Fr krijgt morgen een mri-->uitslag

Moderators: Ester, Yvonne

Gebruikersavatar
vuurvonk
J&J MAURITIUS
Berichten: 5213
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:09 pm

Fr krijgt morgen een mri-->uitslag

Bericht door vuurvonk »

Eindelijk is het dan zo ver dat we hopelijk meer duidelijkheid gaan krijgen.
Fr krijgt morgen de mri en eigenlijk hoelang ik er ook naar uitgekeken heb vind ik het heel spannend.
Allereerst mag ze na 6 uur in de ochtend niet meer eten(word een leuk drama hier want hongerwolfje in de ochtend)
En dan moeten we ons om 13:00 melden en worden we naar de afdeling gebracht waar nogmaals word uitgelegt wat
de procedure is...(narcose,buis in keel en infuse aanleggen dan ongeveer 3 kwartier wachten en wachten tot ze weer ontwaakt na een bepaald middeltje)
Ik heb Fr vandaag proberen uit te leggen dat ze morgen middag niet naar de psz kan en dat ze naar het ziekenhuis moet voor haar hoofd.
Al kreeg ik daar een drift en huilbui voor terug want ze is het totaal niet eens dat ze weer naar het ziekenhuis moet...

Ik hoop dat we morgen in de ochtend er een beetje doorheen komen want zie er inmiddels zelf ook wel een beetje tegenop.zeker omdat ze geen yogi mag en niet mag eten.dus wellicht gaan we rondje stad/speeltuin/eendjes voeren...
Buitendat heb ik 2 gekneusde ribben(zit ingetaped) en zal dit klusje ook weer alleen moeten klaren omdat mijn man moet werken en geen vrij kan krijgen.

willen jullie duimen/bidden dat het allemaal rustig en goed verloopt?
Laatst gewijzigd door vuurvonk op do dec 01, 2011 10:51 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10999
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Dorien »

Ik zal aan jullie denken! Wat spannend allemaal zeg! Sterkte morgen!
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5612
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door JasmijnLinde »

Kan een vriendin ofzo niet met je meegaan? Lijkt me niet fijn en handig om alleen te gaan met gekneusde ribben en een kind die iets spannends moet gaan doen en er wellicht geen zin in heeft. Erg jammer dat je man geen vrij kan krijgen. Jammer ook dat F. zo laat pas aan de beurt is. Waarom doen ze kindjes niet meteen 's ochtends?

Hoe dan ook, het lijkt me heel spannend en ik wil je veel sterkte en succes wensen.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Ana »

heel veel sterkte en succes

en wat sneu voor haar. hoe leg je een kindje uit dat ze niet mag eten.... en als ze sowieso al niet naar het ziekenhuis wil...
ja misschien is het wel het beste als je er iemand bij hebt, hopelijk heb je zo iemand!
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Gebruikersavatar
vuurvonk
J&J MAURITIUS
Berichten: 5213
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:09 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door vuurvonk »

tijdens het onder narcose brengen mag er maar 1 persoon mee.

de mensen om mij heen werken allemaal en of moeten hun eigen kind(eren)ophalen van school.

Tja die tijd vind ik ook echt belachelijk maar ze hebben maar 1x per maand(3e donderdag) in de middag een mri speciaal voor 3 kinderen.
de jongste moet eerst en de oudste moet als laatste.fr is in dit geval de middelste dus pas om 13:45 onder de mri...

fr is verder de hele middag zowat onhandelbaar geweest en heel boos...dingen gooien,kapot maken enz...ze is echt heel boos dat ze morgen naar ziekenhuis moet(dat van narcose enz heb ik nog maar niet verteld maar de 2 eeg's waren blijkbaar genoeg want ze verteld het dagelijk dat ze geen badmuts meer op wil en zegt het tegen iedereen die het maar wil horen)
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13431
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Chantal »

belachelijk zeg die tijd! ik zou zelf al van mijn stokje gaan!
misschien haar om 5 uur wakker maken om nog flink te eten? wordt het wel een vroeg dagje, maar misschien kan ze om 10 uur of zo nog wat slapen. en anders is ze in het ziekenhuis moe, daar moet ze toch slapen ;)

sterkte en succes! en nee, kan deze keer weer niet met je mee. had ik best wel gewild hoor!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Corina »

