keukenvraagje

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Suzanne

keukenvraagje

Bericht door Suzanne »

vraagje; Wij gaan een nieuwe keuken zetten maar nou twijfelt de keukenverkoper of ik genadeloos met crisco en gekleurde marsepein op een lichte kleur graniet aan de slag kan.
Heeft iemand van jullie een granieten blad?
Gebruikersavatar
Mara
J&J HAWAII
Berichten: 8228
Lid geworden op: di aug 17, 2010 8:10 pm

Bericht door Mara »

Ons blad is van zwart natuursteen. Is dat vergelijkbaar? Er zitten kleine porien/nerfjes in, die je bij ons ook kunt zien zitten.
We zijn gewaarschuwd voor stollend vet, dus ik kan het hier niet zonder onderlegger doen. Ik denk dat ook de marsepein e.d. er in blijft zitten.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Gebruikersavatar
Gootje
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13312
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 10:19 pm

Bericht door Gootje »

Wij hebben een blad van composiet. Daar kan het volgens mij wel op (alhoewel ik altijd een siliconenmatje eronder heb). Graniet zou ik in dit geval ook hiuverig voor zijn.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik vind het ook niet zo fris om op je keukenblad te werken. Bij Ikea hebben ze bureaumatten die zeer geschikt zijn. Twee vliegen in 1 klap, aanrecht blijft mooi en je werkt schoner.
Gebruikersavatar
Mon
J&J SANTORINI
Berichten: 1282
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:47 pm

Bericht door Mon »

Wij hebben composiet en daar ga ik niet weer met kleurstof op werken. Is eens per ongeluk gebeurd en hoewel het er wel af is gegaan, heeft er een hele tijd een roze vlek/waas op het blad gezeten. Ik zou het dus niet doen. Gewoon iets eronder doen dus.
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
Suzanne

Bericht door Suzanne »

OK thanx!
Plaats reactie