weer aan het werk

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Marjo

weer aan het werk

Bericht door Marjo »

Na een half jaar verlof ben ik deze week weer aan het werk gegaan. Ik was er zo aan toe. Ik vind het wel moeilijk om de zorg los te laten, maar veel minder moeilijk dan bij I ris. De eerste dag op de creche ging prima. Vrijdag had mijn vriend zijn papadag. Ook best spannend. Het ging ging. Het was wel lastig op de momenten dat ze tegelijk wilden drinken. E vi wil wel drinken uit de fles maar niet van harte en ze doet er erg lang over. 's Middags was I ris vrij en kon die helpen met de fles geven :P .

En voor mij, het voelt heerlijk om weer aan het werk te zijn. Ik ben heel weinig weg geweest, was toch wel lastig met bv aan twee. Ik had gewoon het gevoel dat ik niet weg kon. Pas toen ik echt een dag op mijn werk was geweest merkte ik dat het echt kan. Klinkt vreemd, misschien. Ik kan de moeilijke momenten nu ook veel beter aan. Balen alleen dat A nouk de laatste tijd 's nachts gewoon vaker drinkt dan overdag. Dat in combinatie met een nieuwe baan :roll: . Maar dat went vast. Verder was het kolven hilarisch. Ik werk in een groot gebouw, 12 verdiepingen. Op de 9de hebben ze een 'rustruimte', om te kolven maar ook staat er een bed. Dat was verleidelijk :P . Zit ik daar voor de eerste keer een beetje onwennig te kolven....





zie ik 4 kabels wat bewegen, komen er ineens glazenwassers in zo'n bakje voorbij. Gelukkig zat er zo'n zonnescherm voor dus het verduisterde wat, maar ze konden toch echt wel zien wat ik aan het doen was. Ik ben maar gewoon blijven zitten, gelukkig was het raam snel schoon. Het was iig geen goede kolfopbrengst. Het kolven gaat op zich goed. Ik kolfin 3 keer wat ze drinken of net niet. Ik heb wel bedacht dat als het echt te weinig is ze wat bij krijgen met fv. Ze hebben nu toch al 5 maanden bv gehad!!! Maar tot nu toe blijft het dus genoeg. Af en toe vullen we wat aan uit de vriezer.
Ik ben vaak wel erg moe, weten jullie direct even waarom ik hier minder ben.
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10999
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Re: weer aan het werk

Bericht door Dorien »

Fijne kolf he? Kolf je ook dubbelzijdig. Stom maar ik bedacht mij dat ik (nog meer ;) ) flesjes had en had die best nog mee kunnen sturen van de week. Ik ben blij dat het allemaal op tijd mee was.

Fijn is het eigenlijk om dan weer te gaan werken he. Ik was erg blij dat ik lang thuis kon blijven maar toen ik eenmaal weer aan het werk was vond ik het toch wel fijn. Hoeveel dagen in de week werk je?
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Re: weer aan het werk

Bericht door wilmama »

Fijn dat het zo goed is gegaan. Ik hoop dat je snel een ritme hebt gevonden en het kolven wat "rustiger" is de volgende keer.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11975
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Re: weer aan het werk

Bericht door MarietteD »

Oooooh die glazenwassers, wat naar...! Groot gelijk dat je doorgegaan bent. Kon je nog een beetje je rug naar het raam draaien? Ik kolfde ook altijd in een hok waar een bed stond, de EHBO-ruimte... dan fantaseerde ik ook altijd dat ik even een tukje ging doen :P

Mooi dat je het weer naar je zin hebt op werk!
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Gebruikersavatar
Susan
J&J SANTORINI
Berichten: 2999
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:21 pm

Re: weer aan het werk

Bericht door Susan »

Wat fijn dat het zo goed gegaan is. Is wel weer genieten hè om dan weer aan het werk te gaan, lekker even met hele andere dingen en mensen bezig zijn.
mama van Sam (08 juni 2006) & Norah (27 januari 2008)
Gebruikersavatar
Nanda
J&J SANTORINI
Berichten: 2684
Lid geworden op: do feb 17, 2011 9:38 am

Re: weer aan het werk

Bericht door Nanda »

wat fijn dat het zo goed gegaan is!

en goed dat ze er een goede kolfruimte hebben! (behalve natuurlijk die glazenwasser!)
Trotse mama van J en T
Pauwtje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4560
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:46 pm

Re: weer aan het werk

Bericht door Pauwtje »

Fijn dat je ervaren heb dat een hele dag weg zijn, best kan. Ik herken dat gevoel helemaal hoor. Ik moet nu voor mijn werk een stukje reizen, wat betekent dat mijn man een groot stuk van het ochtendritueel moet doen. Ik had daar van te voren een hard hoofd in (niet omdat ik aan hem twijfel, maar omdat ik het zelf zo pittig vind om 3 kinderen op tijd klaar te hebben en dan ook nog voor jezelf gezorgd moet hebben) , maar ben er inmiddels achter dat het best kan.
Haha, wat een gekke ervaring met dat kolven, dat er ineens glazenwassers voor het raam staan. Hopelijk worden die ramen maar 1x per jaar gedaan ;)
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Miep
J&J TEXEL
Berichten: 708
Lid geworden op: vr jan 21, 2011 12:26 pm

Re: weer aan het werk

Bericht door Miep »

Wat fijn dat het goed ging én dat je er van kon genieten om weer te werken.
Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Re: weer aan het werk

Bericht door kaatje71 »

wat een verhaal met die glazenwassers.
Ik had en heb het ook nog wel hoor, dat ik het idee heb nooit weg te kunnen behalve naar mijn werk.
Komt ook door dat kolven, ik heb ook geen zin om dat "overal" te doen en ik vind het ook zo vervelend dat ik geen zin heb om het vaker te doen dan strikt noodzakelijk ( als ik werk dus). Ik denk ook; mijn tijd komt wel weer, als Meike wat beter zonder de borst kan.
Maar goed dat het werken wel prettig voelt.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Gebruikersavatar
mAmArianne
J&J SANTORINI
Berichten: 3268
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:39 pm

Re: weer aan het werk

Bericht door mAmArianne »

Oh jeeee Marjo... wat gaat het snel! Fijn dat je zo´n goede dag hebt gehad.
Whahaha die glazenwassers... ik zou me hoogst ongemakkelijk voelen, maar ik kolf ook niet zo gemakkelijk. Heerlijk dat het zo goed gaat. Hopelijk worden de nachten ook vlot wat minder pittig...
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Plaats reactie