Ik kan zo 1-2-3 echt niets bedenken voor dochterlief, dus misschien dat jullie me wat inspiratie kunnen geven?? (al ben ik er vroeg bij
Waar spelen meisjes van 3 jaar mee?
-
KarinH
Waar spelen meisjes van 3 jaar mee?
De dagen worden weer korter, dus strakjes komt cadeau-tijd er weer aan. Probeer me nu alvast een beetje te gaan orienteren, om straks iets leuks te kunnen vragen ivm sinterklaas en 2 maanden later de verjaardag.
Ik kan zo 1-2-3 echt niets bedenken voor dochterlief, dus misschien dat jullie me wat inspiratie kunnen geven?? (al ben ik er vroeg bij
)
- mAmArianne
- J&J SANTORINI
-
Gera
heel veel is al genoemd uhm even denken:
stiften
stickers
verf
prikblok
tasje
kassa
verkleedkleding
poppenspul zoals potje/kinderstoel/poppenbedje/wagen/buggy
nep telefoon
laptopje
littlest petshop(was eigenlijk bedoeld voor de grotere gastkids maar fr speelt er graag mee)
doktersspullen
hamertje tik
visspel
kleurenspel(oa woezel en pip)
mozaiek(met van die pinnetjes waar je figuutjes mee kan maken)
buiten speelgoed:
skippybal
stepje
fietsje
loopfiets
stoepkrijt
bellenblaas(kan ook van die zwaarden en of figuurtjes groot klein)
waarom laat je haar ook niet in de gids zelf kijken wat haar leuk lijkt?wij hebben intertoys/bartsmit/lobbesboeken in huis en 1 in de auto van intertoys vorig jaar
is ze best even zoet mee tijdens een autorit
stiften
stickers
verf
prikblok
tasje
kassa
verkleedkleding
poppenspul zoals potje/kinderstoel/poppenbedje/wagen/buggy
nep telefoon
laptopje
littlest petshop(was eigenlijk bedoeld voor de grotere gastkids maar fr speelt er graag mee)
doktersspullen
hamertje tik
visspel
kleurenspel(oa woezel en pip)
mozaiek(met van die pinnetjes waar je figuutjes mee kan maken)
buiten speelgoed:
skippybal
stepje
fietsje
loopfiets
stoepkrijt
bellenblaas(kan ook van die zwaarden en of figuurtjes groot klein)
waarom laat je haar ook niet in de gids zelf kijken wat haar leuk lijkt?wij hebben intertoys/bartsmit/lobbesboeken in huis en 1 in de auto van intertoys vorig jaar
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
-
Mieke
-
Marjo
- channiemam
- J&J HAWAII
inderdaad. de ipad doet het hier ook goed. jammer dat ie zo duur is.LiesbethN schreef:Duplo
Poppenhuis
Ipad of Iphone
Vooral van duplo: prinsessenkasteel van marktplaats. (is nu niet meer te verkrijgen.
poppenhuis hebben wij gemaakt van mdf voor de barbies. Ze spelen veel met de barbies en nu hebben wij niet beiden.

verkleedkleren.
step
verkleedkleren
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no one
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no one
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Voor jongens en meiden,
Storio van V-tech. Hebben wij m icah voor zijn 3de verjaardag gegeven. Daar kunnen ze vanalles mee. Zitten verhaaltjes bij waarbij ze allerlei spelletjes kunnen doen, ze kunnen lezen, luisteren, letters oefenen, schrijven leren, foto's bewerken, muziek luisteren. m icah vind het helemaal leuk. Geschikt voor kinderen van 3-8 jaar dus daar kan ze nog even mee vooruit.
Storio van V-tech. Hebben wij m icah voor zijn 3de verjaardag gegeven. Daar kunnen ze vanalles mee. Zitten verhaaltjes bij waarbij ze allerlei spelletjes kunnen doen, ze kunnen lezen, luisteren, letters oefenen, schrijven leren, foto's bewerken, muziek luisteren. m icah vind het helemaal leuk. Geschikt voor kinderen van 3-8 jaar dus daar kan ze nog even mee vooruit.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011