Ik moet even wat kwijt hoor. En wel heel positief!!!
Het gaat hier zo goed!! Ik weet niet wat ik meemaak, laat ik zeggen: wij weten niet wat we meemaken. De vorige kraamweken waren zo anders. Ik was zo anders.
En nu kan ik gewoon zeggen: ik geniet! Die woorden deden de vorige keer elke keer zo zeer als mensen zeiden: geniet er maar lekker van. Ik kon niet genieten, mijn lijf was een en al spanning. En nu: IK GENIET!!! Ik geniet van Daan, ik geniet van de andere jongens. Ik geniet in m'n huis, ik geniet dat ik gisteravond heb staan strijken om 22:00 uur... ik geniet als ik de tafel afruim.
Kortom; IK GENIET!! En ik wil dat van de daken schreeuwen!!
Daan is zo'n schatje. Ik lijk zijn gebruiksaanwijzing nu al te snappen. (of hij moet ineens totaal anders gaan worden) Maar wat we nu hebben pakt niemand ons ooit meer af en het geeft zoveel vertrouwen voor de toekomst.
Hij is alweer ruim 1 week oud! Gister is de kraamverzorgster weggegaan en ik vond het prima. We zijn 's middags even met z'n allen weggeweest. Oma werd 60 en had een pannenkoekenhuis waar we gingen eten. Na een uurtje zijn manlief, Daan en ik naar huis gegaan en de jongens zijn daar bij de familie gebleven. Zij werden 's avonds thuisgebracht. En na die tijd genoot ik nog telkens!
Heb ik het al genoeg gezegd??? Ik GENIET
De borstvoeding loopt als een tiet

Daan heeft al 4 nachten van 23:00 uur tot 5:30 of 6:00 uur geslapen.... ja dat doet de mens ook bijzonder goed. Overdag komt hij wel om de 2 of 2,5 of 3 uur dus hij haalt het drinken dan gewoon lekker in. Zo lekker zo'n mannetje aan de borst.
(het enige is dat ik bang ben een blaasonsteking te hebben, ik heb 3 keer een catheter gehad en nu echt flink pijn bij het plassen.. )