Hoera! wij zijn uit de luiers
Hoera! wij zijn uit de luiers
Sinds anderhalve week heeft R uben 's nachts geen luier meer om, en hij is nog geen enkele nacht nat geweest. Sinds die tijd doet hij ook overdag bijna alles op de wc. Soms nog wel een ongelukje als hij te druk is met spelen. Maar de afgelopen 2 dagen was hij helemaal droog, en gaf hij ook zelf aan dat hij moest plassen en poepen.
Dus nu durf ik het wel te zeggen, dat we uit de luiers zijn, na bijna 6,5 jaar non stop 1, 2 of 3 kids in de luiers te hebben gehad.
Heerlijk!
Hij is ook heel blij met zijn cadeau(ik had van een vriendin een racebaan gekregen en die bewaard voor als R uben zindelijk was) Vanmiddag mocht hij hem uitpakken, en hij heeft er bijna de hele middag mee gespeeld.
Dus nu durf ik het wel te zeggen, dat we uit de luiers zijn, na bijna 6,5 jaar non stop 1, 2 of 3 kids in de luiers te hebben gehad.
Heerlijk!
Hij is ook heel blij met zijn cadeau(ik had van een vriendin een racebaan gekregen en die bewaard voor als R uben zindelijk was) Vanmiddag mocht hij hem uitpakken, en hij heeft er bijna de hele middag mee gespeeld.
Re: Hoera! wij zijn uit de luiers
Wat een bijzonder moment he? Knap van hem!!
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)
Hoe dan ook, we redden het
Hoe dan ook, we redden het
ooo wat heerlijk he...hier ook sinds een paar weken 's nachts zonder luier en dus helemaal uit de luiers....
Goed gedaan Ruben !!!!
Goed gedaan Ruben !!!!
Mama van Floor 11-05-06 en Jasper 26-01-09
wat heerlijk!
Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
Oh heerlijk lijkt me dat! En natuurlijk erg goed van hem!
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Oh, goed zeg. Héerlijk!
Wat knap van Ruben. En heerlijk zeg, helemaal uit de luiers. Daar kijk ik nu al naar uit, al gaat het nog wel even duren hier...
Geniet er maar van!
Geniet er maar van!
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
Same here. Nu al zin in, vooral bij zo'n lekkere stinkerd van T0sca! Geniet ervan!Esther schreef:Wat knap van Ruben. En heerlijk zeg, helemaal uit de luiers. Daar kijk ik nu al naar uit, al gaat het nog wel even duren hier...
Geniet er maar van!
Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
Oh wat heerlijk. Ik kijk er ook al naar uit, we zijn lekker voorbarig allemaal 

Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
Fijn zeg!! Scheelt een hoop centjes!
Mama van I lias (31-10-2005), N oor* (8-10-2011) en D aniël (18-09-2012)
Wat een mijlpaal! Goed zo R uben.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Heerlijk.
Ik kijk ook uit naar dat moment.
Ik kijk ook uit naar dat moment.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Lijkt me heerlijk, gefeliciteerd!
Ben die wasmachine vol luiers 3x in de week ook spuugzat, van mij mag Joris ook eens aanstalten gaan maken om zindelijk te willen worden. Laatst gaf hij aan een vieze broek te hebben dus het begin is er
Ben die wasmachine vol luiers 3x in de week ook spuugzat, van mij mag Joris ook eens aanstalten gaan maken om zindelijk te willen worden. Laatst gaf hij aan een vieze broek te hebben dus het begin is er

goed zeg. Sikke is `s nachts meestal ook wel droog maar ik durf het nog niet aan om haar zonder luier te laten slapen.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Wat fijn!! Wij zitten er nog volop in en ik kan me voorstellen dat het heerlijk is om eruit te zijn!
Knap he van Ruben!
Fijn zeg, helemaal uit de luiers. Dat lijkt me een heel bijzonder momentje.
Fijn zeg, helemaal uit de luiers. Dat lijkt me een heel bijzonder momentje.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Bedankt voor jullie reacties!
Had natuurlijk net een extra groot pak gekocht waar er nu maar een paar uit zijn, maar daar kan ik vast wel iemand blij mee maken.
Weer een fase afgesloten, wel fijn, en het scheelt inderdaad behoorlijk in de kosten en dat kunnen we nu wel gebruiken.
Had natuurlijk net een extra groot pak gekocht waar er nu maar een paar uit zijn, maar daar kan ik vast wel iemand blij mee maken.
Weer een fase afgesloten, wel fijn, en het scheelt inderdaad behoorlijk in de kosten en dat kunnen we nu wel gebruiken.
Gefeliciteerd. Het lijkt me wel een afsluiting van een periode maar toch ook heel fijn.
Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)