Speeltjes

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Charlotte
J&J SANTORINI

Speeltjes

Bericht door Charlotte »

Ik heb van Pauline een treintje gekregen, de jongens zijn er nu te groot voor. Echt een hele leuke, met een muziekje erin.... Dat muziekje kan ik niet meer horen maar Jochem vind het treintje te leuk om het muziekje zachter of uit te zetten, dus ik ga er wel aan wennen. want dat gezichtje maakt alles weer goed!!!!!! Ik denk dat het een van zijn favoriete speelgoed is/wordt. Zo grappig dat ze nu al een voorkeur hebben van wat ze wel en niet echt leuk vinden. Herkenning?!
Charlotte, J (3,5) en H (1)
kaatje71
J&J MALEDIVEN

Re: Speeltjes

Bericht door kaatje71 »

ja wij hebben zo`n muziekbal die heel irritant kinderliedjes eruit jengelt.
Vreselijk.
Maar Silke vond `m te gek.
Op een gegeven moment waren de batterijen natuurlijk op.
Eens kijken of ik `m kan vinden, ik kan het nu wel weer aan om `m aan Meike te geven denk ik.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

ik heb nog wel meer hits van dattum hoor :)
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

Joela is helemaal gek van een of ander onding van chinees fabrikaat. Er zit een piano op maar belangrijker is dat er knoppen van beesten opzitten. Als ze daarop ramt (en dat heeft ze goed door tegenwoordig) dan krijg je dierengeluiden (heel slechte trouwens) Aangezien ze ze achterelkaar indrukt hoor ik hier niets anders dan halve koeien-paarden-schapen geluiden, alsof ik op een boerderij woon. En als het schaap geweest is zegt een stem 'ship' dus heel fout engels ook nog.

Daarnaast heeft ze wat degelijkere dingen van Fisherprice, een plastic 'boek' dat vertelt en muziek maakt als ze hem open en dicht doet. dat kan ze ook heel lang achter elkaar. Zelfde met deurtjes op een ander ding, constant open en dicht.

Absoluut favoriet zijn een stel kleine rubberen badeendjes, hoofd kan in haar mond, lekker voor de tandjes. Die neemt ze overal mee naar toe.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Charlotte
J&J SANTORINI

Bericht door Charlotte »

Pauline schreef:ik heb nog wel meer hits van dattum hoor :)
Misschien wel handig voor de afwisseling!!!!!
Charlotte
J&J SANTORINI

Bericht door Charlotte »

Ana schreef:Joela is helemaal gek van een of ander onding van chinees fabrikaat. Er zit een piano op maar belangrijker is dat er knoppen van beesten opzitten. Als ze daarop ramt (en dat heeft ze goed door tegenwoordig) dan krijg je dierengeluiden (heel slechte trouwens) Aangezien ze ze achterelkaar indrukt hoor ik hier niets anders dan halve koeien-paarden-schapen geluiden, alsof ik op een boerderij woon. En als het schaap geweest is zegt een stem 'ship' dus heel fout engels ook nog.

Daarnaast heeft ze wat degelijkere dingen van Fisherprice, een plastic 'boek' dat vertelt en muziek maakt als ze hem open en dicht doet. dat kan ze ook heel lang achter elkaar. Zelfde met deurtjes op een ander ding, constant open en dicht.

Absoluut favoriet zijn een stel kleine rubberen badeendjes, hoofd kan in haar mond, lekker voor de tandjes. Die neemt ze overal mee naar toe.
Oooo dan valt dat van Jochem nog best mee :D
Ineke
J&J MAURITIUS

Bericht door Ineke »

Voordat ik kinderen kreeg, wist ik precies hoe ik het ging doen. Allemaal houten speelgoed en vooral niets met irritante geluidjes erin. En als ik nu om me heen kijk, felgekleurd plastic met de meest vreselijke deuntjes.
1neke, mama van Je11e (10-10-2006) en Femk3 (07-09-09)
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

Ineke schreef:Voordat ik kinderen kreeg, wist ik precies hoe ik het ging doen. Allemaal houten speelgoed en vooral niets met irritante geluidjes erin. En als ik nu om me heen kijk, felgekleurd plastic met de meest vreselijke deuntjes.
:lol: precies. Ik heb nog een aantal dingen op mijn lijstje, maar heb er een hard hoofd in.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

Ineke schreef:Voordat ik kinderen kreeg, wist ik precies hoe ik het ging doen. Allemaal houten speelgoed en vooral niets met irritante geluidjes erin. En als ik nu om me heen kijk, felgekleurd plastic met de meest vreselijke deuntjes.
:lol: :lol: :lol:
er is ook felgekleurd houten speelgoed met vervelende deuntjes hoor ;)
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

Jeremy is helemaal gek van speelgoed met muziekjes en lichtjes en alles wat beweegt.

Dus dacht ik, ik koop 2de hands zo'n treintje op rails wat zelf rijdt met muziekjes en lichtjes:
het resultaat een haat/liefde verhouding met dat ding!
hij pakt hem zelf uit de kast. een kort geluidje vindt hij nog wel leuk, maar het lange liedje en dat de trein zelf
gaat rijden dan begint hij te huilen! haha maar zodra het treintje wegrijdt wil hij er wel weer achteraan.
Dus die gaat voorlopig nog maar even naar zolder.

gelukkig is hij nu ook helemaal blij met zijn helium nijntje ballon die hij van oma gekregen heeft 8) lekker stil en vrolijk!
Trotse mama van J en T
Plaats reactie