Bovenstaande krijg ik erg vaak te zien als ik per ongeluk een foutje maak met inloggen. Ik vind de letters en cijfers zo moeilijk leesbaar, dat ik dus regelmatig verkeerde tekens intyp. Dan moet ik het dus nòg een keer (en soms nòg een keer) proberen.
Is hier niet iets aan te doen?
Visuele Confirmatie Code foutief
Visuele Confirmatie Code foutief
Kes, mv Floor (20mrt06) en Mees (20okt07)
- channiemam
- J&J HAWAII
Maar hij hoeft niet altijd aan/open te blijven staan. Kun je 'm niet verstoppen onder je favorieten? Als je 'm als favoriet opslaat terwijl je ingelogd bent (bv. op het 'nieuwe berichten'-scherm), hoef je nooit meer in te loggen.Emmy schreef:Ik heb dezelfde problemen, maar permanent ingelogd blijven vind ik eigenlijk geen optie met de laptop die door iedereen gebruikt wordt (bijv. ook door mijn puberzoon en de oppas)
Ik heb helaas totaal geen verstand van pc's. Ik heb geen idee hoe je iets moet toevoegen aan de favorieten, laat staan dat ik het ook nog eens daar tussen kan verstoppen.....@ri schreef:Maar hij hoeft niet altijd aan/open te blijven staan. Kun je 'm niet verstoppen onder je favorieten? Als je 'm als favoriet opslaat terwijl je ingelogd bent (bv. op het 'nieuwe berichten'-scherm), hoef je nooit meer in te loggen.Emmy schreef:Ik heb dezelfde problemen, maar permanent ingelogd blijven vind ik eigenlijk geen optie met de laptop die door iedereen gebruikt wordt (bijv. ook door mijn puberzoon en de oppas)