Bv op gang, maar AU

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mAmArianne
J&J SANTORINI
Berichten: 3268
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:39 pm

Bv op gang, maar AU

Bericht door mAmArianne »

Ik kan best bij jullie terecht voor bv issues toch?

De bv komt nu goed op gang (en daar ben ik heeel blij mee en trots op, want bij de meiden was dat toch anders, M@rijn drínkt echt gewoon goed, duidelijke slokken!) maar het doet zó'n pijn...
Ik heb kloven, hij spuugt ook gewoon bloed. Ik weet gewoon even niet zo goed wat ik het beste kan doen, toch een lk even mee laten kijken met aanhapppen? Nu is aanleggen toch wel een beetje een krampachtig iets omdat ik weet dat ik met kromme tenen moet gaan zitten.
Moet zeggen dat het vanochtend iets beter voelde dan vannacht (heb toen ook maar 1 kant per keer gegeven, hij wilde toch ook niet nog wakkerworden voor de ander kant en dat gaf ook wel een beetje rust) maar goed... ook deze keer heb ik links weer een vervelend gevoel wat ik bij de meiden ook heb gehad. Volgens een lk toen kon het zijn dat er tijdens het drinken een zenuw werd aangetrokken, maar dat resulteert dus gewoon in de hele linkerkantvoeding met pijn voeden (kloof daar is het minst erg. Het is een pijnscheut die vanaf de tepel naar tot onder m'n oksel trekt).

Je zou toch zeggen dat je met een derde toch wel weet hoe jet het zou moeten doen...


Kraam is er nog niet, het is een lieverd! De eerste 2 dagen (of dat was dan dag 2 en 3) was het een wat meer aanwezig type, maar ook erg aardig, degene die er nu is is wat rustiger (was er ook na de bevalling 2 uurtjes) en dat vind ik erg fijn. Ze belden vanochtend van het kraamburo dat ze in een hypo zat, dus dat het niet zeker was hoelaat ze zou komen. Inmiddels heeft ze al wel gebeld dat ze er rond 12 is.

Ik ga m'n mannetje even wakkermaken, het is tijd voor een volgende voeding... tanden op elkaar en gróte hap lucht en pffffffffff :mrgreen:
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12727
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Pauline »

Ik heb nog niet eens het hele verhaal gelezen, maar meteen de lk bellen. Dat levert 10 keer meer op dan zelf naar oplossingen gaan zoeken.

Zo nou ga ik de rest lezen.

Edit: in de tussentijd dat de lk er nog niet is kan je het volgende proberen. Eerst de minst pijnlijke kan geven. De eerste borst is de zuigkracht van marijn het sterkste dus vandaar eerst de minst pijnlijke kant. Evt even een ijsklontje tegen je tepel vlak voor het voeden, dat verdoofd een beetje. Verder liever wel 2 borsten aanbieden. Zeker met jouw historie van weinig melk, zou ik beide borsten zoveel mogelijk stimuleren de eerste weken. Verder wens ik je veel sterkte en ik hoop dat de lk snel kan komen.
Laatst gewijzigd door Pauline op zo jan 29, 2012 11:08 am, 1 keer totaal gewijzigd.
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (15)
Gebruikersavatar
mama talla
J&J HAWAII
Berichten: 6220
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:26 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door mama talla »

Ik zou je vraag ook even op het borstvoedingsforum zetten.
Kloven komen vaak door verkeerd aanleggen. Maar misschien is er al sprake van spruw? Daar was jij toch gevoelig voor? Zou wel balen zijn trouwens! Hoe is M@rijns tongriempje?
Ik zou toch een lk mee laten kijken. Die kunnen vaak meer zien dan wij hier via het forum. Qua aanlegtechniek, maar ook qua spruw. Kun je via de kraamzorg een lk laten komen?
Sterkte!

Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (30), Danielle (28 ), Nickson (26), Orland (24) en Melvin (22)
Oma van een kleinzoon (juni 2023)
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Mare »

Ook mijn idee. Je krijgt niet zomaar kloven. Laat je gelijk helpen door een lk en voorrkom dat het erger wordt.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Eeffie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4094
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:35 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Eeffie »

Wat fijn dat het goed op gang komt. En idd, ik sluit me bij de vorige spreeksters aan: laat iemand meekijken en 'modder' niet te lang zelf door.
Mama van De Puber; 07-11-2008 en Junior, 07-05-2012
Sietske

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Sietske »

Kloven duiden bijna altijd op een aanlegprobleem A rianne. Ik zit ook nog te denken aan de mogelijkheid van spruw / candidiasis. Zeker omdat je het over een stekende pijn hebt. Spruw / candidiasis kan ook kloven geven.
Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk een goede (!) lk laten komen. Je zou bijvoorbeeld Karin Tiktak kunnen bellen (http://www.lactatiekundige.info/) zij zit in Rijswijk. Is niet zo ver van Den Haag als ik me niet vergis.
Gebruikersavatar
Liesje28
J&J MAURITIUS
Berichten: 5069
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 8:59 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Liesje28 »

Ik sluit me dan maar voor mn gemak bij de anderen aan, door de manier waarop je de pijn beschrijft komt ook bij mij de optie van spruw wel naar boven.. Ik hoop dat je gauw hulp hebt en dat t beter gaat!
Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
Gebruikersavatar
LindaJager
J&J MALEDIVEN
Berichten: 17007
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:03 am

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door LindaJager »

Ik denk ook aan spruw maar wil je alsjeblieft ook naar de tongriem laten kijken? Vincent had ook een te korte tongriem en mén wat had ik een kloven! Nadat de tongriem geknipt was was de pijn ook meteen weg, nooit meer een kloof gezien ::D
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
Gebruikersavatar
Kristel
J&J SANTORINI
Berichten: 1439
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:18 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Kristel »

Wat fijn dat de bv op gang komt. Dat lijkt me een hele geruststelling. Maar kloven en bloed klinkt niet fijn. (understatement...) Ik zou ook zsm een lk bellen. Heb je gv in huis? Want spruw zou ik ook meteen willen uit sluiten. Sterkte!
Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
LiesbethN

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door LiesbethN »

Au, pijnlijk zeg! Ik heb bij allebei de meiden dusdanige kloven gehad dat ik tegen het plafond aan zat met voeden. Met de beste wil van de wereld kon ik er niet achter komen wat ik verkeerd deed met aanleggen, een LK daar heb ik zelf nooit bij stil gestaan. Ik dacht eigenlijk dat het normaal was om die eerste week/weken kloven te hebben :oops: Dus afijn, aan mij heb je niets. Behalve misschien het feit dat het hier vanzelf overging en ik echt geen spruw had.
Gebruikersavatar
Liesje28
J&J MAURITIUS
Berichten: 5069
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 8:59 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Liesje28 »

LiesbethN schreef:Au, pijnlijk zeg! Ik heb bij allebei de meiden dusdanige kloven gehad dat ik tegen het plafond aan zat met voeden. Met de beste wil van de wereld kon ik er niet achter komen wat ik verkeerd deed met aanleggen, een LK daar heb ik zelf nooit bij stil gestaan. Ik dacht eigenlijk dat het normaal was om die eerste week/weken kloven te hebben :oops: Dus afijn, aan mij heb je niets. Behalve misschien het feit dat het hier vanzelf overging en ik echt geen spruw had.
Ja, die ervaring heb ik op zich ook, bij Matthijs, de eerste week echt huilend en al gevoed van de kloven.. kraamverzorgster zei er niets van...wist ik veel.. en t ging ook vanzelf weer over. Maar ik had toen niet echt die scherpe stekende pijn zoals t vaak wordt omschreven bij spruw.
Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
Dragoste

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Dragoste »

maarje kanachterafniet zeggen dat t vanzelf overging dus dan wel geen spruw geweest kan zijn. Want Spruw kan ook wel weggaan uit zichzelf toch?
Ook ik heb bij Mark de eerste weken gevoed met onwijs veel pijn. Wat t was? Ik huilde bij iedere voeding. Maar t is overgegaan... ik had echt hulp moeten zoeken maar ik was veel te eigenwijs HELAAS.
-Sorry de spatie doet t niet zo goed.-
Gebruikersavatar
drus
J&J HAWAII
Berichten: 6308
Lid geworden op: wo aug 11, 2010 9:59 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door drus »

Ik herken die pijn die tot onder je oksels trekt niet van spruw maar wel van een zeer sterke toeschietreflex (en ik heb veel spruw gehad zowel op tepels als in melkkanalen, bij dat laatste komt de pijn ongeveer 15-30 minuten NA het voeden opzetten)..

die tsr daar kon ik wel van janken, zo'n pijn deed dat.

