Zoals ik elders al schreef wordt donderdag het nieuwe bed van Maarten geleverd . Sjoerd wilde gisteravond al in Maarten zijn bedje slapen (dat wordt Sjoerd zijn nieuwe bed). Morgen ga ik het ledikant opruimen. Ik heb het via marktplaats en de voedselbank gratis aangeboden voor iemand die het goed kan gebruiken.
Ik merk dat ik toch wel een beetje sentimenteel wordt. Alle babyspullen was ik al aan het opruimen, maar nu gaan dus ook de commode en het ledikant eruit. Snif. Mijn mannetjes worden groot
Sjoerd wil vanavond ook niet meer in zijn ledikant slapen, wel raar hoor ...
Ik kan me voorstellen dat je het wel lastig vind. Ik doe zelf zonder moeite de babyspullen weg maar ik denk dat ik bij de ledikantweg fase ook wel even zal slikken.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10) Mijn haakblog
Dat lijkt me ook raar, zo echt definitief ook.
De afgelopen weken zijn hier de box en maxi cosi ook de deur uit gegaan. Echt een fase die nooit meer terugkomt. Beetje weemoed ook. Bedacht vandaag hoe leuk het zou zijn om weer zwanger te zijn. En dat terwijl ik de zwangerschap telkens als heel zwaar heb ervaren Beetje raar mens ben ik.
Ja, ik moet ook de 'babykamer' nog op Marktplaats zetten, vind het vooral een hoop gedoe! Ben nu wel zover dat ik het ook wel weer lekker vind als alles weg is. En ik ben nu logeertante van kleine kindjes geworden, ook erg leuk als vervanging!
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Hier moet alles ook opgeruimd vind ik, want ml vind 3 kindjes wel genoeg. Toch hoop ik stiekem wel op een 4e. Voor mij is het nog niet klaar. Grappig detail is trouwens wel dat ik sommige dingen weg wil doen, waarvan ml denkt, laat nog maar even staan. Te denken valt aan de maxi cosi, babybadje, wieg. Dus in mijn ogen is er nog hoop
Maar goed, kan me je weemoedige gevoel wel goed voorstellen. Merk ook aan R uben dat hij ineens heel groot gaat worden. Dat zal bij S joerd vast net zo zijn.
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
kijk da`s handig als je kleine kindjes hebt, Merlijn heeft tot ruim 4 jaar in zijn ledikantje geslapen (hij kon er wel zelf in en uit) en Silke is ook zo`n kleintje.
Maar wel gek als zo`n fase echt voorbij is.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)