Fijne antilekbeker gezocht

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
liesluc

Fijne antilekbeker gezocht

Bericht door liesluc »

Wat is een fijne antilekbeker, liefst met een rietje.
Ik heb nu twee difraxbekers met drinktuit.
Maar zodra Leah de beker op de grond laat vallen, valt het intileksysteem in de beker en stroomt nog de inhoud over de grond.
Gebruikersavatar
Kimmie
J&J SANTORINI
Berichten: 3148
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:40 am

Bericht door Kimmie »

de rietjes beker van nuby vind ik het einde!!
Gen gelek, kan tegen een stootje en goed schoon te maken en de rietjes zijn ook vervangbaar.
Ik heb verschillende andere gebruikt maar wat of welke dan ook, alemaal wel gedrup of zelfs meer... geef mij maar nuby!!
P uck is er ook erg blij mee hoor ;)
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Ves

Bericht door Ves »

Kimmie schreef:de rietjes beker van nuby vind ik het einde!!
Gen gelek, kan tegen een stootje en goed schoon te maken en de rietjes zijn ook vervangbaar.
Ik heb verschillende andere gebruikt maar wat of welke dan ook, alemaal wel gedrup of zelfs meer... geef mij maar nuby!!
P uck is er ook erg blij mee hoor ;)
Helemaal mee eens! En V incent is er ook blij mee. Hij kauwt wel graag op het rietje, dus die moet ik tijdig vervangen, anders dan drupt-ie wel.
wennetje

Bericht door wennetje »

Hier was/is rietjesbeker niet zo'n succes. Joris heeft liever een gewoon rietje. Daarentegen de anti-lektuitbeker van HEMA bevalt uitstekend, kun je zo hard weg smijten als je wilt maar lekken doet die niet (werkt anders dan de standaard anti-lekbekers)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Bericht door Miranda »

wennetje schreef:Hier was/is rietjesbeker niet zo'n succes. Joris heeft liever een gewoon rietje. Daarentegen de anti-lektuitbeker van HEMA bevalt uitstekend, kun je zo hard weg smijten als je wilt maar lekken doet die niet (werkt anders dan de standaard anti-lekbekers)
Hier ook de antilekbeker van de Hema. Je kan er mee doen wat je wilt, maar lekken doet 'ie niet! En Danique kan flink hard smijten kan ik je verzekeren..... :D Marit heeft ook de beker van de Hema gehad, heb maar 1 beker gekocht, ze heeft nooit een nieuwe nodig gehad (en dat hoor ik van de rietjesbekers niet)
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Bericht door wilmama »

Ik zweer bij de antilekbeker van ISI Mini. Ik heb er twee voor elk kind. A nne heeft zelfs een beker altijd in haar bed en lekt echt nooit.

Hier geen andere beker
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gebruikersavatar
Eeffie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4080
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:35 pm

Bericht door Eeffie »

Hier ook de Hema bekers. Beide varianten, de draaidop en de euhm... plop-dop? Hahaha. De Plopdop is mij bij zelfs nog even meer favoriet dan de draaidop.

Ik had al ervaringen van mijn zussen en kennissen gehoord over anti-lekdoppen met zo'n frutsel aan de binnenkant van de dop, en die waren niet goed. Dan was de antilekfrutsel weer niet goed passend, of hij ging er iedere keer uit, of het raakte zoek ofzo. Daarom ben ik bewust op zoek gegaan naar een antilekbeker waarbij het antilek alleen bestond uit een 'vlies' in de drinktuit.
Ik denk dat het merk niet eens zoveel uit maakt, maar dat je moet proberen om een variant te vinden waarbij je niet zo'n irritante frutsel hebt :)
Mama van De Puber; 07-11-2008 en Junior, 07-05-2012
wennetje

Bericht door wennetje »

Ja die plop-dop inderdaad!!! Die bedoelde ik ook. Anti-lek-frutsel bij andere bekers is met hard gooien uitstekend in enorm-lek stand te krijgen (hier ook zo'n smijter Miranda ;-) )
Gebruikersavatar
Kimmie
J&J SANTORINI
Berichten: 3148
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:40 am

Bericht door Kimmie »

nou die hema beker klinkt ook wel erg leuk, nou is die bij P uck favoriet als we daar zijn ook favoriet (rent ermeen naar toe en zeht 'mijn!') dus die miss voor erbij..
maar tnt is het echt nuby hoor!! haha
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Gebruikersavatar
marjolein62b
J&J MAURITIUS
Berichten: 4919
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:26 pm

Bericht door marjolein62b »

Afbeelding

Deze van difrax, te koop online en bij prenatal.
i'm still standing
Mama van Joep (17) en Maartje (14)
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Bericht door wilmama »

Die Difrax heb ik ook gehad. Die lekte gewoon langs het rietje.