Ik kon mijn babies de eerste weken eigenlijk alleen goed voeden in een goede stoel,waarin ik echt rechtopzat met de hamburgergreep. kussen eronder en aan de zijkant. Anders ging het meteen mis, zodra ik in het bed liggend/tegen kussen leunend probeerde te voeden.

Heel veel sterkte
(en nu ga ik naar zwangerschaps gedeelte om je te feliciteren :wink: )
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
Gebruikersavatar
Gootje
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13316
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 10:19 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Gootje »

Ik heb geen spruw gehad, wel een erg sterke toeschietreflex, die echt tot in mijn oksels te voelen was, maar volgens mij niet zo pijnlijk als jij omschrijft. Ik sluit me aan bij het advies om een lk in te schakelen, het gaat nu eigenlijk heel goed op de pijn na en ik gun je zo graag een goede start.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13435
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Chantal »

ja doet zeer hè... zie mijn draadje http://jipenjanneke.messageboard.nl/for ... =3&t=22330

maar het is bij mij vanzelf weggegaan. nou had ik ook niet zulke kloven dat hij bloed spuugde hoor! dus daarvoor kan je zeker een lk mee laten kijken!
succes en sterkte, ik weet hoe het voelt!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Laris76
J&J SANTORINI
Berichten: 2828
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:28 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Laris76 »

De pijnscheut zoals jij die beschrijft doet me ook aan de TSR denken; ik had daar in beide kraamweken ook last van en later gelukkig niet meer. Kloven zijn natuurlijk niet goed; hoop voor je dat het gauw beter gaat!
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Gebruikersavatar
mAmArianne
J&J SANTORINI
Berichten: 3268
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:39 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door mAmArianne »

Ik heb Karin Tiktak gebeld en ze komt morgenochtend langs. Het zou best eens kunnen dat M@rijn een kort tongriempje heeft, als ik m'n pink in z'n mond heb, dan voel ik ook zijn kaakje op m'n pink.
Spannend... en ook best een beetje eng ::(
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Chabeli

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Chabeli »

oh lieverd toch, wat vervelend! Ik leef met je mee hoor, is net of ik mezelf hoor een 9tal maanden geleden. De lk kon toen niet echt iets geks zien. Nadat ik goed was gaan aanleggen, bleef ik pijn houden. Precies zoals jij beschrijft. Wat het was? Geen idee. Het duurde weken voordat het over was. Maar...ondertussen zijn we ruim 9 maanden verder en voed ik nog steeds! Het was even heeeel hard bikkelen, maar daarna was het heel hard genieten. Ik hoop voor je dat jij sneller door die pijn heen bent en heeeel gauw kunt gaan genieten!!

Knuffel!
Gebruikersavatar
LindaJager
J&J MALEDIVEN
Berichten: 17007
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:03 am

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door LindaJager »

mAmArianne schreef:Ik heb Karin Tiktak gebeld en ze komt morgenochtend langs. Het zou best eens kunnen dat M@rijn een kort tongriempje heeft, als ik m'n pink in z'n mond heb, dan voel ik ook zijn kaakje op m'n pink.
Spannend... en ook best een beetje eng ::(

Lieverd, de ingreep stelt écht niets voor, mocht M@rijn een te korte tongriem hebben. Er komt niet eens bloed aan te pas ::D Vincent brulde wel tijdens de ingreep maar dat was omdat zijn hoofd goed stevig vast werd gehouden ::wink:

En je kunt het ook wel aan de tong zien hoor, of er sprake is van een te korte tongriem. Vincent had echt een hartvormige tong en kon hem niet eens uitsteken. Nu nog kun je wel zien tot waar zijn tong heeft vast gezeten.
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
Gebruikersavatar
Nanda
J&J SANTORINI
Berichten: 2684
Lid geworden op: do feb 17, 2011 9:38 am

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Nanda »

oh wat vervelend die kloven!!
ik hoop dat mevr. TikTak je kan helpen vandaag!!
Trotse mama van J en T
Sietske

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Sietske »

Fijn dat Karin vandaag nog bij je langs komt. Ik hoop dat zij je verder kan helpen. Succes.
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Floor83 »

Wat fijn dat de bv goed op gang is, maar ontzettend balen dat het zo'n pijn doet!!!

