Taalontwikkeling is zooooo leuk

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Annemarie

Taalontwikkeling is zooooo leuk

Bericht door Annemarie »

Linde zong vanochtend voor het eerst een liedje, past perfect bij deze zomer, het legent, het legent, pannetjes worde nat :lol: .

En in een boekje wees ik een poppenhuis aan, Linde kijkt goed naar het plaatje, nee pop zegt ze, er zatten inderdaad geen poppen in het huis :lol: .
Gebruikersavatar
Tiki
J&J SANTORINI
Berichten: 3081
Lid geworden op: di jul 27, 2010 4:51 pm

Bericht door Tiki »

Heerlijk, he. Wij hebben zoveel plezier met onze Lena die steeds meer praat en ook al heel wat liedjes zingt. Zo'n leuke fase vind ik dit.
Marijke, moeder van Eva (september 2007) en Lena (juni 2009) en Daan (februari 2013)
Gebruikersavatar
Eghosa01
J&J SANTORINI
Berichten: 1586
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 8:31 am

Bericht door Eghosa01 »

En het is ook zo leuk als ze grappig gaan worden... opeens heel verrassend uit de hoek komen, dan merken dat papa en mama er om moeten lachen en dan de hele tijd hetzelfde gaan zeggen om te kijken of je weer gaat lachen..

Maareh, het regent is inderdaad zeer toepasselelijk geweest de laatste tijd :-D
mv S@sh@ (aug '09) en Hug0 (jan '13)
Ves

Bericht door Ves »

Ja leuk he! V incent zingt nog niet echt (heel soms het liedje van de teletubbies in vereenvoudigde vorm :roll: ), maar ik merk aan zijn opmerkingen dat hij bepaalde dingen dondersgoed weet :wink: . Grappig.
Gebruikersavatar
Rijntje
J&J SANTORINI
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:17 pm

Bericht door Rijntje »

Heerlijk :)
Lara kan heel leuk "zingen" maar nog niet met woorden. Haar eerste liedje was: Boppebouwe Papapa!
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
Gebruikersavatar
Eve71ne
J&J HAWAII
Berichten: 6256
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:09 am

Bericht door Eve71ne »

Heel leuk, en ik zit er bij Benthe echt op te wachten totdat ze eens een keer gaat praten :lol: Laatst las ik de leuke uitspraken van Meike nog eens terug, ik ben zó blij dat ik die toen opgeschreven heb. Veel ervan was ik echt vergeten! Haar eerste zinnetje weet ik nog goed: Barbie spele mooi. Dat was vóór haar tweede verjaardag, dus ik heb nog hoop voor Benthe. Op het moment is 'neej' haar favoriete woord..
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Plaats reactie