pruttel pruttel, hmm een sprongetje?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Nanda
J&J SANTORINI

pruttel pruttel, hmm een sprongetje?

Bericht door Nanda »

jaja zelfs ik moet er aan gaan geloven dat ons hummeltje niet direct gaat slapen. Hij prutteld nu al een week 's avonds. Hij is helemaal op en breng ik hem naar bed. maar na een half uur begint hij: speen weggooien, brullen, jengelen, gillen en beertje sabbelen. en pap en mam om de beurt naar het kleine ventje. Ik geloof (als nog niet ervaringsdeskundige) dat hij echt in zijn sprongetje zit. Dat is toch bij de 7 maand ongeveer?
Trotse mama van J en T
wennetje

Bericht door wennetje »

Ik geloof zelf niet zo in sprongetjes eerlijk gezegd, kan hij gewoon honger hebben?
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Geen idee. Bij ons was het teken dat Liv een slaapje minder nodig had of juist overdag te weinig geslapen had. Dat was iedere keer weer zoeken. Of tandjes die doorkwamen.

Bij Finn zag ik het boek van de sprongetjes als een soort bijbel maar bij Liv heb ik het losgelaten en gewoon geaccepteerd. Kon er toch niets aan doen
Groetjes Dorien mv F(20) en L (15)
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

Honger is het niet om half 8 vraagt hij om zijn laatste fles en om 8 uur wil hij echt naar bed. en om half 9 begint het gepruttel.

tandjes zullen er inderdaad wel aankomen maar kan nog niet echt iets zien/voelen in zijn mondje. hij is wel continue op iets aan het kauwen.

en zijn slaapjes overdag verschillen nogal, maar volgens mij slaapt hij best veel zo'n 4 a 5 uur overdag en dan normaal 's nachts 11 uur achter elkaar.

Hij is net lekker op mijn borst in slaap gevallen.
Trotse mama van J en T
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Nanda schreef:Honger is het niet om half 8 vraagt hij om zijn laatste fles en om 8 uur wil hij echt naar bed. en om half 9 begint het gepruttel.
Hij is net lekker op mijn borst in slaap gevallen.
dat is gewoon ouderwetse mamahonger! Heeeeeeerlijk zeg.
Groetjes Dorien mv F(20) en L (15)
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

ja daar lijkt het inderdaad op!!
Als dat het is vindt ik het helemaal niet erg! kan ik lekker nog meer van mijn mannetje genieten!
Trotse mama van J en T
LauramvAnneenLisa
J&J MAURITIUS

Bericht door LauramvAnneenLisa »

hier bleek het gedoe vand e laatste dagen toch een tandje te zijn, net het allereerste scherpe puntje gevoeld.
Laura mv A nne (feb 2003), L isa (feb 2005) en I ris (feb 2011)
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

LauramvAnneenLisa schreef:hier bleek het gedoe vand e laatste dagen toch een tandje te zijn, net het allereerste scherpe puntje gevoeld.
ik had net wel zijn allereerste spuitluier te pakken :lol: ! het zat tot bovenaan zijn rugje!
hebben we dat ook weer meegemaakt!
hij heeft wel last van zijn tandvlees. ik mag er niet aankomen.
ook doet hij de laatste week zijn speen telkens op de kop! :?
Trotse mama van J en T
wennetje

Bericht door wennetje »

Dat klinkt idd wel als een tandje dat aan het doorkomen is!
Plaats reactie