Ik hoop dat de ik goede tips heeft en dat je snel pijn vrij kunt voeden, anders is de lol er snel van af vind ik zelf.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Miranda »

En, is Karin vanmorgen geweest? Wat zei ze?
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Mamarielle
J&J SANTORINI
Berichten: 2101
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:16 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Mamarielle »

wat goed en fijn dat de borstvoeding goed op gang komt! Maar wel erg naar dat je zo'n pijn hebt. Ik hoop dat de lactatiekundige goede tips had en dat je snel zonder pijn kunt voeden!
HeleenW

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door HeleenW »

Het idee dat je na 2 kinderen het toch wel moet weten moet je echt loslaten hoor. Het is opnieuw een kindje wat jou moet leren kennen maar andersom moet jij hem ook leren kennen. En het is een jochie he? :)
Ik hoop dat je vanmorgen al goed geholpen bent en dat wat minder pijnlijk voeden snel komt! Dat bloed spugen is naar, is M er ook misselijk van?(dat had L bij ons in de kraamweek namelijk wel...)
Succes hoor!!
Gebruikersavatar
mama talla
J&J HAWAII
Berichten: 6220
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:26 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door mama talla »

Hoe is het nu Arianne? Hopelijk voed je al met minder, of nog beter helemaal zonder pijn!

Groetjes jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (30), Danielle (28 ), Nickson (26), Orland (24) en Melvin (22)
Oma van een kleinzoon (juni 2023)
Gebruikersavatar
mAmArianne
J&J SANTORINI
Berichten: 3268
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:39 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door mAmArianne »

Gisteren is Marijn zijn tongriempje geknipt. Voeden is nog pijnlijk, maar m'n tepels zijn ook kapot en beurs door de kaakjes die er een week lang meerdere keren per dag opgeklemd hebben gezeten... Het vervelende is dat als hij pakt zoals de afgelopen dagen, dat hij echt flink drinkt, pakt hij met een wat ruimer tongetje, dan drinkt hij nauwelijks.
Vanochtend zat ik er echt even doorheen, toch het stukje toeleven naar de 'ingreep' in de hoop dan van de pijn af te zijn, maar dan toch nog de kiezen op elkaar. Gelukkig kreeg ik visite van heel lieve mensen en belde een vriendin ook nog even. Ik heb extra kraam gekregen om te helpen met de bv en morgen belt de lk nog een keer...
Net even gezocht naar de kolf, maar geen idee waar ik het ding nu weer heb gelaten. Met dat soort dingen merk ik dat ik echt maar weinig kan hebben... Oh ja... ik ben ook maar pas bevallen he...?
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6159
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Mamalon »

Ja balen he, dat het na het knippen niet meteen goed gaat. Bij Belle merkte ik meteen verschil na de ingreep (10 dagen oud) en bij Lieke bleek dat ze eerst nog moest leren haar tong uit te steken (3 uur oud bij de knip). Dat heeft echt wel een paar dagen geduurd. Van de lk moesten we oefenen: met een beetje koud water over de lipjes wrijven, toen ging ze wat smekken en likken en uiteindelijk kon ze ook haar tong uitsteken. Toen ze de truck met drinken ook doorhad, ging het veel minder pijn doen en verdwenen mijn kloven. Bij mij deed het toeschieten zelf in het begin echt pijn, dat is gelukkig in de loop der tijd een stuk aangenamer geworden.
Ik denk dat M arijn het dus gewoon nog moet leren. Hopelijk lukt het jullie snel want zoveel pijn is echt heel vervelend (understatement).
Veel sterkte!
Mamalon
Gebruikersavatar
Nanda
J&J SANTORINI
Berichten: 2684
Lid geworden op: do feb 17, 2011 9:38 am

