ff juigen CB geweest

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Suuz

ff juigen CB geweest

Bericht door Suuz »

We zijn vandaag weer bij de CB geweest. Ze is nu bijna 18 maanden en omdat ze niet zo goed groeide was ik nogal benieuwd wat haar cijfertjes waren..

En die was hardstikke goed! Ze heeft nu een eigen lijntje te pakken, weleenswaar tussen de -1 en -2 lijn en lengte tegenover gewicht is ze ook wel magerder (-1 lijn) maar ook weer met het lijntje mee!

Tja praten is ze eigenlijk wel een beetje mee stopt, soms een woordje maar ze heeft gewoon veel gebaren. En gelukkig heeft ze dat laten zien! hahahah ze zei " ik wil eruit" in gebaren :D Tja toen zei de vrouw ook, waarom ook gaan praten als je duidelijk kan maken wat je wilt op een andere manier. Alleen die rare blik die ze me gaf vond ik een beetje raar, kreeg het gevoel dat ik daar maar niet naar moest luisteren en dat het praten dan wel komt. Maar goed.

Verder eigenlijk geen op of aanmerking gehoord of gegeven ;) gewoon een kort bezoekje.

Haar cijfers zijn:

Gewicht (met romper en luier nu aan hoor) 9 kilo precies, 1 kilo in 4 maanden erbij
Lengte is nu 76 cm raar dat maat 74 nog steeds ruim zit maar goed, zal misschien zijn omdat ze zo smal is. 4cm erbij in 4 maanden.
Ester
J&J SANTORINI

Re: ff juigen CB geweest

Bericht door Ester »

Fijn! Famke is nu 80 cm en ruim 10 kg en heeft sommige dingen van maat 74 ook nog gewoon aan hoor, dus dat vind ik niet zo raar. En lekker duurzaam, als ze lang in dezelfde maat zitten ;)
Ester, mama van twee jongens (5 en 1) en een meisje (3)
Miranda
J&J HAWAII

Re: ff juigen CB geweest

Bericht door Miranda »

Fijn dat ze haar eigen lijntje nu volgt!
Danique was ook een kleintje (zoals je waarschijnlijk wel weet). Ze is nu net 2 en ik heb geen idee hoe zwaar en lang ze is, maar met 18 maanden was zij ruim 10 kg en 78 cm en zat ze in maatje 74. En nu, een half jaar later zit ze in maat 86!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Plaats reactie