Ik heb een cadeau! :-)

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kes
J&J MAURITIUS
Berichten: 5718
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:18 am

Ik heb een cadeau! :-)

Bericht door kes »

Hèhè... Heb ik eindelijk een cadeau voor Mees...
Voor de tweeling en Floor hadden we al wat om te geven, maar ik wist echt echt echt niet wat wij nou zouden gaan geven. (Erg hè..? :wink: )
Mees wilde graag een eigen bestek en bij de Hema hadden ze die. 'Hadden', want een paar weken geleden is dat er dus uit gegaan... :?

Nu heb ik net bij een kook-speciaal-shop (ofzo) hun laatste kinderbestek kunnen kopen! Het is een Winnie de Pooh setje, wat groter dan zo'n baby-setje. En ik heb ook nog afgedongen hahahah! Want er stond een prijs op van een actie, maar ach, ik dacht: het is hun laatste setje, wie niet waagt... 8)

Nu heb ik dus een superleuk besteksetje voor Mees! Ik weet zeker dat hij er blij mee gaat zijn!!! (Ik ben er ook blij mee, had ik dat al kenbaar gemaakt...? :lol: )
Kes, mv Floor (20mrt06) en Mees (20okt07)
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4153
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: Ik heb een cadeau! :-)

Bericht door Gerrie »

Fijn dat je wat hebt, waarvan je ook zeker wwet dat hij het op prijs zal stellen.
Maar......... Is Winnie de Pooh niet een beetje kinderachtig?
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Gebruikersavatar
kes
J&J MAURITIUS
Berichten: 5718
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:18 am

Re: Ik heb een cadeau! :-)

Bericht door kes »

Gerrie schreef:Maar......... Is Winnie de Pooh niet een beetje kinderachtig?
Mees wordt 4... Hij vindt Winnie de Pooh echt wel leuk. En misschien gaat dat plaatje er wel af in de loop van het jaar... :D
Kes, mv Floor (20mrt06) en Mees (20okt07)
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4153
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: Ik heb een cadeau! :-)

Bericht door Gerrie »

Ik weet wel dag hij 4 wordt, ik heb hier ook een 4 jarige in huis en dievindt zowel Nijntje (haar eigen bestek) als Poohbeer kinderachtig, dat is voor peuters zegt ze dan, vandaar mijn vraag
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Gebruikersavatar
kes
J&J MAURITIUS
Berichten: 5718
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:18 am

Re: Ik heb een cadeau! :-)

Bericht door kes »

Gerrie schreef:Ik weet wel dag hij 4 wordt, ik heb hier ook een 4 jarige in huis en dievindt zowel Nijntje (haar eigen bestek) als Poohbeer kinderachtig, dat is voor peuters zegt ze dan, vandaar mijn vraag
Oja, dat kan, pittige meid! :D Maar ik vind Nijntje ook wel wat kinderachtig :wink: , Poohbeer valt nog wel mee. DOnderdag zullen we het weten.. :)
Kes, mv Floor (20mrt06) en Mees (20okt07)
Gebruikersavatar
Hemmie
J&J MAURITIUS
Berichten: 5056
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:43 pm

Re: Ik heb een cadeau! :-)

Bericht door Hemmie »

Volgens mij zijn jongens daar vaak makkelijker in dan meisjes, Wytse heeft nog steeds weinig problemen met dat soort figuurtjes. Het zegt hem ook niet veel meer, hij heeft liever iets anders, maar hij zou er ook niet mee zitten.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13432
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Re: Ik heb een cadeau! :-)

Bericht door Chantal »

leuk!
hier hebben ze allebei een nijntje bestek gekregen bij hun geboorte.
naam en geboortedatum staan achterop gegraveerd. en als het niet in de vaatwasser zit, willen ze het altijd gebruiken!
ik hou niet van pooh, dus ben blij dat het nijntje is :lol: voor de kinderen had het niks uitgemaakt denk ik.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Gebruikersavatar
Liselotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2129
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:07 pm

Re: Ik heb een cadeau! :-)

Bericht door Liselotte »

Hemmie schreef:Volgens mij zijn jongens daar vaak makkelijker in dan meisjes, Wytse heeft nog steeds weinig problemen met dat soort figuurtjes. Het zegt hem ook niet veel meer, hij heeft liever iets anders, maar hij zou er ook niet mee zitten.
Ilias heeft een Nijntje én een winnie de Pooh broodtrommel voor school en ik heb nog geen klachten gehad. Ik ben ook nog met Ilias naar de film van Winnie de Pooh geweest en hij heeft boeken van winnie de Pooh, wel de originele versie en dat is echt niet voor kinderen onder de 4. Hilarisch zijn die verhalen, vind ze zelf ook leuk. En daarbij zijn jongens inderdaad makkelijker, denk ik. En het scheelt als je kind in een klas zit waar het niemand iets interesseert waar zijn buurman uit eet :wink:
Mama van I lias (31-10-2005), N oor* (8-10-2011) en D aniël (18-09-2012)
Suuz

Re: Ik heb een cadeau! :-)

Bericht door Suuz »

Mooi kado gevonden!

Hier ook geen problemen met "kindelijke" dingen. Hij heeft er nog nooit iets over gezegt.. en hij gaat al richting de 5.
Marije
J&J TEXEL
Berichten: 647
Lid geworden op: di jul 27, 2010 2:01 pm

Re: Ik heb een cadeau! :-)

Bericht door Marije »

Leuk Kees! Daar zal hij vast blij mee zijn.

Volgens mij zijn kleuters juist de doelgroep van Winnie de Pooh.
Gebruikersavatar
Petra
J&J SANTORINI
Berichten: 2316
Lid geworden op: di jul 27, 2010 2:13 pm

Re: Ik heb een cadeau! :-)

Bericht door Petra »

Hier een 4- en 6-jarige die winnie de pooh erg leuk vinden.

nijntje trouwens ook nog wel.

Ach ze kijken ook nog met plezier naar bumba, dus of ze goed vergelijkingsmateriaal zijn weet ik niet ::wink:
mv M.yrthe (juni 2005), B.en (mei 2007) en J.esse (maart 2010)
Plaats reactie