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Nanda »

en hoe gaat het nu? is de pijn al wat minder tijdens het drinken??
Trotse mama van J en T
wennetje

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door wennetje »

Hier een kind wat gewoon het zuigen-slikken-ademen niet kon bolwerken. Zat te kauwen op mijn tepels zeg maar om die in zijn mondje te kunnen houden (kwamen er ook plat uit). Heb dat op speciale manier moeten oefenen (dankzij pre logopedist) en is redelijk goed gekomen naast dat mijn tepels er aan wenden. Een goede lk merkt dat op door even te fingerfeeden. Is anders dan kort tongriempje, bij slikken verdwijnt dan het vacuum en pakt kind met kaak.

Maar kans dat een voldragen kind een dergelijke premature drinktechniek heeft is wel erg klein. Mochten de klachten blijven kun je daar nog aan denken. Sterkte! Hoop dat het snel voorbij is en je maanden van relaxte, pijnloze voedingen kunt genieten!
mama van b en c

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door mama van b en c »

hoe is het nu met je? hopelijk gaat het voeden al beter?
Gebruikersavatar
mAmArianne
J&J SANTORINI
Berichten: 3268
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:39 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door mAmArianne »

Het gaat gelukkig de goede kant op. We zijn begonnen met gentiaan violet want een wit tongetje en nog steeds zoveel pijn met voeden deed toch ook vermoeden dat we spruw hadden.
Mar1jn drinkt goed, ik voel (meestal) geen kaakje meer, de kloven beginnen te helen, dus gelukkig ook geen bloedspugen meer. Het afplatten van m'n tepel lijkt ook minder te zijn, rechts lukt het minder goed op 1 of andere manier dus daar wissel ik echt van houding.

En verder... We genieten!
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Nicole
J&J SANTORINI
Berichten: 1698
Lid geworden op: do jul 29, 2010 5:43 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Nicole »

mAmArianne schreef:Het gaat gelukkig de goede kant op. We zijn begonnen met gentiaan violet want een wit tongetje en nog steeds zoveel pijn met voeden deed toch ook vermoeden dat we spruw hadden.
Mar1jn drinkt goed, ik voel (meestal) geen kaakje meer, de kloven beginnen te helen, dus gelukkig ook geen bloedspugen meer. Het afplatten van m'n tepel lijkt ook minder te zijn, rechts lukt het minder goed op 1 of andere manier dus daar wissel ik echt van houding.

En verder... We genieten!

Goed om te horen!
Behandel je tepel én mondje?
Groetjes,Nicole
Mama van 4

What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us.
Gebruikersavatar
mAmArianne
J&J SANTORINI
Berichten: 3268
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:39 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door mAmArianne »

Ja allebei en bewust gv want dat 'gehannes' met daktarin ongeveer 3wk lang had ik toch niet zo'n zin in... (met mer(e 5x spruw gehad dus 'genoeg ervaring')
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
caroline

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door caroline »

ja,echt een vervelend iets spruw.
fijn dat het nu de goede kant opgaat
Gebruikersavatar
Liesje28
J&J MAURITIUS
Berichten: 5069
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 8:59 pm

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Liesje28 »

mAmArianne schreef:Het gaat gelukkig de goede kant op. We zijn begonnen met gentiaan violet want een wit tongetje en nog steeds zoveel pijn met voeden deed toch ook vermoeden dat we spruw hadden.
Mar1jn drinkt goed, ik voel (meestal) geen kaakje meer, de kloven beginnen te helen, dus gelukkig ook geen bloedspugen meer. Het afplatten van m'n tepel lijkt ook minder te zijn, rechts lukt het minder goed op 1 of andere manier dus daar wissel ik echt van houding.

En verder... We genieten!
Leuk wat van je te horen, en héél blij dat t weer de goede kant op gaat!
Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
mama van b en c

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door mama van b en c »

fijn dat het beter gaat, dat geeft moed
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13435
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Re: Bv op gang, maar AU

Bericht door Chantal »

goed om te horen dat het beter gaat!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Plaats reactie