Spannend weer. Heel veel sterkte.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Gebruikersavatar
Mara
J&J HAWAII
Berichten: 8231
Lid geworden op: di aug 17, 2010 8:10 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Mara »

Hopelijk valt het mee morgen.
Zou ze een energiedrankje mogen? Is eigenlijk water met suiker.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Gebruikersavatar
debby
J&J SANTORINI
Berichten: 3674
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:36 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door debby »

poe wat een lange tijd zonder eten voor t meiske!

ik denk aan jullie morgen!
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
Mieke

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Mieke »

Toen Lis@nne onder narcose moest mocht ze ook vanaf 6 uur 's morgens niet meer eten. Wij hebben haar toen eerder wakker gemaakt zodat ze nog wel wat kon eten. Wij moesten om 12uur in het ziekenhuis zijn, en vanaf 13.00uur gingen ze opereren, Lis@nne was toen pas na 14.00uur aan de beurt.
Dus misschien is dat nog een optie om haar eerder wakker te maken?

Heel veel succes morgen, ik zal aan jullie denken!
Gebruikersavatar
Kimmie
J&J SANTORINI
Berichten: 3148
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:40 am

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Kimmie »

Even wat betreft het eten, je kan haar best om 6uur haar ontbijt geven... het gaat erom dat ze niet gaat 'braken' doordat ze misselijk wordt van de narcose (erna) en ervoor ivm het buisje in der keel brengen.
Wat betreft drinken maar je eens goed navragen, want (suiker)water mag tot 2-3uur van tevoren zover ik het in de praktijk meemaak.

Je kan in het ziekenhuis ook vragen of ze voorbereid kan worden door een pedagogisch medewerker, die kunnen heel goed/begrijpelijk en beeldend vertellen wat ze kan verwachten van hetgeen gaat gebeuren en tevens inspelen op haar emoties.

Neem je ook een knuffel/pop mee? Mag zeker wel en bied haar miss troost en miss ook wel een combinatie maken met de voorbereiding.

Heel veel succes morgen, probeer je rustig te houden.. samen!! Toi toi toi
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Mare »

Begrijpelijk dat je het spannend vindt, zeker al f er nu zo sterk op reageert. Ik kan alleen maar voor je hopen dat het morgen allemaal meevalt. Wanneer krijg je de uitslag?
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Ves

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Ves »

Spannend hoor. Ik hoop dat jullie er beide een beetje goed doorheen komen. Het lijkt me geen feestje, maar het moet nu eenmaal gebeuren. Verder geen aanvullende tips, maar hierboven staat al het eea.
Gebruikersavatar
AnnemiekD
J&J MAURITIUS
Berichten: 4665
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:23 am

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door AnnemiekD »

wat enorm spannend, niet alleen morgen maar ook de uitslag lijkt me spannend.

heel veel sterkte.
ik zat trouwens ook te denken, zij mag vanaf 6 uur niks meer? waarom maken jullie haar niet wakker om half 6 en geven jullie haar dan een bammetje?
Annemiek, moeder van 3 dochters, jan 2006, jan 2008, dec 2009 en een zoon sinds 4 juni 2016.
Gebruikersavatar
Liesje28
J&J MAURITIUS
Berichten: 5069
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 8:59 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Liesje28 »

Je mag me nog steeds pb-en als je wilt, ook hier veel ervaring mee... K vind het wel lang trouwens, het nuchter zijn, Matthijs moest een paar weken geleden ook om 1400 onder de MRI maar mocht tot 0800 nog eten en kon dus gewoon normaal ontbijten. Anders had ie t ook echt niet getrokken...

