Boefjesactie

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11970
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Boefjesactie

Bericht door MarietteD »

L aura kwam beneden net, mooi aangekleed en met sieraden, maar ook met een paar klodders witte crème op haar gezicht. Mijn buikgevoel zei dat ik op onderzoek uit moest en ik nam haar mee naar boven zodat ze de crème kon aanwijzen. Bleek het een oude tube hormooncreme te zijn (hydrocorti-nogwat) die we ooit voor V nodig hadden. En wat je altijd heeeeel dun moet smeren en waarna je meteen je handen moet wassen... :shock:

Ze was op de commode geklauterd... De tube heb ik weggegooid (was ook over datum) en haar gezicht en handen goed schoongeboend...

Waar zijn de tijden dat ze zoiets gewoon met sudocreme deed...?
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Gebruikersavatar
Nanda
J&J SANTORINI
Berichten: 2684
Lid geworden op: do feb 17, 2011 9:38 am

Bericht door Nanda »

haha gelukkig heb je het snel ontdekt en is die creme makkelijker te verwijderen dan sudocreme! (1x kortdurend in contact met die creme kan gelukkig niet zoveel kwaad, maar liever niet natuurlijk)
Trotse mama van J en T
wennetje

Bericht door wennetje »

Eeeeh even betweterig maarrreee de tube heb je toch niet gewoon in de vuilnisbak gegooid he? Dergelijke tubes, potjes, flesjes, etc kun je het beste naar de apotheek brengen, zij vernietigen dit. Hier belandde een keer afval op straat (vuilniszak kapot, bak valt om, kan altijd) en daar lagen de restanten medicijnen van de buren op straat. Prachtig speelgoed in deze kinderrijke buurt.
Gebruikersavatar
vuurvonk
J&J MAURITIUS
Berichten: 5213
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:09 pm

Bericht door vuurvonk »

wat een boeffie
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Suuz

Bericht door Suuz »

wennetje schreef:Eeeeh even betweterig maarrreee de tube heb je toch niet gewoon in de vuilnisbak gegooid he? Dergelijke tubes, potjes, flesjes, etc kun je het beste naar de apotheek brengen, zij vernietigen dit. Hier belandde een keer afval op straat (vuilniszak kapot, bak valt om, kan altijd) en daar lagen de restanten medicijnen van de buren op straat. Prachtig speelgoed in deze kinderrijke buurt.
Mijn apotheek zegt dat ik het gewoon weg moet gooien in de prullenbak.. ik dus zeggen hoort dat hier niet? Nou mag wel maar wij gooien het ook gewoon in de prullenbak..


Wat een boefje zeg!
wennetje

Bericht door wennetje »

Oh Josh, dat meen je niet. Schandalig! Ik betwijfel of dat de juiste procedure is.
Suuz

Bericht door Suuz »

ja belachelijk he? Toen zei ik nou dan laat het maar zitten... Dat kan ik zelf ook wel..

Later ik aan een andere apotheek vragen (zelfde organistatie) die zei hetzelfde.. tja.. Wil je je best doen, krijg je dit!

Maar goed, dan is het aan hun... Ik zie wel mensen oude meds inleveren hoor..
wennetje

Bericht door wennetje »

Zal eens vragen aan apotheker op mijn werk. Sinds ik hier de tubes en potjes van een buurtbewoner van straat heb geplukt voordat huisdieren of kinderen dat deden, lever ik echt alles bij ze in. Dus ook restanten van de huis- tuin en keukenmiddelen als keeltabletten of daktarin creme. Alles wat maar linke soep kan zijn voor kinderen, huisdieren of milieu. Maarja, als zij het zelf ook in de vuilnisbak mogen gooien...
Pauwtje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4560
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:46 pm

Bericht door Pauwtje »

Jeetje, dat is wel een vervelende boevenstreek zeg! Maar ja, zij kent natuurlijk het verschil niet tussen sudocreme en hormonenzalf. Voor een keertje kan het vast geen kwaad.
Reminds me, wij hebben ook nog een paar van die tubes in de commodela liggen. Ik zal ze snel naar de apotheek brengen (en wat ze er daar mee doen zal me een zorg zijn, maar dan is het tenminste niet mijn verantwoordelijkheid meer ;))
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Plaats reactie