Moderator: Chantal
Nou ja dit maar dan Nikki. Mooi hoor.channiemam schreef:Carmen begint helemaal druk naast me te roepen. Die wil ik voor mijn verjaardag!!!,
En bedankt!! Daar kan ik natuurlijk niet aan tippen. Zon schitterende taart!
Eindelijk een voordeel aan mijn altijd koude handen een beetje poedersuiker aan je handen voorkomt gekleef.Mara schreef:Mooi!!! En inderdaad de ogen, goed zeg.
Mijn handen worden altijd te warm voor (of door) de oogjes. Alles wat ik aanraak smelt ter plekke haha.
Mocht je de bloemenmat een keer willen gebruiken, mag je hem wel van mij lenen hoor!channiemam schreef:Oh en wat betreft de. Impressie mat...... Daar heb ik ervaring mee. Rol de marsepein voor een impressie mat iets dikker uit dan je normaal gewent bent. Dan op de marsepein leggen en in een soepele maar krachtige beweging eroverheen rollen. Ik gebruik een pvc buis hiervoor, die is breder dan de rolmatjes en krijg je de impressie er regelmatiger in.
Ik vind die bloemenmat leuk! Ik heb een sterrenmat.
Lief!Mieke schreef:Mocht je de bloemenmat een keer willen gebruiken, mag je hem wel van mij lenen hoor!channiemam schreef:Oh en wat betreft de. Impressie mat...... Daar heb ik ervaring mee. Rol de marsepein voor een impressie mat iets dikker uit dan je normaal gewent bent. Dan op de marsepein leggen en in een soepele maar krachtige beweging eroverheen rollen. Ik gebruik een pvc buis hiervoor, die is breder dan de rolmatjes en krijg je de impressie er regelmatiger in.
Ik vind die bloemenmat leuk! Ik heb een sterrenmat.