Veel succes morgen, ik zal zeker aan jullie denken!
Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
Gebruikersavatar
vuurvonk
J&J MAURITIUS
Berichten: 5213
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:09 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door vuurvonk »

dank jullie wel voor jullie reacties!

ze heeft vroeg gegeten en niet eens haar gehele boterham :? maarja dat word vooral straks wel lastig maar
martine(mama van eva/lucas)heeft net aangeboden om even met fr daar te komen spelen zodat we even uit huis zijn.
en we gaan wat vroeger weg dan voeren we eerst eendjes dan daarna toe,effe wat spelen en weer terug spullen pakken en denk vervroegd naar ziekenhuis waar ze nog even kan spelen.12 uur ga ik van huis tis zowiezo al 20/30min rijden dan nog parkeren en lopen van garage naar ziekenhuis.

nu nog haar medicatie erin krijgen want normaal gooi ik die door de yogi en nu heb ik het door rosevicee gegooit maar dat ziet ze en vind ze niet lekker...dus zo maar even uileggen en dwingen
sterkte en succes! en nee, kan deze keer weer niet met je mee. had ik best wel gewild hoor!
belachelijk zeg die tijd! ik zou zelf al van mijn stokje gaan!
misschien haar om 5 uur wakker maken om nog flink te eten? wordt het wel een vroeg dagje, maar misschien kan ze om 10 uur of zo nog wat slapen. en anders is ze in het ziekenhuis moe, daar moet ze toch slapen ;)
sterkte en succes! en nee, kan deze keer weer niet met je mee. had ik best wel gewild hoor!
[/quote]

nee nartuurlijk kun jij niet mee meis jij moet lekker genieten en uitrusten samen met je kleine menneke!maar wel lief van je!
Je mag me nog steeds pb-en als je wilt, ook hier veel ervaring mee... K vind het wel lang trouwens, het nuchter zijn, Matthijs moest een paar weken geleden ook om 1400 onder de MRI maar mocht tot 0800 nog eten en kon dus gewoon normaal ontbijten. Anders had ie t ook echt niet getrokken...

Veel succes morgen, ik zal zeker aan jullie denken!
Je mag me nog steeds pb-en als je wilt, ook hier veel ervaring mee... K vind het wel lang trouwens, het nuchter zijn, Matthijs moest een paar weken geleden ook om 1400 onder de MRI maar mocht tot 0800 nog eten en kon dus gewoon normaal ontbijten. Anders had ie t ook echt niet getrokken...

Veel succes morgen, ik zal zeker aan jullie denken!
dank je wel nogmaals voor je aanbod.tuurlijk heb ik wel vragen maar de defninitieve uitslag weet ik nog steeds niet en dan kan ik heel veel vragen en mezelf gek maken met alle mogelijke senario's en dat probeer ik heel erg in te perken.
enige wat ik gedaan heb is melding op basisschool gemaakt zodat ze haar goed kunnen plaatsen en de week na 1dec gaan we weer om tafel om haar definitief bij een bepaalde juf te plaatsen die het beste past maar ligt aan de uitslag.
waar ik voornamelijk mee bezig ben is hoe doe ik dat bijv straks met zwemles(ik heb gastkids dus moeten mee maar kan niet op 2 plaatsen tegelijkertijd(kantine/in zwembad zelf) staan maar kan ze beiden niet alleen laten)
speelafspraakjes,komt ze de dag straks wel volledig door,weer medicatie verhoging maar tot hoever ga je enz enz.
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Gebruikersavatar
marije1977
J&J SANTORINI
Berichten: 2769
Lid geworden op: do jul 29, 2010 1:19 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door marije1977 »

Hier hebben ze speciale zwemlessen voor kinderen die om wat voor reden dan ook niet met de gewone lessen mee kunnen doen. Daar zwemmen ze met drie kindjes op een zwemjuf. Een vriendje van Laurens met epilepsie zwemt daar ook. De moeder kan dan gewoon in de kantine zitten. Bij de andere zwemschool hier moet de ouder meezwemmen met het meisje met epilepsie.
Marije

Laurens (17 maart 2006) en Neline (1 december 2007)
Gebruikersavatar
Truus
J&J SANTORINI
Berichten: 2546
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:40 am

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Truus »

Sterkte joh. Vervelend dat je er alleen voor staat. Fijn dat jullie nog even een speelafspraakje hebben als afleiding.

