Bah even van me afschrijven.
Annelieke is al een paar dagen ziek. Heel erg verkouden, heel veel hoesten en koorts. Ze had vanavond voor de derde dag achter elkaar meer dan 40 graden. Begin van de avond de hap gebeld, maar ze konden niet zoveel voor ons doen dan alleen adviseren om pcm te geven.

Wij wilde eigenlijk gewoon een bevestiging hebben dat ze geen oorontsteking oid heeft. Dus toch besloten eerst met pcm te proberen en dan morgen eigen ha te bellen. Ik ging net nog even bij haar kijken, maar ik vertrouwde het gewoon niet. Ze kreunde in haar slaap, ademhaling was snel. Dus even getempt, had ze ondanks de pcm nog 39,8! Dus weer de hap gebeld en nu is ml dus naar de hap toe. En ik ben zo bang dat ze weer het RS-virus heeft. Die heeft ze als baby van 10 dagen ook gehad. Ik hoop dat is over een half uurtje een geruststellend telefoontje krijgt en dat ze gewoon weer mee naar huis mag. Jullie kunnen er niks mee, maar ik ben iig mijn verhaal even kwijt.
Ml belde net (eindelijk, wat duurt wachten lang). Ze heeft longontsteking. Ze krijgt er nu een drankje voor en dan moet ze morgen alweer wat opgeknapt zijn. Gelukkig mag ze gewoon weer mee naar huis (en nu komen de tranen).
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)