Kolven of niet?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Regina
J&J SANTORINI
Berichten: 3616
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:29 am

Kolven of niet?

Bericht door Regina »

De meiden zijn 2 nachtjes een het logeren bij mijn ouders. Nou hebben we Liam ook een nachtje uit logeren gedaan. We hadden wel behoefte aan een nachtje uitslapen en lekker even samen. Nou krijgt Liam meestal nog 3 voedingen. 's ochtends bij het wakker worden en tussen de middag voor zijn slaapje en 's avonds voor het slapen. Nou halen wij Liam morgen met het avondeten weer op. Hij mist dan dus 3 voedingen want ik heb hem vanavond ook niet gevoed moest werken namelijk en hij was al bij mijn schoonouders.

Wat zal ik doen morgen ochtend even kolfen of er maar op gokken en pas kolfen als het echt nodig is? Ik mis wel vaker een voeding door werk maar dat is er altijd maar 1.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
KarinH

Bericht door KarinH »

Hij is ouder dan een jaar toch?
Dan zou ik niet moeilijk doen en alleen kolven voor je eigen comfort. Productie kan heus wat hebben (en stel, stel dat het niet zo zijn, dan is dat ook weer op te lossen toch?)
wennetje

Bericht door wennetje »

Tja, als je niet bekend bent met productieproblemen hoeft dat niet perse (tenzij het ongemakkelijk wordt voor je). Collega van mij is eens een week op vakantie geweest zonder kolf (en zonder kind, dat vind ik dan wel weer onbegrijpelijk) en ging daarna weer door met voeden.

Ik kon dat echt niet doen, was ook al zo goed als opgedroogd na een dag (toen ik besloot te stoppen omdat Joris al 2 maanden niet meer wilde drinken bij me)
Gebruikersavatar
Regina
J&J SANTORINI
Berichten: 3616
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:29 am

Bericht door Regina »

Hahaha die komt laat. Ik had dit berichtje gisteren geplaatst. Ondertussen is Liam alweer thuis. Ik heb vanochtend geprobeerd te kolven omdat ik bang was last van mijn borsten te krijgen. Maar ik krijg uit de ene borst wel 5 cc en de ander 10 cc niet echt de moeite waard dus. Uiteindelijk ook geen last gehad van mijn borsten gelukkig op het laatst werd het wat gevoelig maar gelukkig kon Liam toen alles leegdrinken :D
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
wennetje

Bericht door wennetje »

Oh wat raar, want begin van de avond stond je berichtje bij mij nog niet in beeld. Maargoed, je hebt antwoord :-)
Gebruikersavatar
Regina
J&J SANTORINI
Berichten: 3616
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:29 am

Bericht door Regina »

wennetje schreef:Oh wat raar, want begin van de avond stond je berichtje bij mij nog niet in beeld. Maargoed, je hebt antwoord :-)
Bij mij ook niet hoor. Ik denk dat het door de storing komt. Met het plaatsen krijg ik namelijk ook nog die stomme foutmelding.

In elk geval bedankt voor jullie reakties :D
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Suuz

Bericht door Suuz »

Ik heb het niet gedaan ;)

P ging om 19 uur weg naar gastouder en ik haalde haar op om 11 smorgens. Normaal drink ze dan nog 5x. Ik heb niet gekolf maar had ook geen last van volle borsten.

Wel is de productie gezakt, maar die heeft ze zo weer omhoog. Ik heb altijd problemen met de productie ;)
Plaats reactie