Vergeet niet zelf te eten. ;)

Toendertijd met M.irre werd dat nog even getipd. Want anders ga je jezelf zo slap voelen. Ik deed dat trouwens wel uit het zicht van M.irre, ik vond het anders zo zielig.
Wij hebben toen ook een keer zo lang moeten wachten, maar ze hield het eigenlijk makkelijk vol. F. hopelijk ook!
Gebruikersavatar
Betje
J&J HAWAII
Berichten: 6798
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:38 am

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Betje »

Heel veel sterkte vandaag!
Meisje '06, Jongen, '09 Jongen '15
Gebruikersavatar
Rijntje
J&J SANTORINI
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:17 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Rijntje »

Sterkte vandaag!
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
KarinH

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door KarinH »

Heel veel succes vandaag! Het is nogal wat voor zo'n kleine meid :( , ik kan me voorstellen dat zij het hele ziekenhuisgebeuren helemaal niet meer wil.
Sterkte!
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6154
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Mamalon »

Ik denk aan jullie en hoop dat het zoveel mogelijk meevalt!
Mamalon
Gebruikersavatar
Ilse501
J&J HAWAII
Berichten: 8688
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:22 am

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Ilse501 »

Ik hoop dat alles goed gegaan is!
I l s e, mv B a s t i a a n (26-05-03), J o r i s (31-12-04) & P i e t e r (11-03-07)

Hoe dan ook, we redden het
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4153
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Gerrie »

Hoe is het allemaal gegaan?
Heeft ze het gered zonder flauw te vallen van de honger?
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Gebruikersavatar
vuurvonk
J&J MAURITIUS
Berichten: 5213
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:09 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door vuurvonk »

Vergeet niet zelf te eten.
ik heb solidair meegedaan met fr en heb pas gegeten toen ze onder de mri lag dus ik heb ook dus van 6:15 tot 14:30 niks gegeten en had 2 broodjes ei meegenomen om in zkh op te eten met een kopje thee erbij.
stiekum eten gaat hier gewoon weg niet...ze heeft het altijd door helaas...

het was een lange dag...
de ochtend ging opzich wel prima tegen 11uur begon ze te zeuren en te piepen om eten en hebben toen maar was opgehangen gevouwen en nog wat tv gekeken...
om 12:45 kwamen we aan in het ziekenhuis konden ze haar eerst helemaal niet vinden op de lijst.bleek dat ze op een heel ander tijdstip stond 11:45 dus snel naar de afdeling gebracht waar ze ook die tijd in stond maar op de mri afdeling stond ze wel voor 13:45 ingepland.
dus intake en de pedagogisch medewerker heeft fr helemaal uitgelegt hoe en wat er ging gebeuren en toen werd fr heel onrustig.(aan mijn haren trekken,knijpen tranen in ogen )
alles liep een half uur uit dus konden we in de speelkamer gaan zitten waar ze gespeelt heeft.
om 14:10 mochten we naar boven voor de narcose...5 mensen daar in de kamer en hebben haar met 3 personen moeten vasthouden :shock: ze huilde heel erg(wel in voordeel want dan slaapt ze sneller in)maar was heel naar...had van te voren ook aangegeven dat ik gekneusde ribben had dus ze zat bij mij op schoot en de verpleegsters hielden haar benen en handen stevig vast en zo is ze huilend en heel onrustig in slaap gevallen.
Om 14:45 ging ik weer terug naar boven en is ze slapend mee naar beneden(14:55) gekomen in haar bed en heb ik haar langzaam wakker gemaakt.(15:10)
Grote paniek en boosheid van fr's kant uit want het infuus zat er nog in en die moest eruit en ze heeft net zolang gehuild totdat de verpleegkundige hem er uiteindeijk uit kwam halen om 16:00 en toen mocht ze nog een kwartier spelen in de speelkamer en konden we om 16:20 eindelijk naar huis.

