Ik herken dit totaal niet van de andere 2 meiden die nooit eenkennig geweest zijn!
Eigenlijk voelde ik me wel heel erg vereerd toen de eenkennigheid een maand if wat geleden begon. Ik vond het stiekem heerlijk dat ze alleen maar mama wilde.
Maar het gaat nu toch een beetje een probleempje worden. Ze wil echt alleen maar mama. Overal waar ik kom hangt ze aan mijn benen. En zelfs papa mag niks meer doen. Als hij een luier wil verschonen wil ze hem in eerste instantie wegduwen, vervolgens barst ze in huilen uit. En dan die armpjes die ze uitstrekt naar mij als ze door bijv papa toch meegenomen word, hartverscheurend!!!
Sinds 2 weken gaat ze naar de psz. Meestal brengt Ton de kinderen 's morgens naar school en psz, en als hij haar wegbrengt, heeft ze alleen een pruillip maar toen ik vorige week wegbracht, was het dikke tranen, snikken en niet eens meer normaal kunnen ademhalen. Ik ben toch weggegaan (wat een rot moeder ben ik toch). Toen ik haar ging ophalen zei de juf dat ze alleen in het begin gehuild had, maar toch....

's morgens zijn Roos en Elize beide vaak al net na zessen wakker, Ton gaat dan me ze naar beneden en dan mag ik nog een uurtje liggen (ja das erg lief)
Maar dat is zelfs drama tegenwoordig! Ze kan dan gewoon een uur blijven krijsen om mij!
Gaat dit over? Ooit? Wie verteld????