Ik bedoelde deze
Afbeelding
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
liesluc

Bericht door liesluc »

Kimmie schreef:de rietjes beker van nuby vind ik het einde!!
Gen gelek, kan tegen een stootje en goed schoon te maken en de rietjes zijn ook vervangbaar.
Ik heb verschillende andere gebruikt maar wat of welke dan ook, alemaal wel gedrup of zelfs meer... geef mij maar nuby!!
P uck is er ook erg blij mee hoor ;)
Die had Lucas ook, maar dat rietjes schoot ook vaak genoeg los na een smijtpartij.
Anders nog maar eens proberen. :P
liesluc

Bericht door liesluc »

wennetje schreef:Hier was/is rietjesbeker niet zo'n succes. Joris heeft liever een gewoon rietje. Daarentegen de anti-lektuitbeker van HEMA bevalt uitstekend, kun je zo hard weg smijten als je wilt maar lekken doet die niet (werkt anders dan de standaard anti-lekbekers)
Voor Lucas had ik die beker gekocht, maar hij kreeg er geen drup uit.
Nu heeft Rebecca de beker in gebruik, een prima beker inderdaad.
Dus ik op zoek naar dezelfde beker voor Leah, maar zag er alleen één met plopdeksel.
Nu ben ik iedere keer bang dat dat deksel eraf "plopt". :P
liesluc

Bericht door liesluc »

Eeffie schreef:Hier ook de Hema bekers. Beide varianten, de draaidop en de euhm... plop-dop? Hahaha. De Plopdop is mij bij zelfs nog even meer favoriet dan de draaidop.

Ik had al ervaringen van mijn zussen en kennissen gehoord over anti-lekdoppen met zo'n frutsel aan de binnenkant van de dop, en die waren niet goed. Dan was de antilekfrutsel weer niet goed passend, of hij ging er iedere keer uit, of het raakte zoek ofzo. Daarom ben ik bewust op zoek gegaan naar een antilekbeker waarbij het antilek alleen bestond uit een 'vlies' in de drinktuit.
Ik denk dat het merk niet eens zoveel uit maakt, maar dat je moet proberen om een variant te vinden waarbij je niet zo'n irritante frutsel hebt :)
Ja, inderdaad antilekfrutsel leuk woord ook.
Maar dat plopdeksel vind ik maar zozo, ik heb liever het schroefdeksel.
liesluc

Bericht door liesluc »

marjolein62b schreef:Afbeelding

Deze van difrax, te koop online en bij prenatal.
Ik heb dus iets van Difrax, antilek.
Maar madam smijt het zo kapot.
Dat antileksysteem springt dan los en er is ook al een stuk van de beker zelf af.
Ik ben op de Jonge Gezinnebeurs gezwicht voor de leuke kleurtjes, maar het werkt niet naar mn zin.
liesluc

Bericht door liesluc »

wilmama schreef:Die Difrax heb ik ook gehad. Die lekte gewoon langs het rietje.

Ik bedoelde deze
Afbeelding
Dat ziet er goed uit.
Heb jij een richtprijs en waar is het te koop?
Gebruikersavatar
Kristel
J&J SANTORINI
Berichten: 1439
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:18 pm

Bericht door Kristel »

Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Bericht door wilmama »

De beker kost rond 9 euro volgens mij. De beker gaat echt enorm lang mee want de bekers die ik voor A nne heb gekocht toen ze dreumes was gebruik ik nog.

Er kunnen warme en koude dranken in maar geen dranken met stukjes zoals sinaasappelsap.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
She

Bericht door She »

Goh, van (gekregen) antilekbekers sloopte ik altijd eerst het antileksysteem er uit :lol: ik heb altijd begrepen dat dat beter is om een goede drinktechniek aan te leren. Ik vond de niet-antilekbekers tuitbekers van de Hema (jip&janneke :) ) altijd fijn.
Voor onderweg hadden we dan gewoon een flesje spawater met sportdop.
Gebruikersavatar
Eeffie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4080
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:35 pm

Bericht door Eeffie »

Whahahaha, ik haal hier heel veel dingen voor Galgje uit!
Niet-antilektuitbeker zonder antilekfrutsel :)
Mama van De Puber; 07-11-2008 en Junior, 07-05-2012
liesluc

Bericht door liesluc »

She schreef:Goh, van (gekregen) antilekbekers sloopte ik altijd eerst het antileksysteem er uit :lol: ik heb altijd begrepen dat dat beter is om een goede drinktechniek aan te leren. Ik vond de niet-antilekbekers tuitbekers van de Hema (jip&janneke :) ) altijd fijn.
Voor onderweg hadden we dan gewoon een flesje spawater met sportdop.
O maar ik maak me écht niet druk om een goede drinktechniek hoor.
Lucas en Rebecca kunnen overal uit drinken en ze kletsen me de oren van het hoofd, dus voor over de mondmotoriek maak ik me ook niet druk. ::wink:
Maar ik kan nou eenmaal niet altijd paraat staan met een beker als madammeke een slokje water wil hebben.
Dus lijkt me een fijne antilekbeker een goed alternatief.
Cath

Bericht door Cath »

Ik heb zelf de rietjesbeker en antilekbeker van Difrax. Mijn dochter is een groot fan van de rietjesbeker. Ik iets minder, hij lekt bij het rietje en zelfs als hij rechtop staat bij de deksel. Ditzelfde probleem heb ik overigens ook bij de antilek beker van Difrax.
wennetje

Bericht door wennetje »

Nu ben ik iedere keer bang dat dat deksel eraf "plopt". Grapje/Razz
Die zit hier zo vast geplopt dat ik die alleen door mijn ondertanden onder de onderrand te zetten los krijg. Met mijn vingers lukt dat echt niet. Dat vind ik het nadeel maarja, een lossere plopdop betekent PLOP los dop bij een fikse gooi.
Plaats reactie