1 van de eerste opmerkingen was de andere dokter vind ik liever want daar hoef ik geen kapje op(bij de eeg moest ze badmuts op)
ook zei ze dat dat kapje zo stonk en dat ze dat nooit meer wilde.
en ze is ontdaan dat er nu een gaatje in haar hand zit en bloed uit kwam.

nou ga haar nu maar douchen en in bed proberen te stoppen.
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6154
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Mamalon »

Ach wat een groot ding toch voor zo een frummel. Ik heb met haar te doen. Met jou ook trouwens... Hopelijk krijg je nu snel een uitslag die bovendien meevalt.
Mamalon
Gebruikersavatar
Regina
J&J SANTORINI
Berichten: 3616
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:29 am

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Regina »

O dat klinkt als een heftig dagje dus. Ik kan me goed voorstellen dat ze het niet leuk vond. Hopelijk slaapt ze vannacht goed. Weet je al wanneer je de uitslag krijgt?
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
marretje

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door marretje »

Wat een lange en heftige dag is dit geweest.
Wanneer krijg je uitslag van de MRI?

Mar
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4153
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Gerrie »

Wat heftig zeg, voor jou en je kleine meid.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Gebruikersavatar
vuurvonk
J&J MAURITIUS
Berichten: 5213
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:09 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door vuurvonk »

1 dec krijgen we ergens in de middag telefonisch de uitslag.
hoelaat is niet bekend omdat het net eraan ligt hoe het spreekuur verloopt en hoeveel telefoontjes hij moet doen.
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Hanne

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Hanne »

ach gossie, arm meisje. wat is dat een nare dag voor haar (en voor jou dus ook) geweest. nu maar hopen op een goede uitslag. vervelend dat ze geen tijd kunnen zeggen. ik zal voor jullie duimen.
Mariken

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Mariken »

Goh, ik dacht dat je die wel gelijk zou krijgen. Nog een week in onzekerheid dus. Waren jullie niet allebei hartstikke gaar? Hoe gaat het nu, een beetje bijgekomen?
Gebruikersavatar
vuurvonk
J&J MAURITIUS
Berichten: 5213
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:09 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door vuurvonk »

Goh, ik dacht dat je die wel gelijk zou krijgen. Nog een week in onzekerheid dus. Waren jullie niet allebei hartstikke gaar? Hoe gaat het nu, een beetje bijgekomen?
tja op de een of andere manier was ik op dat moment niet echt moe...maar de afgelopen dagen en nog ben ik echt helemaal af :oops: ben vreselijk moe en lijk opnieuw ziek te worden en gekneusde ribben helpen ook niet echt mee natuurlijk.dus zal wel combinatie zijn plus dat we een onverwacht sterfgeval hadden waar we gister naar de condoleance zijn geweest.


Fr heeft sinds ze onder narcose is geweest 2 rode wangen en lijkt er niet echt vanaf te komen...dus als dat nog even aanhoud dan ga ik even navragen.
verder doet ze het wel goed en praat ze er toch erg weinig over in tegenstelling van de eeg's.die heeft ze denk ik bewuster meegemaakt.
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Gebruikersavatar
Gootje
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13313
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 10:19 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Gootje »

Helemaal gemist, maar wat heftig voor je kleine meid. Nu nog even op de uitslag wachten, spannend hoor. Succes ook met je ribben (au!).
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
marretje

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door marretje »

Succes morgen met het ontvangen van de uitslag!
Hoop dat je niet te lang hoeft te wachten op het telefoontje.

Mar
Gebruikersavatar
J0p1e
J&J SANTORINI
Berichten: 2739
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:09 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door J0p1e »

Heftig zeg. Veel succes morgen met de uitslag! Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten op het telefoontje.
J0p1e, mama van Fl00r (18-01-2006) en W@lt (07-01-2008)
jolanda mv c/k/n

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door jolanda mv c/k/n »

Het blijft spannend. Succes morgen!
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door Mare »

jij zit misschien nu al in de spanning, ik hoop voor je dat je snel gebeld wordt met de uitslag.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8101
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door channiemam »

spannend vandaag! sterkte met wachten en met de uitslag.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Gebruikersavatar
vuurvonk
J&J MAURITIUS
Berichten: 5213
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:09 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri

Bericht door vuurvonk »

dank jullie wel voor de berichtjes!

ik ben rond half 10 gebelt!!

