij ook wel aan die 5 luiers per dag. Zou het aan de luier kunnen liggen? Liv poept alleen in een net schone luier, prinsesje ;)
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Bericht door wilmama »

M arijn heeft op het moment 1 vieze luier in de 1 a 2 dagen. Maar ja hij eet ook weinig
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Dragoste

Bericht door Dragoste »

Dorien schreef:Eet hij ook veel? Dan is het wel normaal ja. Liv eet niet zo heel veel maar op een of andere manier komen wij ook wel aan die 5 luiers per dag. Zou het aan de luier kunnen liggen? Liv poept alleen in een net schone luier, prinsesje ;)
Ja, hij eet wel veel. Dus niets ergs aan?
Hij eet ook volledig met de pot mee, alles wat wij eten eet hij ook (bijna alles dan) dus.... is het niet iets om zorgen over te maken?
Ves

Re: poepgedrag 1 jarige

Bericht door Ves »

Dragoste schreef:Mijn 1 jarige Lars poept al tijden lang (weken) echt wel een keer of 5 per dag. Daarvan is de helft zeker wel echt zo bomvol dat het zijn romper ook vies maakt.
Was het daarvoor veel minder vaak? Is zijn eetgedrag de laatste paar weken veranderd, bv. dat hij pas sinds kort zo veel eet of andere dingen dan voorheen?
V incent heeft het ook wel eens een paar dagen gehad, maar het duurde niet wekenlang. Idd 'lekker vol' :wink: . En ook vaak na het slapen.
Als hij er verder geen last van heeft, dan zal het wel geen kwaad kunnen, lijkt mij.
Dragoste

Bericht door Dragoste »

hij eet altijd al graag zijn bord leeg, maar ik heb het idee dat zijn poepen wel meer geworden is.

Of hij meer of anders is gaan eten weet ik niet. Hij eet wel steeds meer gewoon met de pot mee. Dus ook wel met kruiden etc.

Het zal wel niets ergs zijn denk ik, anders had hij wel last.

Ik heb er wel last van haha, iedere dag wel een één of twee vieze rompers (de randjes vooral of net iets op zijn rug)
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10997
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Bericht door Dorien »

Die randjes heeft Liv ook heel vaak. Die turbopoept zeg maar ;) Zo noem ik het.
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Ves

Bericht door Ves »

Dorien schreef:Die randjes heeft Liv ook heel vaak. Die turbopoept zeg maar ;) Zo noem ik het.
Hier ook vaak randjes.... 8)
Gebruikersavatar
Hemmie
J&J MAURITIUS
Berichten: 5054
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:43 pm

Bericht door Hemmie »

Wytse poepte op die leeftijd ook zo vaak, wel mindere hoeveelheden denk ik, maar hij at ook nog niet zo heel veel.
Hij poept nog steeds heel makkelijk, en minimaal 1 keer per dag. We hebben hem nu een ritme aangeleerd, elke dag poepen voor het naar bed gaan, en daardoor is het overdag wat 'rustiger' geworden.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Pauwtje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4560
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:46 pm

Bericht door Pauwtje »

Oh ja, rond die leeftijd (en eerder ook al) poepte die van mij ook zoveel en zovaak .
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Dragoste

Bericht door Dragoste »

Hemmie schreef:Wytse poepte op die leeftijd ook zo vaak, wel mindere hoeveelheden denk ik, maar hij at ook nog niet zo heel veel.
Hij poept nog steeds heel makkelijk, en minimaal 1 keer per dag. We hebben hem nu een ritme aangeleerd, elke dag poepen voor het naar bed gaan, en daardoor is het overdag wat 'rustiger' geworden.
hoe leer je dat nou weer aan???
Gebruikersavatar
Regina
J&J SANTORINI
Berichten: 3616
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:29 am

Bericht door Regina »

Liam heeft 1 a 2 poepbroeken op een dag. En gelukkig heb ik nooit last van randjes. O dat is trouwens niet waar had er van de week 1.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Suuz

Bericht door Suuz »

Dragoste schreef:
Hemmie schreef:Wytse poepte op die leeftijd ook zo vaak, wel mindere hoeveelheden denk ik, maar hij at ook nog niet zo heel veel.
Hij poept nog steeds heel makkelijk, en minimaal 1 keer per dag. We hebben hem nu een ritme aangeleerd, elke dag poepen voor het naar bed gaan, en daardoor is het overdag wat 'rustiger' geworden.
hoe leer je dat nou weer aan???
ja ik ben ook wel benieuwd..



Sorry geen antwoord op je vraag... Ik heb er juist 1 waar ik juist blij ben met 1 per dag..
Plaats reactie