Soms sta je opeens versteld...

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Jeanne
J&J SANTORINI
Berichten: 1648
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:48 am

Soms sta je opeens versteld...

Bericht door Jeanne »

Ik vond altijd dat Y eno aan de langzame kant was. Niet zorgwekkend, maar in veel dingen wel trager dan zijn zussen. Maar opeens gaat hij als een speer. Zijn taal gaat zienderogen vooruit, hij spreekt nu echt vlot, en echt wel verstaanbaar. Veel dingen die zijn zussen op deze leeftijd al konden, kan hij nog niet, of dat dacht ik, tenminste.
Zo benoemt hij zelden of nooit kleuren. Maar gisteren speelden we een spelletje Uno, en hij wist feilloos welke kleur hij moest kiezen. Dat vond ik dus al knap van hem, maar toen kreeg hij opeens ook de rest van het spel door, namelijk dat je ook hetzelfde cijfer mag leggen. Eerst dachten we nog dat het toeval was, maar nadat hij achtereenvolgens een rode op een gele 4, een blauwe op een rode 7, en een groene op een gele 9 legde, waren we overtuigd dat hij het echt snapte. Dus als hij volgende keer 'weet niet' antwoordt als ik naar een kleur vraag, geloof ik hem gewoon echt niet meer :wink:
Mama van Yinth3 (21.11.2004), Li3ne (17.09.2006) en Y3no (06.01.2009)
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Bericht door kaatje71 »

knap hoor! Silke benoemt wel kleuren maar vaak de verkeerde. Vanmorgen dacht mijn vriend dat ze het doorhad en toen hij dat aan mij wilde laten zien/horen, benoemde ze gewoon weer de verkeerde kleuren.....
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Gebruikersavatar
Tiki
J&J SANTORINI
Berichten: 3081
Lid geworden op: di jul 27, 2010 4:51 pm

Bericht door Tiki »

Dat is echt wel knap. Go, Y eno!
Marijke, moeder van Eva (september 2007) en Lena (juni 2009) en Daan (februari 2013)
Plaats reactie