Deryan bedje?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Regina
J&J SANTORINI
Berichten: 3616
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:29 am

Deryan bedje?

Bericht door Regina »

Hoe is zo'n matrasje nou. Ik ben aan het twijfelen om er 1 aan te schaffen voor Liam. Maar kan er op de matras 2 weken lang geslapen worden? En dat dekentje wat moet ik me daar bij voorstellen?

We hebben nu zo'n ouderwets uitklapbed wat eigenlijk zijn beste tijd wel heeft gehad en best groot is om mee te nemen. Die deryans zijn mooi klein.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Gebruikersavatar
Hemmie
J&J MAURITIUS
Berichten: 5054
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:43 pm

Bericht door Hemmie »

Wij hebben een bijna 6 jaar oud Deryan bedje, het luchtbedje is echt prima, onze kinderen hebben er beide veel op geslapen. Marrit slaapt er nu ook alweer 3 weken aan 1 stuk in (totdat onze container uit India komt en ze weer een bed heeft). Ook nooit lek geweest, dus echt goede kwaliteit.

Dekentje hebben wij niet, wij hebben alleen een gewatteerd dekje dat dus als matrasje dient. Ik heb er nooit klachten over gehoord, dus blijkbaar slaapt het prima. Verder hebben wij er veel in warm klimaat gebruik van gemaakt, dus dan gewoon met een ledikantlaken. Bij kouder weer hebben we wel een gewoon slaapzakje gebruikt, en ook wel eens een wiegendekentje. Ledikantdekentje is erg groot en doordat je het niet kunt instoppen onhandig. Maar dat wiegdekentje was ook alleen en extraatje, want dat bleef natuurlijk ook niet goed liggen. Slaapzak is dus het beste.

Er schijnen ook andere (nieuwere?) modellen in omloop te zijn, bij ons gaat het luchtbed in een ritsvak onderin, en ligt je kind dus op dat dekje, ik geloof dat je soms ook dat luchtbedje er gewoon in legt, en dan krijg je er een slaapzak bij?
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Ves

Bericht door Ves »

Als je een idee wilt krijgen van het matrasje en dekje, kun je ook even kijken naar de foto's in mijn draadje op marktplaats http://car.messageboard.nl/42334/viewtopic.php?t=18061. Het matrasje is een zelfopblaasbaar matrasje, zelfde idee als wat je ook voor volwassenen kunt krijgen (ik heb voor mezelf ook een dergelijk slaapmatje waar ik jaren mee gekampeerd heb; niet zo confortabel als een echt bed, maar het gaat wel). Het matrasje gaat idd in een vak onderin met rits, het dekje leg je in het tentje. We hebben hem nooit gebruikt (V incent wilde er niet in liggen en de vakantie waarvoor we het gekocht hadden is geannuleerd wegens omstandigheden). Het lijkt me verder wel een handig bedje en is lekker klein en licht om mee te nemen.
Gebruikersavatar
Regina
J&J SANTORINI
Berichten: 3616
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:29 am

Bericht door Regina »

Ves schreef:Als je een idee wilt krijgen van het matrasje en dekje, kun je ook even kijken naar de foto's in mijn draadje op marktplaats http://car.messageboard.nl/42334/viewtopic.php?t=18061. Het matrasje is een zelfopblaasbaar matrasje, zelfde idee als wat je ook voor volwassenen kunt krijgen (ik heb voor mezelf ook een dergelijk slaapmatje waar ik jaren mee gekampeerd heb; niet zo confortabel als een echt bed, maar het gaat wel). Het matrasje gaat idd in een vak onderin met rits, het dekje leg je in het tentje. We hebben hem nooit gebruikt (V incent wilde er niet in liggen en de vakantie waarvoor we het gekocht hadden is geannuleerd wegens omstandigheden). Het lijkt me verder wel een handig bedje en is lekker klein en licht om mee te nemen.
Ik had jou draadje inderdaad gezien daardoor kwam ik ook op het idee. Maar ik denk dat jij te ver woont om het op te halen.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Ves

Bericht door Ves »

Ik woon helaas niet echt bij je in de buurt, nee (Utr). Wanneer heb je hem nodig?
Gebruikersavatar
Betje
J&J HAWAII
Berichten: 6796
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:38 am

Bericht door Betje »

Ik vind het een superding. Je hebt ook nog iets van Nomad trouwens
http://www.nomad.info/uk/assortment/global-family-gear/ die is misschien wat steviger. Maar mij hoor je niet klagen over die van Deryan hoor.
Meisje '06, Jongen, '09 Jongen '15
Gebruikersavatar
Thommy
J&J MAURITIUS
Berichten: 4321
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:09 am

Bericht door Thommy »

Wij leggen inderdaad het matrasje zo in de derian en hebben er een slaapzak bij. Die laatste hebben we nooit gebruikt overigens. Verder is het een perfect bedje en slapen onze kinderen er prima op. Zelf slapen we ook 3 weken op een luchtbed en dat vind ik vergelijkbaar.
Wat we overigens wel altijd doen, is een handdoek oid onder het matrasje leggen, anders knerpt het zo als S_tijn zich omdraait.
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Plaats reactie