Even jullie mening gevraagd

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Jeanne
J&J SANTORINI

Even jullie mening gevraagd

Bericht door Jeanne »

L iene mag vrijdag op school trakteren, aan alle kindjes van school, dus zo'n 40 kinderen tussen de 2.5 en 6 jaar. Ze zit in de smurfenklas, dus vandaag het thema smurfen. Zou dit in de smaak vallen bij deze doelgroep? (muffin met rolfondant bekleed en een smurfje) En wat is de leukste voor erbij: snoepje of spekje? Makkelijkste is eigenlijk spekje er gewoon bovenop prikken (is stevig), maar dat houdt natuurlijk geen steek (hoewel, dan valt het niet zo op dat de smurf eigenlijk niet in zijn huisje past.
Oh ja, en de smurfenhuisjes, hebben die eigenlijk wel een rood dak?
Let wel: dit is een snel probeersel, dus niet geweldig bekleed enzo. Maar dus graag jullie mening...

Afbeelding

Afbeelding
Mama van Yinth3 (21.11.2004), Li3ne (17.09.2006) en Y3no (06.01.2009)
mama talla
J&J HAWAII

Bericht door mama talla »

Echt leuk! En voor de kinderen maakt het volgens mij niets uit of het een snoepje of een spekje is. Ik heb zelf ook niet echt een mening.

Groetjes jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (28), Orland (25) en Melvin (23)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
ddaantje

Bericht door ddaantje »

super leuk ! ik zou er zelf denk ik niet nog een extra snoepje erbij doen. dit is toch prima zo !

ik kon me niet zo herinneren dat er witte stippen op de smurfenhuisjes zitten dus even gegoogled, maar er is blijkbaar van alles mogelijk :)

http://www.google.nl/search?q=smurfenhu ... 47&bih=490

leuk idee !
Jeanne
J&J SANTORINI

Bericht door Jeanne »

ddaantje schreef:super leuk ! ik zou er zelf denk ik niet nog een extra snoepje erbij doen. dit is toch prima zo !

ik kon me niet zo herinneren dat er witte stippen op de smurfenhuisjes zitten dus even gegoogled, maar er is blijkbaar van alles mogelijk :)

http://www.google.nl/search?q=smurfenhu ... 47&bih=490

leuk idee !
Er komt geen extra snoepje bij, hoor, er gaat er eentje vanaf. Het wordt OF een spekje OF een snoepje (het huisje is al te klein voor één smurf, laat staan voor twee :wink: )

Oh, nu heb ik dus naar als die smurfenhuisjes uit je link zitten kijken, vind ik het mijne toch weer net niet OK. Maar er zijn er dus wel met witte stippen, dus het moet dan maar, denk ik. Mijn publiek is vast niet zo veeleisend, en de juf heeft vandaag al aangegeven dat ze fan is van mijn creaties, dus daar hoeven we ook niet meer te scoren :lol:
jipirene
J&J SANTORINI

Bericht door jipirene »

Leuk zeg. Ik zou voor het spekje gaan. Ik denk dat er veel kleintjes zijn die zo'n snoepje nog niet mogen of weg kunnen krijgen.

Irene
Amber 24, Josien 21, Dorith 20, Maureen 18, Babet 14
ailay
J&J SANTORINI

Bericht door ailay »

Wat een leuk idee, het ziet er echt heel grappig uit. Dit zal vast en zeker goed in de smaak vallen.
Wat betreft jouw vraag: ik vind het snoepje beter passen bij wat je hebt gemaakt. Maar aangezien de groep tussen de 2,5 en 6 jaar is, zou ik ook voor de veilige optie van een spekje gaan.
Miem

Bericht door Miem »

Leuk! Ik zou allerlei verschillende kleuren daken doen, en een snoepje zou ik er niet eens bij doen denk ik. De traktatie is al groot genoeg voor een kleuter.
Jeanne
J&J SANTORINI

Bericht door Jeanne »

Miem schreef:Leuk! Ik zou allerlei verschillende kleuren daken doen, en een snoepje zou ik er niet eens bij doen denk ik. De traktatie is al groot genoeg voor een kleuter.
Ja, klopt, het is zeker genoeg. Maar zonder snoepjes is het gewoon een kabouterhuisje, geen smurfenhuisje, natuurlijk. Ik weet ook zeker dat de juffen de snoepjes dan gewoon mee naar huis zullen geven, dus dat komt wel goed. Mini-muffins zijn ook geen oplossing, want dan kunnen ze het smurfje niet ondersteunen. En gewoon de helft maken, met telkens 2 smurfen, zodat elk kind een halve muffin krijgt, dat vindt mijn man een gek plan, en L iene vond het ook maar raar, trakteren op een half cakeje :wink:
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik zou het spekje doen en wel allemaal rode daken met witte stippen. Leuk hoor. En over de grote, vaak eten kinderen het marsepein/fondant op en wat cake en laten ze de rest liggen. Eten ze dus een halve CC en krijgen ze een hele.
Mara
J&J HAWAII

Bericht door Mara »

Ik vind hem erg leuk!
Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar het spekkie omdat het makkelijker eet.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Gootje
J&J MALEDIVEN

Bericht door Gootje »

Wat een leuk idee! Dank voor de tip, want E vi wil een smurfenfeestje binnenkort, dus...

Ik vind het snoepje mooier erbij, maar het spekje praktischer.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Plaats reactie