De neuroloog zei dat er geen blijvende hersenbeschadiging is!!
Wel moeten we nog een jaar lang haar medicatie geven en goed bekijken of ze nog aanvallen heeft of niet
aangezien ze nu af en toe nog aanvallen heeft moet ze toch naar 350 gram per dag.
Over een jaar gaan ze opnieuw een eeg maken en als ze dan aanval vrij is dat gehele jaar, gaan ze het langzaam
afbouwen in de hoop dat het niet terug komt.
Heeft ze nog wel af en toe aanvallen dan gaan we dan verder bekijken hoe en wat.
Er is dus een kans dat ze eroverheen groeit, maar de arts was ook wel heel eerlijk en zei ze kan ook voor de rest van haar
leven blijven behouden maar dat zou de toekomst moeten uitwijzen.

Wel zag hij dat ze een fikse bijholte ontsteking heeft(daar word ik nog over terug gebelt want toen ik mijn eigen huisarts ervoor belde verwees die me terug naar de neuroloog :roll: )

Dus ben erg blij dat het in iedergeval geen blijvende hersenbeschadeging is en wij bidden natuurlijk voor herstel.


Dank jullie allemaal voor al jullie berichtjes,gedachten&gebeden!
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13431
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Re: Fr krijgt morgen een mri-->uitslag

Bericht door Chantal »

oh wat goed zeg! gelukkig geen blijvende hersenbeschadiging!!!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Gebruikersavatar
Susan
J&J SANTORINI
Berichten: 2999
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:21 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri-->uitslag

Bericht door Susan »

Ahh, wat fijn dat je nu al teruggebeld bent en een positief bericht hebt gekregen!!!
mama van Sam (08 juni 2006) & Norah (27 januari 2008)
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: Fr krijgt morgen een mri-->uitslag

Bericht door Mare »

dat is toch wel een redelijk positieve uitslag. jammer dat jullie nog minimaal een jaar door moeten gaan met medicatie, maar wat een enorme opluchting dat er geen blijvende beschadiging is!
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Hanne

Re: Fr krijgt morgen een mri-->uitslag

Bericht door Hanne »

oh gelukkig geen blijvende hersenbeschadiging. ik hoop zo ontzettend dat ze erover heen groeit. toch best een positieve uitslag.
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri-->uitslag

Bericht door Ana »

da's geweldig nieuws!
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Jo Jo
J&J SANTORINI
Berichten: 3928
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 2:16 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri-->uitslag

Bericht door Jo Jo »

Mooi nieuws. Maar jij hebt het over 'geen blijvende beschadiging', het lijkt mij dat er dan sowieso geen sprake is van hersenbeschadiging?
Gelukkig was dit ook wel een redelijk verwachtte uitslag bij klassieke absences. En ja, men kan er overheen groeien, gebeurt ook wel vaak hoor!

Groet,
Joke
Sietske

Re: Fr krijgt morgen een mri-->uitslag

Bericht door Sietske »

Oh wat zullen jullie ontzettend opgelucht zijn. Nu nog hopen dat ze er met de tijd helemaal overheen groeit en over een poosje weer zonder medicatie door het leven kan.
Gebruikersavatar
Mara
J&J HAWAII
Berichten: 8231
Lid geworden op: di aug 17, 2010 8:10 pm

Re: Fr krijgt morgen een mri-->uitslag

Bericht door Mara »

Goed nieuws dat het ws. niet voor altijd is!

Begrijp ik het goed dat er wel een beschadiging is gevonden (evt door de val?) maar geen blijvende?
Is die beschadiging dan de oorzaak van de - ws tijdelijke - aanvallen?

Of is er helemaal niets gevonden en zijn de aanvallen toevallig begonnen na de val?
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Emma

Re: Fr krijgt morgen een mri-->uitslag

Bericht door Emma »

Dat is een fijne uitslag. Het lijkt me ook heel rustgevend om een goed uitgedacht plan te hebben voor de komende paar jaar. Ik zal duimen dat de aanvallen op den duur helemaal verdwijnen.
Denise

Re: Fr krijgt morgen een mri-->uitslag

Bericht door Denise »

Een hele geruststelling, hopelijk blijven de aanvallen weg.
Plaats reactie